wtorek, 26 marca 2013

97. TheOleskaaa na paznokciach czyli Wibo Peaches and Cream w akcji.


Witajcie Kochani!
Wiosny nadal nie widać więc postanowiłam ją przywołać poprzez kolorowe zdobienia.
Od dłuższego czasu poszukiwałam lakieru TheOleski z blogerskiej kolekcji Wibo we wszystkich Rossmann'ach w Olsztynie i w końcu się udało! Lakier jest piękny i na pewno będzie królował na moich paznokciach tej wiosny. Kolor delikatny, matowy, pastelowy aż się prosi by wykonać na nim jakieś równie wesołe, wiosenne zdobienie  dlatego nie mogłam się powstrzymać.
 Zapraszam do przeglądania zdjęć :)










Pozdrawiam sedecznie i zyczę miłej nocy !
Odette :*

88 komentarzy:

  1. Całość świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweety !
    <3

    chętnie bym wpadła do Ciebie na takie pazurki.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Muszę kiedyś zmalować podobny manicure!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, a jak z nakładaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rożnie to bywa, miałam problem by nałożyć równomiernie i bez zacieków, dałam tylko dwie warstwy :)

      Usuń
    2. a mimo to wyglądają bajecznie, też mam problem z lakierem z tej serii, choć nie ukrywam, że kolory są piękne :)

      Usuń
  5. Wow! Gdybym sama potrafiła stworzyć takie cudo..

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ombre z serduszkami bardzo dziewczęce

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołe, wiosenne mani, aż miło popatrzeć. Może to zmotywuje wiosnę by się tak ociągać przestała i wreszcie przyszła?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda połączenie tych 2 kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale się prezentuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. asz talent, piękny talent :) kolorek super ale serduszka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt :) a te 2 pozostałe to jakie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kolor i słodkie, wesołe zdobienia:)) Bardzo pozytywne!

    U mnie lakierów The Oleskaaa było jeszcze kilka (kilka dni temu, nie wiem jak jest obecnie), coś dziwne to moje miasto! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Cudeńko! Tylko na kciuku powtórzyłabym ten sam wzór (gdybym umiała;)). Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie zrób tutorial na ten wzorek. Magia!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny, szkoda, że aplikacja taka trudna :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny piękny mani! :))
    No jest przeuroczy! :-)

    Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie prezentuje się ten kolor :) ale słyszałam, że seria tych lakierów nie jest dobra w trwałości.. Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie o dziwo trzymają się bardzo długo, nawet bez Top Coat'u :)

      Usuń
  18. gradient z kropeczkami i serduchami jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie :) a ja wciąż nie mogę na niego natrafić :(

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie, kciuk jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. <3 nic tylko się zakochać! pięknie- jak zawsze, a do tego ultradziewczęco :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale pięknie wygląda z tym gradientem

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie wygląda z Twoimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje mani <3
    Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Urzekły mnie te pazurki , takie słodziaki :):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory sa piekne, ale z jakoscia niestety juz gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale romantyczny manicure :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo widzę, że nie dość, że Olsztyn to jeszcze WPiA xD Będę poszukiwać na korytarzach pięknych paznokci! xD

    OdpowiedzUsuń
  30. to najładniejszy manicure z udzialem lakieru Peaches & Cream jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne. Mam lakier, spróbuję też coś podobnego, jeśli można :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem fanką Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku ale cudownie to zrobiłaś... W jaki sposób wykonałąś te białe wzorki ? Nie moge się napatrzeć tak pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kropeczki i serduszka zrobiłam za pomocą wykałaczki :)

      Usuń
  34. piekny mani piekne paznokcie, piekne skorki:) No nic tylko pozazdrościc:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zrobilas tak idealnie te serduszka? Przepieknie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześlicznie wyszło Ci przejście kolorów, zazdroszczę mi nigdy tak ładnie nie chce wyjść :(

    OdpowiedzUsuń
  37. naprawdę pięknie Ci wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  38. cały mani wygląda fenomenalnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Prezentują się znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdobienie iście pozytywne i romantyczne... Idealne na kolacje we dwoje (takie moje pierwsze skojarzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju jakie urocze:) Za każdym razem jak patrzę Twoje paznokcie to jestem pod wielkim wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  42. To jest jedyny kolor który nie sprawia problemów z całej blogerskiej kolekcji i jest chyba najszybciej wykupywany ze sklepów. Szukam go już od 2 tygodni i nigdzie nie mogę go dostać ;/ a szkoda, bo wygląda pięknie. Zwłaszcza na twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie się prezentuje, niestety ja nie polubiłam się z tymi lakierami, a przede wszystkim z tym.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wygląda i bardzo podoba mi się Twoje ombre ze zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam go, ale na Twoich paznokciach wygląda DUUUUŻO lepiej:)!

    OdpowiedzUsuń
  46. też nareszcie zdobyłam ten lakier, a ciężko było..

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniale Ci to wyszło, że aż mnie zainspirowałaś :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  48. zaaaakoooochałam się! *.* mam ten lakier, ale twoja propozycje po prostu kradnie serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. słodkie i radosne! przynajmniej na paznokciach możemy pocieszyć się wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny pomysł :) całość wygląda naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. super te paznokcie, może nawet się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczne! Każdy Twój manicure to małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. przepiękne zdobienie ;) takie idealne kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  54. Chyba każdy już ma ten lakier heh. A zdobienia śliczne, ale raczej takie walentynkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :)) Dziękuję ślicznie, no fakt, zalatuje walentynkami :P

      Usuń
  55. Twoje zdobienia powalają mnie za każdym razem tak samo :) Wspaniały mani :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zrób filmik z takim cieniowaniem :) Piękne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie pamiętam, kiedy z taką przyjemnością oglądałam pazurkowy blog ;) Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *