środa, 6 lutego 2013

82. Tutorial Galaxy nails


Witam ! 
Bardzo ciesze się, że spodobała Wam się moja wersja "galaxy nails"
 kilka z Was prosiło mnie o tutorial tego zdobienia tak wiec oto i on!

Wbrew pozorom nie jest on wcale trudny do wykonania i możemy go uzyskać w kilka minut!
Zapraszam do dalszej części posta gdzie wyjaśniam i pokazuję co i jak :)





Czego użyłam do wykonania zdobienia 


1. malujemy tło dla naszej galaktyki czarnym lakierem,
2. galaktykę malujemy białym lakierem za pomocą gąbeczki,
3. brzegi galaktyki stemplujemy kolorem granatowym przy użyciu gąbeczki (małego skrawka)
4. to samo robimy z kolorem miętowym ( bądź jakimkolwiek jasniejszym odcieniem niebieskiego/zielonego)


5. to samo robimy z kolorem fioletowym, "ciapamy" w nie zamalowane obszary naszej galaktyki.
6. cienkim pędzelkiem malujemy większe gwiazdki, ilość według uznania
7. dodajemy kilka mniejszych gwiazd w formie kropeczek w dowolnych obszarach galaktyki
8. galaktykę pokrywamy brokatowym lakierem dla osiągnięcia jeszcze bardziej "kosmicznego" efektu ( nie jest to krok konieczny)
9. Usuwam zabrudzenia ze skórek i pokrywam całość Top coat'em i GOTOWE! :)





Prawda,że proste?:)
Jak stworzycie swój galaxy manicure to pochwalcie się koniecznie! :)




Pozdrawiam serdecznie!
Odette ;*

53 komentarze:

  1. Łał, niesamowicie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda :D Chyba się pobawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecę dziś po czarny lakier i robię taki mani!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś też spróbowałam galaxy, ale jakoś nie mogę zebrać się kolejny raz;) Ale się pochwalę :p Bardziej we fioletach i niebieskościach, choć z tym białym chyba bardziej mi się podoba...
    http://www.zpazurkiem.blogspot.com/2012/11/galaxy-nails.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tutorial :) z pewnością się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatny tutek, na pewno go wypróbuję w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladaja pieknie! w weekend zrobie! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na prosty mani :) Ale ja niestety nie mam takich zdolności jak Ty :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! I fajny ten brokatowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny, ja chyba nie miałabym tyle talentu i cierpliwości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Bardzo podoba mi sie ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę próbować! FANTASTYCZNIE Ci to wyszło, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to rzeczywiście nie wydaje się aż takie trudne! ale ocenie jak zrobię u siebie :-)
    bo water marble też wielu osobom wychodzi a mi za cholerę :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie to wygląda, świetny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie to wykonałaś chociaż ja bym nie nosiła bo galaktyki mi się kojarzą z leginsami hipsterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo :)
    Jakiś czas temu też robiłam galaxy - wyszło tak:

    http://mixoflifetestuje.blogspot.com/2012/11/zainspiruj-sie-natura-tydzien-siodmy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne :) i nie wydają się wcale skomplikowane!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fenomenalne galaktyczne paznokcie : * Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszą mnie galaxy nails, ale jeszcze ich nie próbowałam wymalować. Bardzo przydatny tutorial, przynajmniej wiem od czego zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja :) Teraz trzeba tylko spróbować zrobić samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny ale nie mam zacięcia aby tak się pobawić :) ale chylę czółko

    OdpowiedzUsuń
  23. No wydaje się proste, ale w praktyce pewnie nie wyjdzie:D trzeba mieć talent:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krok po kroku wydaje się nie być takie trudne. Ale znając mnie to nie przejdę 1. punktu...malowanie czarnym lakierem zawsze się u mnie źle kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. super efekt, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rzeczywiście, wygląda na proste. Jak znajdę chwilę czasu to spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Są cudowne! :)
    Kiedyś takie zrobię, może mi wyjdą chociaż odrobinkę podobne do Twoich :]
    Serdecznie pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow takie proste a jakie świetne

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że nie mam takich zdolności :(.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie! Na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z moimi zdolnościami musiałabym poświęcić pół dnia na wykonanie go ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię pisać tego typu komentarzy, ale inaczej nie umiem tego ubrać w słowa;)
    ŚLICZNIE tu u Ciebie! :))
    A co do pazurków pomysł mega - mam chyba wszystkie potrzebne gadżety - może spróbuję - ale z moimi dwiema lewymi łapkami, może różnie wyjść :))

    OdpowiedzUsuń
  33. ochh, wspaniałe, na pewno zrobię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny efekt :) Mnie chyba brakuje cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pobawiłam się. No, niestety daleko mi do takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakże ja się cieszę, że tu zajrzalam. :)
    Już jakiś czas temu kusił mnie taki galaktyczny look na paznokciach, ale nie miałam pojęcia jak się za niego zabrać... :)
    Teraz wszystko jasne... :) z pewnością spróbuję, mam nadzieję, że chociaż w jakimś ułamku uda mi się odwzorować Twoje cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. łaaa ;D *.* boskie. chciałabym umieć tak malowac pazurki, noi miec je takie długie. mam pytanie, czy zeby lakier nie odpryskiwał już a drugi dzien i długo sie utrzymywał to musi być drogi? ile musi kosztowac? a top coat to co to? utwardzacz?? :)) pozdrawiam Marlena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie musi być drogi, ja większość lakierów mam z najniższej półki i jest wszystko w porządku :) Najważniejsze jest (po odtłuszczeniu płytki paznokcia zmywaczem) by nakładać lakier na bezbarwną bazę ( base coat) wtedy lakier będzie trzymał się dłużej i lepiej. Po nałożeniu już kolorku właściwego należałoby pokryć go bezbarwną warstwą lakieru( Top coat) który utrwali, nabłyszczy i utwardzi cały manicure i sprawi że lakier szybciej wysycha. Wtedy taki manicure wytrzyma naprawdę długo bez uszkodzeń i odprysków - taki jest mój sposób :)

      Usuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *