czwartek, 7 lutego 2013

83. WYNIKI konkursu z okazji 500 obserwatorów!

Witajcie Kochani!

Na początku pragnę Wam wszystkim podziękować za udział w konkursie, ciesz się, że zechcieliście wziąć w nim udział! Miałam ogromny problem z wyborem zwycięzcy, najchetniej nagrodziłabym wszystkich gdyby nie ograniczenia materialne  :)

Podczas wyboru kierowałam się sercem i wybrałam odpowiedzi które najbardziej do mnie trafiły.



A więc...

ZWYCIĘŻA



Twoja odpowiedz bardzo mnie urzekła, w prosty sposób opisałaś swoją miłość do malowania paznokci w której zobaczyłam siebie! Tak samo jak Ty spotykam się z głosami typu "chciało Ci się?", " masz za dużo czasu?"  a przecież malowanie paznokci to taka mała radość, ciesze się, że też to rozumiesz.


 Gratuluje wygranej!

Wyróżnienie :

Nie zapomniałam też o wyróżnieniu ktore trafia do blogerki



Jesteś zwariowana na punkcie malowania paznokci tak samo jak ja! 
Malowanie paznokci to również mój sposób na wyciszenie.
Niespełniona artystka to także ja, nie miałam niestety szansy rozwijać swojego talentu a w ten sposób moge się w pewnym stopniu realizować.
Cieszę się, że nie tylko ja jestem zakręcona na punkcie malowania paznokci :)

Gratuluje!



Gratuluje Wam !

Tym którym się tym razem nie udało chcę powiedzieć zeby się nie martwili bo już wkrótce kolejne rozdania z jeszcze lepszymi nagrodami !
Wszyscy zasłużyliście na wygraną ale wiadomo, że nie każdego mogłam nagrodzić choćbym bardzo chciała.

Zwyciężczynie proszę o przesłanie danych do wysyłki nagród na mój adres email :
agatha250391@gmail.com

Pozdrawiam !
Odette:*

24 komentarze:

  1. gratulacje:) i czekamy na kolejne rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję ! Nawet nie wiesz jaka mi radość sprawiłaś :*
    Gratulacje dla Panny Marchewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łii :D dzięki wielkie. Dobrze wiedzieć że nie tylko ja jestem takim artystycznym niespełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ika!

    ja w ogóle zapomniałam się zgłosić... ;O :(

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje i z niecierpliwoscia czekam na kolejny konkurs :)
    metamorfoza szaty bloga jak najbardziej udana :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    fajny blog
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluję koleżankom wygranej i zdolności w malowaniu pazurków...:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *