wtorek, 5 lutego 2013

79. Cellulicie strzeż się ! - czyli Promocja Celluoff



 Witajcie!
 Może już słyszeliście a może jeszcze nie, że Avetpharma i domzdrowia.pl
ma świetną promocję suplementu diety Celluoff którego recenzje robiłam jakiś czas temu. 
Świetna okazja dla wszystkich zawziętych babek które chcą się pozbyć nieestetycznej pomarańczowej skórki !

Zamawiając 1 opakowanie w cenie 39,90 zł
można nabyć drugie opakowanie w cenie 1 grosz
Wystarczy wpisać kod promocyjny celluoff256 podczas składania zamówienia.
Promocja trwa do 14 lutego!







Link do mojej recenzji celluoff : TU

Ja swój brak systematyczności i lenistwo odstawiam na bok, 
kupiłam płytkę Ewy Chodakowskiej i biorę się za siebie, 
będę starała dzielić się efektami :) 


Pozdrawiam !
Odette :*



2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :) a promocja bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam na cellulit polecam bańkę chińską! W miesiąc czasu codziennego stosowania pozbyłam sie calkowicie jakichkolwiek śladow pomarańczowej skórki:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *