poniedziałek, 18 marca 2013

94. Oddaj Misię czyli misiowy manicure :P

Witam ponownie! :)
Tym razem przychodzę do Was ze zdobieniem, jak sami widzicie dość dziecinnym. Czasem lubie się pobawić i stworzyć coś dziwnego i to jeden z tych momentów. Za kilka dni moje urodziny i miły klimat już zdążył mi się udzielić:)

Nie będę się rozpisywać tylko zapraszam do oglądania fotek.









 

Ps. Dziękuję wszystkim za komentarze które zostawiacie, nawet nie wiecie jak wiele dla mnie znaczą Wasze słowa.


Pozdrawiam,
Odette :*

112 komentarzy:

  1. Jezuuuuuuuu!!! Jakie cudowneeee!!! Czemu ja takich cudów nie potrafię malować :/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie misiaki! ;)
    ten na kciuku fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. omg, jak z obrazka ! cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oja, przepiękne paznokcie! bardzo kreatywnie ;) masz talent.
    ilu kolorów użyłaś do zrobienia 'bazy' + wzorków? dobrze naliczyłam 6?

    xoxo, aneciawashere.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, użyłam 6 :P

      Dziękuję:*

      Usuń
  5. Mi-się misie bardzo podobają!
    uwielbiam misie pysie :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne takie słodkie. Uwielbiam takie miśki pluszaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale piękne i urocze misiaki. Pięknie zrobione, tak czyściutko i przejrzyście. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko, jakie to misterne ! Długo je robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  9. o jejku :-) jakie śliczne!
    przyjadę kiedyś do Ciebie i mi normalnie zrobisz jakiś wzorek? :D prooooooooooszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością ! Wpadaj kiedy tylko chcesz ! :*

      Usuń
  10. Masz talent! Boskie Misiaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaa! Jakie słodkie pazuurkii! Widać że masz ogrooomny talent! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe, kolorowe, słodko się zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie jak zwykle :) wiem wiem powtarzam sie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne. Jak ja bym chciała takie umieć.Przecudowne. :)

    W wolnej chwilii zapraszam do siebie.
    http://wisia-wisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie slodkie !
    masz talent :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, jakie słodziaki. *_*
    perfekcyjne wykonanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodkie :)
    Niestety ja nie mam takiego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są przeurocze. Strasznie mnie się podobają, niestety nie jestem na tyle zdolna, żeby coś takiego stworzyć, ale może kiedyś, w przyszłości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. *_*
    Przeurocze !
    Czy swój talent przelewasz też na inne płaszczyzny ? Może miałabyś ochotę pomalować troszkę w moich pokojach ? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudowne :D aż mi się zachciało takich słodziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od jakiegoś czasu zastanawiam się jak możesz wyglądać :P natomiast zdaję sobie sprawę jakie mogą być konsekwencje "publicznego" pokazania swojej twarzy,zwłaszcza, że już jesteś popularna. Niektórym to nie odpowiada. Ja bym Cię poznała po paznokciach bo tylko nieliczni mają takie piękne i zadbane jak Ty! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja popularna? wcale nie :D Boje się, że jak pokaże twarz to przestaniecie tu wchodzić i co wtedy?:P

      Za kilka postów się pokaże (może) ;)

      Usuń
    2. Odette jest tak samo (przynajmniej tak samo) piękna jaj jej prace - prawdziwa harmonia talentu i urody ;)

      Usuń
    3. taa no wcale nie popularna :D liczba komentarzy i (zapewne) wyświetleń mówi sama za siebie :D
      No jasne ! kto przestanie wchodzić? chyba żartujesz! Daję sobie rękę uciąć, że jesteś równie piękna jak twoje prace!
      hemm.. jaka zachęta:P będę śledzić :))

      Usuń
  22. Jakie CUDOWNE!!! :) Dziewczyno masz talent :)
    Kurcze nie mogę się na nie napatrzeć ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejkuu, chcę tak umieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. o mamuńciu jak cudownie!!!1

    OdpowiedzUsuń
  25. Te misie są tak słodkie, że mogłabym się na nie patrzeć godzinami i śmiać się do monitora :) Idealnie dobrane kolory dodatkowo dodają słodkości tego mani no i oczywiście estetyka na bardzo wysokim poziomie. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio zastanawiałam się czy jest coś, czego nie potrafiłabyś stworzyć na paznokciach...i stwierdziłam, że nie ma! Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych! Miśki cudowne...trochę smutasy, ale dzięki temu bardziej tajemnmicze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ile z tym pracyy...dzieło na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  28. popadłam w kompleksy i idę płakać w kąt :(
    paznokcie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Błagam ! Zrób to "krok po kroku" ZAKOCHAŁAM SIĘ !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się! szczególnie w tym różowym :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, to się nazywa TALENT :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako "zbieraczka" maskotek - jestem Twoimi pazurkami zachwycona! Aż mam ochotę je poprzytulać :)
    No i świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  33. słodziaki te miśki <3 Też czasami nachodzi mnie na namalowanie czegoś dziecinnego :) Takie paznokcie mają swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ale słodki manicure:)
    misie śliczne:)
    zapraszam do siebie na recenzje Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  35. CUDOWNE, PRZESŁODKIE WSPANIAŁE! :D MISIĘpodobają :D

    OdpowiedzUsuń
  36. prześliczne, przesłodkie i w ogóle rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  37. ale słodziaki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy Ty przepdakiem nie przesadzasz kochanie z tym talentem ?
    misie są tak urocze, że aż świecą mi się oczy niczym MANGA.. :D

    cudowne... zbliżające urodziny Ci służą ;)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi się są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

  40. Masz talent moja droga kuzyneczko, zróbcie coś z nią dziewczyny i niech wyjdzie z tym talentem w real.pa kocham CIĘ i pozdrawiam.buziaki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. są cudowne, nie wiem już co pisać żeby wyrazić swój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  42. może to głupie pytanie (ale jestem kompletnym laikiem w tej sprawie), ale czym malujesz wzorki ?

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. To jest niesamowite jaki Ty masz talent ! Świetnie Ci wyszły te pazurki :)
    Obserwuję bloga już jakiś czas i może się czegoś nauczę:x
    Zapraszam też czasem do mnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Po prostu przepiękne misiaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne!!! Jesteś prawdziwą artystką! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję 700 obserwatorów! <333

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczu oderwać nie mogę! :D Cudowne to mało powiedziane:)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale słooooodkie! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Coś wspaniałego :) Mani jest słodki, uroczy i rozbrajający! Niesamowite jak ślicznie go zrobiłaś. Przejrzałam dziś całego bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem, będę z niecierpliwością czekać na kolejne cuda. Tylko Cię naśladować! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. O kurczę! Jakie świetne!

    Niesamowite po prostu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz talent! Jesteś w tym swietna. Sama spróbuje zrobić takie misie bo sa przeurocze! Chyba już o to pytałam ale nie pamiętam pod którym postem:D malujesz lakierami czy farbkami? I jeszcze powiedz jakich urządzeń do tego używasz bo to musi być coś bardzo precyzyjnego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję za miłe słowa :*

      Maluje lakierami ale mam ochotę spróbować farbek :) Urządzeń używam żadnych :P Tylko pędzelek który jest dołączony do lakierów do zdobień, taki cieniutki :)

      :*

      Usuń
    2. dziekuję bardzo:) a jakich konkretnie lakierow tych cienkich używasz? (szczególnie chodzi mi o czarny bo widze, że jest mega precyzyjny- albo ty jesteś taka precyzyjna:D)

      Usuń
    3. Ten czarny to Golden Rose Nail art, ok 7zł za niego dałam czyli tak przeciętnie jak za lakiery do wzorków:) Jest naprawdę precyzyjny to na pewno jego zasługa i tylko troszkę moja :P

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo;) myślę jednak, że to w większości twoja zasługa:)

      Usuń
    5. Spróbowałam:D http://ewalucja.blogspot.com/2013/03/to-jest-mis.html

      Usuń
  53. o bozesztymoj! sliczne!!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Ty i Twój talent jesteście z kosmosu:) brak mi słów.. cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne misie :) Aż mnie wzruszyły (moje hormony ciążowe pracują), gdybym miała pewność kiedy mój synek się urodzi takie cuda bym mieć chciała na paznokciach! ^^
    Nie wiem jakim cudem dopiero teraz trafiam na Twojego bloga, jak najprędzej dodaję do swojej ścianki ulubionych, pewnie nie raz jeszcze tu wpadnę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fenomenalne !!!!!!!!!!!
    Aż brakło mi powietrza z wrażenia...:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Fantastyczne ! Ty to masz prawdziwy talent do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem pod wrażeniem wszystkich Twoich paznokciowych malunków, co utwierdza mnie w przekonaniu, że urodziłam się bez talentu do wszystkiego:p

    OdpowiedzUsuń
  60. ten z łapkami do góry jest najlepszy :D przypomniała mi się piosenka disco polo, którą gdzieś słyszałam i nie mogę wyrzucić tego tekstu z głowy, a leciało to tak...
    http://www.youtube.com/watch?v=vpsoFHtmxlA

    wyciskacz łez :D pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mi się skojarzyło z tą piosenką;) oddaj misie :D

      Usuń
  61. najpiękniejsze jakie kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. o matko, cos pieknego, cudowne zdobienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Normalnie aż poszłam przytulić się do mojego pluszaka. Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  64. to po prostu niemożliwe żeby tak pięknie malować na paznokciach, to na pewno naklejki!

    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. nie mogę się napatrzeć - prześlicznie wyszło! <3

    OdpowiedzUsuń
  66. jakie cudowne, urocze, ahhh!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Misio na serdecznym palcu rozkoszny ;) Moja siostra zabiłaby dla takiego mani :D

    OdpowiedzUsuń
  68. O mateczko... cudowny mani... Naprawdę podziwiam za precyzję wykonania. Dodatkowo te pastelowe kolory... to tak dziecinnie wygląda... ale za razem nie infantylnie... I aż uwierzyć nie mogę, ze to jest zrobione zwykłym pędzelkiem do zdobień dołączanym do lakieru... zbyt doskonałe wydają się te misiaki:)

    OdpowiedzUsuń
  69. O matko ! Jakie przeurocze ! Dlaczego ja tak nie umiem ??? :-)
    _________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *