wtorek, 9 kwietnia 2013

100. My little Bow - nail art tutorial (Video) + ogłoszenia

Przyszedł czas na mój setny post, z tej okazji mam dla Was pewną wiadomość. Postanowiłam nakręcić swój pierwszy (mały tutorial) i dziś się im pochwalę. Co prawda nie jest to tutek najwyższych lotów, ale jestem w tym kompletnym amatorem ale mam zamiar się rozkręci, i wszystkiego nauczyć  Jeśli filmik się przyjmie chciałabym kręcić poważniejsze i ciekawsze tutoriale regularnie, bardzo mi ta forma odpowiada. Przy okazji przepraszam, że tak rzadko tu bywam ostatnio, ale piszę (intensywnie) pracę licencjacką a terminy gonią! Mam nadzieję, że mi to wybaczycie, już wkrótce obiecuję poprawę i tchnę w bloga trochę więcej życia. Dziękuję, że nadal ze mną jesteście, szykuję dla Was od siebie coś fajnego w ramach podziękowania, oczekujcie :)
Zapraszam do przeglądania fotek i tutka!













Dziękuję za Wasz poświęcony czas! :*
Dobranoc, Odette.

46 komentarzy:

  1. Mani przecudny, wszystko dopracowane do ostatniego pociągnięcia pędzelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to mani, może sama podobny zrobię!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdobienie :) Jak na pierwszy filmik wyszło Ci to świetnie ;) Wstęp bardzo mi się podoba jednak moim zdaniem jest nieco przydługi, cała reszta jak najbardziej w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne pazurki, aż mam ochotę zrobić sobie podobne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. perfekcyjne zdobienie w każdym milimetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie dobrane kolory:) wg bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest Śliczne po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te kokardki! i ten tutorial bardzo mi się podoba :) więcej takich poproszę ;) i myślę że nie tylko ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och chcialbym tak 'panowac' nad pedzelkiem. Sliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik :) możesz więcej takich dodawać.
    I fajna zmiana nagłówka- sama rysowałaś te drzwi?

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie przepiękne a tutorial uroczy i przystępny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie jak zawsze :) chętnie zobaczyłabym jak robisz gradient na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie jak zawsze i to perfekcyjnie
    bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyszły delikatność w całej okazałości :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam goraniczonego playa, ale za to jak patrze na zdjeica paznokietki są takie sliczne :(. ja też chce ...


    powodzenia w pisaniu pracy licencjackiej :D

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny filmik bardzo podobała mi się muzyczka i wstęp. Krótki konkretny, po prostu super. Więcej takich poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodko :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ! Idealne na którąś z kolei "pierwszą randkę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomijając słodkie kokardki (choćbym nie wiem co by mi takie nie wyszły:P) to uwielbiam ścieżkę dźwiękową z Amelii :D
    Filmik jak najbardziej na TAK!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś widziałam podobne w Internecie i też miałam ochotę je zrobić, ale u mnie operowanie pędzelkami, szczególnie lewą ręką, kończy się raczej smutno ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. ale bajeczne:D nieziemskie kolory lakierów i strasznie słodko to wygląda ;) filmik super ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak delikatnie i dziewczęco, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paznokcie są boskie! ;)) ale potrzeba do nich mnoooostwo precyzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i filmik bardzo profesjonalny. Mam pytanie, jaki posiadasz aparat bo jakość jest swietna?

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdobienie ! :D
    Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przesłodkie zdobienie :)
    wyszły Ci rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne! chyba sama spróbuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdobienie i bardzo ładny tutek :) czy to muzyka z Amelii?
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. A crewed interest wygląda przepięknie, od jakiegoś czasu miałam ochotę na lakier essie, a teraz już wiem który wybrać.
    wzorek uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Umieram z zazdrości ;) Choćby nie wiem co, nie wyczaruję takiego cuda na swoich paznokciach (cudzych pewnie też nie). PRzepiękna praca, bardzo w moim guście! Gratuluję talentu :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Odtworzylam Twoje cudowne paznokcie: http://paulinaspassions.com/cute-bow-nail-art/

    Mam nadzieje, ze nie masz nic przeciwko. Oczywiscie link do twojego bloga jest w poscie.

    OdpowiedzUsuń
  32. cuda robisz z tymi pazurkami! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *