poniedziałek, 25 lutego 2013

89. Projek konktynenty : Ameryka Południowa

Witam !
Znowu przychodzę z szybkim postem który będzie składał sie przede wszystkim ze zdjęć (jak zwykle) :) Tym razem jest to drugie zdobienie w projekcie kontynenty, a mianowicie Ameryka Południowa. Tamtejsze plaże, klimat, to wszystko wg. mnie zasługuje na uznanie więc nie mogłam tego pominąć podczas wykonywania  manicure'u.
 Zapraszam do przeglądania zdjęć!








Pozdrawiam serdecznie!
Dziękuję za wspaniale i motywujące komentarze, jesteście najlepsi!
Odette :*

49 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zawsze perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś przemiła! :* Do perfekcji wiele mi brakuje ale dziękuję :*

      Usuń
  2. Cudowne jak zawsze :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda perfekcyjnie, idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Perfekcja! Aż chce się teraz położyć na plaży i oglądać zachód słońca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie!!
    świetne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow! arcydzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło cudownie!!! Zazdroszczę takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach cudowne :) Masz Ty cierpliwość ;) Malujesz farbkami czy lakierami?

    OdpowiedzUsuń
  9. booooosko!
    aż poczułam ten klimat...plaża, parasol, drink z palemką i słonko! :) super :)
    mały wielorybek jest uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pazurki mnie urzekły :) Na chwilę przeniosłam się dzięki nim do ciepłego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, wakacyjnie. Aż chce się żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieeeeplutko sie zrobilo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne,masz zdolnosci :)

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze nie wierzę! Przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda to cudnie. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przywołują na myśl ciepłe klimaty których tak bardzo mi brak super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie no bez kitu ja nie wierze, że takie coś można zrobić na paznokciachhh... cudoowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zawsze cudo, pełna perfekcja i wszystkie szczególiki dopracowane. świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o rany... ale cudo wyczarowałaś, zazdroszczę precyzji i detali, jedno wielkie OCH WOW! *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne!:D Kolejne zachwycające zdobienie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak egzotycznie się zrobiło, ślicznie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne kolory :) uwielbiam takiezdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wooow jak wakacyjnie, przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zawsze przepięknie :). Ja chcę już lato!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twoje zdobienia :) cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aż zatęskniłam za latem *_*
    pięknie Ci wyszły te pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zwykle bosko...ja chce już lato!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello to every one, it's in fact a nice for me to pay a quick visit this website, it contains useful Information.

    Also visit my website :: pożyczki prywatne pod zastaw

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie detale, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam,
    Jestem pod wrażeniem! Świetne zdobienia! :) Masz ogromny talent ! Pozdrawiam i zapraszam na moją nową recenzję! Oczywiście daję do obserwowanych - może się czegoś nauczę od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś niesamowita :) Twoje zdobienia są dla mnie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojj normalnie jak malutkie obrazki ! :)
    prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja:) Aż się rozmarzyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *