niedziela, 17 lutego 2013

85. Projekt Kontynenty : Afryka


 Witajcie!
Ostatnio zauważyłam bardzo fajną zabawę, a mianowicie projekt kontynenty do którego bardzo zachęcam każdego. Jako, że uwielbiam malować paznokcie ( co już na pewno wiecie ;)) i uwielbiam wyzwania postanowiłam przyłączyć się do zabawy. Pierwszy manicure jest inspirowany Afryką.
Zdaje sobie sprawę, że możecie nie wiedzieć co zmalowałam na kazdym paznokciu więc juz mówie : *Kciuk- zyrafa przy drezwie, 
*palec wskazujący- małpka na drzewie,
*palec środkowy- słoń :D
*palec serdeczny- jakieś wielkie ptaszysko z Afryki ;)
* palec mały- odlatujące ptaki 
Zdjęcia może nie za ciekawe, bo robione nocą ale lepsze to niż nic, nie mogłam się doczekać aby wziąć udział w projekcie ! 
Oto on :



Pozdrawiam serdecznie,
Odette :*

58 komentarzy:

  1. Jakie to piękne! :o
    Małe arcydzieła! Zazdroszczę zdolności :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa!! Jestem zaskoczona, bo myślałam, że koślawe zwierzaki się nie spodobają, ale to tylko zabawa ;)

      Buziaki :*

      Usuń
  2. fenomenalne wykonanie :) jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niestety mało starannie bo mój czarny lakier nie chce współpracować, wysechł :(

      Usuń
  3. świetne, bardzo fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto skąd wytrzasnęłaś taki talent? :P
    Nawet nie wiesz jak i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest idealnie ! opis zupełnie niepotrzebny :) piękne dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne,to narazie najciekawszy projekt jaki widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę tylko powiedzieć wooow rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dzieło a raczej arcydzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta małpka i żyrafa, po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak pięknie :) zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym mani! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze super:D musisz być bardzo cierpliwa, wszystko z pełną precyzją *.* jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ^^ Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne ;)
    a najbardziej podoba mi się to cieniowanie w tle

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaale jesteś nudna ;P Pomaluj kiedyś coś krzywo albo brzydko ;PP Oczywiście żartuję, uwielbiam Twoje malowidła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odette, stworzyłaś małe dzieło sztuki! Jestem pod wrażeniem. Cieszę się, że bierzesz udział w projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. REWELACJA! żyrafka wymiata! zazdroszczę zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odette...pięknie! :) Żyrafa jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś fenomenalna! Są przepiękne :)

    A ja chyba też skuszę się na udział w takim projekcie :) Bardzo interesujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju, jaka precyzja ! Te zdobienie jest genialne *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje zdjęcia robione nocą są milion razy lepsze niż moje robione w dzień :)

    A paznokcie cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  22. O boźu jakie piękne :) !!
    zapraszam do mnie konkurs http://daisydification.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne tło ombre- naprawdę mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tego chęci nie wystarczą... trzeba mieć talent..:) gratuluję;) coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny i to ombre jako tło jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacja !
    Mój brzdąc zobaczył i mnie teraz męczy, że on chce pokój z takimi zwierzątkami :D
    Może malujesz też na ścianach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za dołączenie do projektu.
    Wiesz, że kocham Twoje zdobienia. Tym razem też jestem zachwycona Twoja Afryką! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kciuk jest po prostu fenomenalny, fantastyczny, extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem pod wrażeniem !!!!!!!!!!!! coś wspaniałego naprawdę SUper !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. kochana fantastycznie
    tło rewelacyjne
    uwielbiam woje rysunki na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  31. Kciuk wymiata! Tworzysz prawdziwe cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne! I jak fajnie wykonane. Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowne! Zdolna jesteś :D
    Gratki

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie :) Najbardziej jestem zachwycona słoniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne połaczenie kolorów;)) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. No cud miód i orzeszki :))
    Wspaniały wzór !!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. no żeby zrobić coś takie to już trzeba mieć po prostu talent...Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzieło sztuki, dech zapiera przy oglądaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudowne paznokcie! Oh, jak ja bym chciała takie mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzieło sztuki !! że też dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga. Gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dosłownie arcydzieło :)
    potrafisz stworzyć piękne rzeczy na pazurkach

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *