wtorek, 5 marca 2013

90. Odette czuje wiosnę! - czyli wiosenny manicure:)

Witajcie Kochani!
Pogoda na zewnątrz co raz piękniejsza, aż chce się żyć! Słoneczko wita juz z samego rana i właśnie ta pogoda sprawiła, że na swoich paznokciach tez zapragnęłam wiosennych klimatów. Wzór może troche oklepany ale bardzo mi się podba, fajnie komponuje sie z pastelowymi, kolorowymi ciuszkami które już wyciągnęłam żeby przywitać wiosnę. Zapraszam do przeglądania fotek, dajcie znać co myslicie i czy wy tez poczuliście wiosnę :)








Lakiery których użyłam to :
Pastelowa zieleń z Manhattanu nr 81C
Biały lakier z wibo (z cieniutkim pedzelkiem do zdobień)
Róża- przypadkowy czerwny i rózowy
listki róży to Manhattan 81C pomieszany z czarnym (nie posiadam ciemnej zieleni ;)

Kropki zostały wykonane przy pomocy wykałaczki.


Pozdrawiam Kochani !
Odette :*

77 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, szczególnie paznokieć na ostatnim zdjęciu. Nawet bez tego czerwonego akcentu świetnie by się prezentowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego :) Wszystko tak elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne!!! Kiedy mogę wpaść na mani?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Ty jestes zawsze mile widziana, ale też musisz mi cos zmalować :D

      Usuń
  4. ojojj perfekcyjnie :]
    Pięknie, naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie!
    A co to za zielony lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* To dwie warstwy lakieru z Manhattanu o numerku 81C :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Bardzo ładny ma odcień.

      Usuń
  6. Śliczności! Do pozazdroszczenia....pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Chciałabym umieć robić coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko... zrobiło się tak przyjemnie ciepło... przepięknie, naprawdę ślicznie wszystko się komponuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne, uwielbiam Twoje paznokcie<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pastelowa zieleń :) różyczki pasują idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, uwielbiam takie motywy i nie tylko na paznokciach..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzyni!
    uwielbiam takie pasteLOVE <3 paznokcie i stylizacje, podobają mi się takie klimaty :)
    ślicznie :) ... idealnie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana ! Twoje dzieła to dopiero mistrzostwo :*!

      Usuń
  14. Dziękuje Wszystkim Slicznie za przemiłe komentarze, jesteśie Kochane, aż serce rośnie :*

    Ciesze się, że się Wam podoba :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama to zrobiłaś? Od tej chwili jesteś moim mistrzem! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne:) Też chcę takie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne!! idealne na przywitanie nadchodzacej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o wow! zatkało mnie :) ależ cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyszło Ci perfekcyjnie ;)) jestem pod ogromnym wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  20. daj spokój z tymi wzorkami - przez Ciebie mam kompleksy :p

    OdpowiedzUsuń
  21. to co ja tworzę to nic w porównaniu do twoich dzieł :)
    ja to nawet nie umiem jednym kolorem ładnie paznokci pomalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach...ach...ach....przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo jak pięknie wiosennie tu u Ciebie :D aż chce się zostać i paczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jaaaa <3 nooo nie wierze, że można takie cudo zrobić na paznokciach! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe paznokietki :) obserwuję z wielką przyjemnością !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. O gosh... Jesteś perfekcyjna! <3 moje oczy mają orgazm jak oglądam Twoje paznokcie (wybacz dosadność, ale musiałam!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jestes świetna :D dziękuję :P!!!

      Usuń
  27. Cudeńka!! Ile zajmuje Ci zmalowanie takich paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat szybko, ale zdarza się, że siedze nad jakimis wzorkami z 2h :P

      Usuń
  28. idealne! no inaczej tego opisać nie umiem :D
    a zawsze się zastanawiałam skąd te wszystkie cuda na zszywce, chyba zrobione w Photoshopie.. otóż okazuje się, że nie :D że można.. kurcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne paznokcie ;) taki uroczy i słodki manicure :D podziwiam zdolności! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudowne!
    Pozazdrościć talentu. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej jaka śliczna zieleń <3

    jakie piekniutkie pazurki sodziutkie mmm <3
    hehe no tylko słodzić tu :D

    słuchaj widzę manię paznokciową, jakieś odżywki polecasz? właśnie stosuje 8w1 :) mam nadzieje, że mi się poprawią.

    pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8w1 jest super, doprowadzila moje paznokcie do ładu, teraz stosuję tę diamentowa też z Eveline i jestem bardzo zadowolona :) Do tego kolorową odzywkę z Microcell jesli nie chce ciągle chodzić z "niepomalowanymi" pazurkami a jednoczesnie dalej je pielęgnować, ale zrobie o tym wkrótce osobny post :)

      Usuń
  33. Podziwiam proste kreski ;PP
    Piękne, jak zawsze zresztą, to co tu się rozpisywać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. BOSKI! Chciałabym mieć taki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak pielęgnujesz skórki, że są takie ładne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż ostatnio troche je zaniedbalam :) Wsmarowuje w skórki masło shea, od czasu do czasu mocze w rozpuszczonym i cieplym masle shea ok 15min, moze byc tez oliwa z oliwek. Skórki odswam drewnianym patyczniem :)

      Usuń
  36. rzeczywiscie kojarzy sie z wiosną :)


    zapraszam nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak zawsze jest !!! :) pewnie nigdy mi się nie zdarzy, że coś mi się u Ciebie nie spodoba...:) i dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Słodziaczne. ;3

    zapraszam do mnie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie i bardzo wiosennie, ja też poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Urocze zdobienia, wyglądają niezwykle kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  41. U ciebie zawsze wszytko jest tał ladne, ze aż sie slinie:D meeeega mi się podoba i zadroszcze Ci umiejetnosci robienia takich zdobien i takich zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za ten komplement ! Nie musisz mi niczego zazdroscić,ogladam Twoje filmiki i Twoje paznokcie i to jak je malujesz jest Perfect! :)

      Dzięki ze wpadłaś :*

      Usuń
  42. nie no jak zawsze powalający mani :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyjemnie się ogląda taki wzorek. Jest perfekcyjny! zauroczył mnie swoją delikatnością

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten mani jest po prostu cudowny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem pod wrażeniem wzoru i kolorku w sam raz na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem zauroczona ta zielenią :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *