czwartek, 28 marca 2013

98. Internetowe inspiracje | Kolorowe "coś"

Witajcie,
przeglądając obrazki internetowe natknęłam się na taki manicure i postanowiłam od razu wykonać go u siebie. Ciężko mi wytłumaczyć co to jest, może czarno biały manicure upaćkany różową farbą? Kolor różowy w rzeczywistości jest bardzo nasycony i efekt w świetle dziennym na pewno byłby lepszy, teraz musicie wierzyć mi na słowo :) Zdjęcia wykonywane były w nocy więc ich jakość pozostawia wiele do życzenia ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)
Nie przedłużając zapraszam do przeglądania fotek :)









Pozdrawiam,
Odette ;*

73 komentarze:

  1. piekny!!! Wgl masz super paznokcie nie mowiac juz o skorkach:) Jak o nie dbasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię wiele, nawilżam masłem shea i odsuwam :P

      Usuń
    2. zazdroszcze, naprawde masz piekne i paznokcie i skórki:)

      Usuń
  2. pomysłów Ci nie brakuje talenciarooooooooooo moja buziaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jakie super:) masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cokolwiek to jest wygląda świetnie :) Uwielbiam Twoje zdobienia. Jestem pod wrażeniem precyzji, dokładności i pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ... jest świetnie- jak zawsze! muszę w końcu zrobić coś podobnego :) takie paski są bardzo na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, chyba też muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie motywy :) czerń + biel a do tego akcent w intensywnym kolorze :) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to wygląda jakby jakaś różowa fala zalała więzienie (stąd te kraty). ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba : )
    Zaraz chyba na swoich paznokciach coś podobnego wykonam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wygląda prześwietnie!!! Szczególnie ten biały "błysk". Zdobienie w całości robione lakierami? czy też może farbkami akrylowymi?

    OdpowiedzUsuń
  12. Osiągnęłaś niesamowity, wielowymiarowy efekt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. To wygląda przepięknie!! Czarne kreski malujesz odręcznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Tak, odręcznie, lakierem do zdobień :)

      Usuń
  14. Super :) też o czymś podobnym myślę od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło idealnie :) zakochana jestem w takich czarno białych paseczkach z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest słodkie więzienie ;) takie mam skojarzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity! Wygląda bardzo realistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakość?
    wiesz... zawsze jest genialna w Twoim wykonaniu, czy to ranek, południe, wieczór, czy noc :)
    piękna rozlana farba :x hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju niesamowite :). Jakie ty potrafisz cuda na paznokciach :) zazdroszcze . Ja jedyne co ostatnio zrobiłam to pokusiłam sie o ombre na pazurkach i pokazałam u siebie heh
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze jest fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjnie to wygląda. No i oczywiście wykonanie perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne 'coś'! Cokolwiek zrobisz zawsze wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne. Kolejny pomysł na ozdobienie paznokci już mam. ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie słodkie pazurki, genialny pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. troszkę wygląda jak słodka muffinka oblana jakimś smakowitym lukrem! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. super wzorek, widziałam go gdzieś ostatnio na necie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kojarzą mi się z czymś pomiędzy lodami a babeczkami. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Precyzja wykonania zadziwiająca. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam paski w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. boski efekt, jak Ty to robisz? :) masz talent, to widać :) zazdroszczę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie, zresztą jak zawsze u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też widziałam ten mani na necie. U Ciebie prezentuje się cudnie.
    Czego używasz do oświetlenia, bo w życiu bym nie pomyślała, że to noc! (za każdym razem zastanawiam się, gdzie Ty mieszkasz, że masz takie światło ;P)

    OdpowiedzUsuń
  33. Skojarzyło mi się z Alicją w krainie czarów :D Jakąś, w takiej wersji hardcore, ale wciąż z Alicją :D świetny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedy wyniki rozdania ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne ! Sama nad takim myślałam (ale jak narazie nic z tego nie wyszło) a u Ciebie efekt jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *