środa, 13 lutego 2013

84.Valentines Card Inspired Nail Art - czyli manicure niczym kartka walentynkowa :)

Witajcie Kochani!
Mimo, że walentynki dopiero jutro, u mnie na paznokciach goszczą już miłosne wzory. Mimo, że o tej porze światło już nie dopisuje, chciałam Wam przedstawić mój dzisiejszy manicure, który miał wyglądać niczym kartka walentynkowa od ukochanego :) Wzór bardzo prosty i minimalistyczny bez szaleństwa.  
Zapraszam do przeglądania zdjęć :)








Życze Wam wszystkich udanych walentynek (jeśli oczywiście je obchodzicie :) !
Pozdrawiam ,
Odette:*

39 komentarzy:

  1. ja swoje walentynkowe zaczynam malować i jak wyjdą 'jako tako' to jutro pokaże :D



    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  2. oh jak uroczo! :) Kreseczki sama malowałaś czy naklejanki? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękny kształt paznokcia! Dosłownie mój wymarzony!! I niestety niedostępny. Bardzo fajny byłby ten mani w odcieniach niebieskiego (jestem zdecydowanie anty walentynkowa ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak subtelnie i delikatnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i subtelnie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, jakie śliczności! :-)
    jak zrobiłaś taki idealny mani :D zdradź nam tę mroczną tajemnicę!
    ale muszę przyznać, że chyba najładniejszy, z tych które widziałam ost. na blogach z tej okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, pomysł świetny! :) Odette wydaje mi się, czy mocno skróciłaś pazurki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wykonanie ;) Bardzo podoba mi się ten kolorek różowy jasny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny i delikatny GR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby takie proste, ale tak bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy mani! taki delikatny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm czuję, że też sobie muszę jakieś walentynkowe zrobić :D Twoje ślicznie wyszły. Prosto, ale mają to "coś". :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie urocze! U mnie na paznokciach krwista czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo delikatnie i subtelnie- uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ładnie :) bardzo lubię takie subtelne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy pomysł i praktyczny :)
    nie wali po oczach Walentynkami a jednak jest słodki i pasuje do okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow Super a w szczególności ta narysowana kokardka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny,delikatny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pazurki i ta słodka kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny mani. typowo walentynkowy ale doskonał na każdy inny dzień ;)
    super

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny,dziewczęcy i bez przesady.i like it!

    zapraszam,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale równiutko Ci wyszło, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Wow! Wow! Piękne,urocze, śliczne! :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie walentynkuję, ale mani podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł na walentynki . Piękny wzór . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeurocze!:) Bardzo mi się podobają.;)

    OdpowiedzUsuń
  28. genialnie a kolorek bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne są te Twoje pazurki...:)
    Delikatność i wdzięk...:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *