poniedziałek, 18 marca 2013

93. Konkursowe zdobienia :)

Witajcie Kochane!
Wczoraj ocknęłam się i zauważyłam, że konkurs na blogu nails revolution dobiega końca i niemal w ostatniej chwili wysłałam swoje prace :) Zadaniem konkursowym było zmalowanie na paznokciach czegoś związanego z dniem kobiet, własna interpretacja. U mnie jak za chwile się przekonacie były to maki  które uwielbiam oraz randka na zupełnym pustkowiu (na końcu świata :D) z ukochanym na którą muszę być kiedyś zabrana! :D 

Nie przedłużając już pokazuje zdjęcia .








Praca nr 1






Praca nr 2





Na blogu KONKURSOWYM odbywa się głosowanie na najlepszą prace,  zachęcam Was do udziału w zabawie i oddawaniu swoich głosów na prace które najbardziej Wam się podobają :)

Nigdy nie miałam szczęścia w konkursach gdzie decydowały głosy dlatego nie wyobrażam sobie za wiele tym bardziej, że konkurencja jest OGROMNA! Na blogu nails revolution możecie zobaczyć wszystkie prace, jest ich mnóstwo, a w komentarzach toczy się głosowanie :)

Także, glosujecie kochane zgodnie z waszym gustem, jest w czym wybierać :) 

Moje numerki to 1 i 2.


Pozdrawiam i zycze miłego dnia!:*
Odette.

48 komentarzy:

  1. Oba zdobienia prześliczne :-)))
    Ale konkurencja jest mega! A więc życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te maki są po prostu cudowne! już lecę na nie głosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jedne i drugie pazurki śliczne :) Życzę powodzenia w konkursie, bo widziałam prace innych. oj wysoko, wysoko poprzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent :) Życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkurencja MEGA więc nawet nie marze o 100miejscu, żałuje,że nie wzięłam się te wzorki wcześniej, kilka godzin przed konkursem nie jest dobrym sposobem na wygraną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Maki wspaniałe a randka no zaniemówiłam :) Pomysł genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosowane :) Powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie prace są świetne ale maki noo idealne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak twoje prace są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie piękne, ale maki to arcydzieło - zakochałam się! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawda jest taka, że takie głosowania są bez sensu... Często się zdarza, że dziewczyny wypraszają się niesamowicie o głosy i to trochę żałosne. I tak już dla mnie wygrałaś, a skrupulatnie obejrzałam galerię.
    Co nie zmienia faktu, że zwłaszcza maki są rewelacyjne! Nawet nie wiesz, jak chciałabym sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie lubię tego typu głosowań, nie lubię prosić się o głosy itd :(

      Wzruszyłam się po tym co napisałaś, to znaczy dla mnie więcej niż jakakolwiek wygrana <3

      Dziękuję...

      Usuń
    2. Nie ma za co ;)
      To ja dziękuję, że mogę sobie podziwiać takie cuda - uwielbiam takie artystyczne objawienia. Jak muzeum, tylko, że wchodzi się chętniej i za darmo :D

      Usuń
  12. Piękne wykonanie !
    Chciałabym mieć Ciebie w zasięgu wzroku i móc podziwiać na żywo te cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. zagłosowałam na Twoją pracę nr 1 :) wzorek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  14. coś fantastycznego!! obie prace bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są rewelacyjne ale maki najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  16. no to papa nagrodo!
    cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, kto jak kto ale Ty się z nagroda nie musisz zegnać, na pewno wygrasz :)

      Usuń
    2. nie będę się z Tobą kłócić, ale Twoja randka na końcu świata jest niesamowita :*

      Usuń
  17. nie mogę! ty to masz talent! cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. zdobienia są cudowne, szczególnie to pierwsze - przypomina mi porcelanę, jakieś filiżanki z makowym motywem <3 wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojjj muszę sobie takie maki namalować na paznokciach :)
    CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  20. ojejku jejku piękne ; D
    lecę głosować ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. podziwiam jak można tak malutkie szczegóły, detale tak idealnie zmalować <3

    OdpowiedzUsuń
  22. obie prace są rewelacyjne i perfekcyjne ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, nr 1 to mistrzostwo :D! Jeśli mogę spytać, to czym wykonałaś ten wzorek? Użyłaś jakiegoś specjalnego pędzelka?

    OdpowiedzUsuń
  24. wooow jestem fanka twoich pazurkow :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba zdobienia wyglądają niesamowicie. Umiesz na nich wyczarować w taki sposób, że oczu od monitora oderwać nie można :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Małe dzieła sztuki! Podziwiam, bo są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  27. maki są cudowne !!!
    jakby mi ktoś coś takiego zrobił na paznokciach to nigdy bym tego nie zmyła, chodziłabym aż odpadnie samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Twoje prace.. wszystkie! Są tak precyzyjne, finezyjne i wyjątkowe, że zawsze się tu wzruszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Maki zapieraja dech w piersiach! Cuuudowne! Znalazlam twojego bloga przez Pinterest i bardzo sie ciesze z tego powodu, bo naprawde masz talent i az milo popatrzec na piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *