czwartek, 28 lutego 2013

89. Wibo Nails Obsession - Flirt by Amethyst


Witajcie :)
Jakiś czas temu nasze polskie blogerki wzięły udział w stworzeniu kolekcji lakierów Wibo Nails Obsession, na pewno już o tym słyszałyście. 
Zazdroszczę dziewczynom tej możliwości i jednocześnie jestem z nich bardzo dumna! Od marca lakiery będą pojawiały się w Rossmanach w całej Polsce. Kolory lakierów są piękne, postaram się kupić je wszystkie by mieć wspaniałą pamiątkę. Każdy lakier sygnowany jest nazwą własną blogerki.
Ja otrzymałam lakier "flirt" od Amethyst za co serdecznie dziękuję!





Lakier Amethyst ma kolor cudowny! 
Nie jest do końca matowy , posiada mieniące się drobinki( są naprawdę drobne :) )
Kiedy nałożyłam jedną warstwę lakieru byłam zachwycona, ponieważ płytka została całkowicie pokryta, druga warstwa nie był konieczna jednak dla pogłębienia koloru zawsze nakładam dwie warstwy co najmniej. 
Lakier nie robi zacieków, łatwo rozprowadza się na płytce, jego konsystencja jest jednak bardzo gęsta przez co boję się, ż nie długo będzie zbyt "gumowy" by móc nim małować, ale nie będe wyprzedzać faktów. Ogromnym plusem jest jeszcze jego wysychanie, dzieje się to bardzo szybko, dwie warstwy wysychają w mgnieniu oka!
Jednym słowem lakier bardzo polubiłam a kolorem jestem zauroczona! Koniecznie muszę przetestować pozostałe kolorki.


 Adres bloga na każdej nakrętce to świetny pomysł!





A wy co myślicie o tej blogerskiej kolekcji lakierów?  Macie zamiar nabyć któryś lakier z tej kolekcji?:)

Pozdrawiam,
Odette :*

45 komentarzy:

  1. kolor niesamowicie mi się podoba... malinowy sorbet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny Amethystowy lakier :) Muszę go zakupić koniecznie :D
    I inne, które mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgarnęłam beżo-róż Oleski, pastelową zieleń Siouxie i błękit Gosi : )

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda super ! Drobinki wyjątkowo przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor! Też dostałam taką śliczną przesyłeczkę i czuję, że ten kolor będzie królował tej wiosny! Na razie się tylko powstrzymuję przed spacerami do Rossmanna, bo inaczej wykupię całą półkę :D Niektóre kolory są zniewalające!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie lakiery z tej kolekcji , które do tej pory widziałam sa super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj kupiłam beżo-róż Oleski i pastelową miętkę Siouxie :) Myślę jeszcze nad dwoma kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem to najładniejszy kolor z kolekcji, koniecznie muszę go mieć :D ale i mam ochotę też na kilka innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten na pewno kupię i mint sorbet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z tym adresem :)
    takie kolory zawsze mi się podobają, ale mi raczej nie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się podobają, śliczne są ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny! Planuje jego zakup :) Najpiękniejszy obok tego Oleski i Gosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier piękny, a pomysł rewelacyjny !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam chciałam zaprezentować stronę na której można wygrać kosmetyki karty upominkowe, sprzęty elektroniczne, książki płyty i różne gadżety.
    Wystarczy wejść w ten link: http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365 zebrać odpowiednią ilość punktów i cieszyć się wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj oglądałam te lakierki i bardzo mi się podobały. A ten tak daje po oczach, że aż przyjemnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten kolorek jest genialny, strasznie przypadł mi do gustu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest ten właśnie kolor! :) Na pewno go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor jest piękny :) Zresztą mnie cała seria zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten róż!! :D Bardzo mnie kusi, aczkolwiek mam już prawie taki sam róż ze złotymi drobinkami pachnący malinkami od Miyo. :) i tak nie wiem kupic czy nie :F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nowość od essence vintage :}

      Usuń
  20. Te lakiery są świetne! Już mam kilka na mojej liście zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny róż :) muszę się wybrać do rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też go mam, ma świetne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolor jest świetny! a poza nim chcę kupić jeszcze jakieś 2 albo 3 z tej kolekcji, ale najpierw muszę je zobaczyć na żywo :)
    i tak w ogóle to myślę, że to świetny pomysł, że wibo weszło we współpracę z blogerkami, dzięki czemu powstała naprawdę oryginalna kolekcja. i mam nadzieję, że więcej firm kosmetycznych będzie tak robić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, wczoraj byłam w Rossmanie po te lakiery, ale jeszcze ich nie było;/

    OdpowiedzUsuń
  27. ten kolor jest boski, ja czaję się na jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny, z ciekawością przyjrzę się tej wyjątkowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. na Twoich pazurkach wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysł fantastyczny!
    Z pewnością skuszę się na jakiś odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  31. je postanowiłam kupić 3 lakiery z tej kolekcji-ten będzie jednym z nich

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio oglądałam w Rossmannie te lakiery ale jakoś na żaden się nie zdecydowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  33. super kolor! jak tylko pojawią się u mnie to kupuję!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten lakier :D

    Zapraszam Cie na mojego bloga: http://milano-infusion.blogspot.com/ Dopiero zaczynam, może polecisz mnie na swoim blogu?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten kolorek :) Sama go często noszę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się podoba najbardziej ten połysk! świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wczoraj zakupiłam ten lakier i już nie mogę się doczekać aż go użyje. Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog ;)
    jak chcesz to wpadnij też na mojego nowego bloga http://spaceforlive.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *