czwartek, 21 marca 2013

96. Mint Elegance - czyli miętowy manicure.


Witam!
Miętowy kolor jest ostatnio moim ulubionym, musiałam go wtrącić także na paznokcie. Prosty, biało-miętowy manicure fajnie komponuje się z pastelowymi ciuszkami z którymi ostatnio sie nie rostaje.
Dużo tłumaczyć tu nie trzeba dlatego od razu zapraszam do przeglądania zdjęć :)











Dziękuję Kochani za liczne komentarze pod ostatnimi postami, ciesze się, że moje zdobienia przypadły Wam do gustu i że zechcieliście poświecić chwile waszego cennego czasu by mi o tym napisać, jest mi przeogromnie miło i nie mogę wyjść z szoku! :)

Pozdrawiam,
Odette.

80 komentarzy:

  1. ale słodkie to zdobienie, i jakie zdjęcia. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pięknie! Też ostatnio polubiłam miętowy kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNE! Chyba ukradnę Ci ten pomysł na zdobienie, bo pazurki wyszły Ci obłędne! Na zdjęciach prezentują się naprawdę świetnie- do tego ta stylistyka! no super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie!!!
      też muszę sobie coś podobnego zmalować :)

      Usuń
    2. Jesteście Kochane! :* :D

      Usuń
  4. ale piękności i ten kolorek i wzork chwyta za serce

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDO! :) no wybacz, ale słowotok jest tu zdecydowanie zbędny :-)
    prześliczna delikatność :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie kolorystyczne, a wzorki... wow! Pozachwycam się, jeśli pozwolisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jakie subtelne, te kolorki i wzorek, cudnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie :D Też lubię miętowy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory, piękny mani i śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. coś wspaniałego!
    ps. robisz fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie :) i piękna aranżacja! uwielbiam oglądać Twoje i:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwelbiam oglądać Twoje zdjęcia :)

      Usuń
  12. jak super cudownie delikatnie i pisankowo :)
    Ja aktualnie mam pięknego żuczka na pazurkach :} zapraszam więc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny mani. Delikatny, optymistyczny, dziewczęcy i wiosenny!
    a cała kompozycja, miód dla oczu ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. jej, fantastyczne :) nie mogę się napatrzeć :) *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdobienie, też uwielbiam miętowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w tych zdobieniach :) miętowy kolor jest wprost cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne, przepiękne, zachwycające - genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. są piękne takie delikatne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne! Przynajmniej tu poczułam troszkę wiosennego ciepła, skoro za oknem jest katastrofa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownieeeee kochana :) bardzo gustowny ;)) :)<3

    OdpowiedzUsuń
  21. jest świeetnie! na taki brak wiosny - dobre rozwiązanie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne! Sama z chęcią bym takie nosiła - gdybym tylko miała taki talent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Są genialne!... muszę chociaż spróbować sobie coś podobnego zrobić.. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne jak zwykle :)

    i świetny nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wg mnie wcale nie taki prosty :) prześlicznie wyszły te pazurki i te kolorki <33

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne, delikatne, dziewczece! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie ładne!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdym razem jestem pod coraz większym wrażeniem Twojego talentu :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Za każdym razem, gdy oglądam Twoje manicure, coraz bardziej się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie ci to wyszło, tak delikatnie a dzięki mięcie mega oryginalnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  31. genialnie! nie mogę oderwać wzroku..:)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne, takie "czyste" ;D
    też uwielbiam miętę

    OdpowiedzUsuń
  33. tak piekne,ze az chce sie patrzec,patrzec i patrzec!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę się napatrzeć! Są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie uwielbiam Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  36. widziałam na wystawach sweterki w podobne wzory. Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  37. Niewiarygodne, przez paznokcie czuc wiosnę...
    ale szkoda że za oknem to myśl mnie zwala :/


    kochana, odnoścnie porad prowadenia bloga, podasz mi link do strony gdzie mogę ściągnąć program by tak łądnie prezentwać zdjęcia?
    odpowiedz u mnie pleas - carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ah, mam ten program ale nie umiem się nim posługiwać -.- ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolejne cudowności :) Chyba codziennie malujesz pazurki, że narzucasz takie tempo :D Ale to dobrze, wszyscy czekają co nowego zmalujesz!

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj!! Zostałaś o[TAG]owana! Po więcej informacji zapraszam do siebie :)

    http://magielcodzienny.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  41. i wzorek i kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękny delikatny i kobiecy wzór, kolor również, bardzo mnie się podoba :) pozdrawiam http://swiatanastazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie cudowne!! Sądzę, że gdyby ktoś pokazał mi fotki zdobień i zdjęć z różnych blogów w tym Twoje od razu bym odgadła, które są Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowite :) , Jak Ty to robisz ;p . Świetny blog :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne miętowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. piękne wzorki, masz talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piekne! Szczęka mi opadła i nie chce się podnieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nakręć filmik jak je zrobiłaś , koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam pytanie - co to za mięta? Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *