poniedziałek, 25 lutego 2013

88. Manicure niczym serwetka :)

 
 Witajcie Kochani :)
Krótka notka.
Dziś pragnę zaprezentować Wam mani, który idealnie pasował mi do grubego,  ciepłego, granatowego swetra który ogrzewa mnie w zimowe poranki :) Postanowiłam w wolnej chwili wykonać coś prostego, jednak mimo wszystko mani zajął więcej czasu niż się spodziewałam. Następnym razem odpuszczę sobie 10 palców i pozostanę przy zdobieniu jedynie dwóch  serdecznych :P Wzorek miał przedstawiać białą serwetkę ale oceńcie sami. 
Zapraszam do przeglądania zdjęć :)















Dziękuję za uwagę :) !
Odette :*

49 komentarzy:

  1. O wow? To tak odręcznie? Jak tak, to podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja planuje wykonac 'cos prostego', to zwyczajnie maluje na jeden kolor ew.robie ombre a nie takie cuda jak Ty... Piekne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. superprecyzja! :)
    mnie kojarzą się z ...pajęczynkami^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie!!!! Czy to specjalny pisak do zdobien, czy malowane pedzelkiem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, chciałabym podobny wzorek zastosować na hybrydzie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taki prosty i delikatny wzór, ale racja lepiej robić tylko na dwóch serdecznych, bo to jednak naprawdę zajmuje troszkę czasu :) Ale na prawdę bardzo piękne! Chyba muszę sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Że tak powiem: koronkowa robota :D
    Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne, mnie się kojarzą z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o wow! jaki piękny! naprawdę bardzo pomysłowy mani:)

    OdpowiedzUsuń
  11. koronkowa robota - pięknie !!!
    zresztą cokolwiek zrobisz - jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny mani :) Naprawdę robi wrażenie, jaka precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudne! :))) jeju patrzę i napatrzec się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddawaj te umiejętności :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Są genialne robiłaś kiedys podobne i próbowałam je i tez wyszły mi nie źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolniach z Ciebie, bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie ta serwetka pasuje do swetra :)
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejejej, jaki piękny :D Ja bym nie umiała tak prosto tego zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie delikatne zdobienia, ale że Ci się chciało! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdobienie. Delikatne, ale bardzo przyciągające uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Precyzyjnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie. Takie delikatne, a jakże eleganckie :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne! Ja jakbym się wzięła za takie malunki to powstałby tylko bury kleks ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. wpadam kompleksy za każdym razem...
    piękne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie! wygląda na prosty i nieczasochłonny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie ten wzorek zauroczył. Świetnie to wygląda z tym granatowym lakierem, no i precyzja :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie tak równiutko:) Mogę zapytać czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* Używam Nikona J1 :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:) Planuję kupić jakiś lepsiejszy;p aparat i mam nadzieję, że do wakacji uda mi się odłożyć pieniążki:)

      Usuń
  28. STrasznie mi się podobaja! Takie subtelne... no i to Twoje perfekcyjne jak zawsze wykonanie...:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale masz talent!zakochalam sie w Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *