wtorek, 9 kwietnia 2013

101. Zapowiedź testowania | Paczka od Creative Magazine !

Po ciężkich zmaganiach z drugim rozdziałem pracy licencjackiej przyszedł czas na przyjemności! Creative Magazine z którym nawiązałam współpracę zaskoczył mnie  przesyłką pełną wspaniałości dla moich oczu i duszy a przede wszystkim dla moich dłoni i paznokci! Nie mogłam i nadal nie mogę oderwać od nich oczu, pozostaje mi już tylko testować :) Koniec tych przechwalanek, niżej plakat Creative Magazine z którym możecie się zapoznać no i oczywiście fotki wyżej wspominanej przesyłki.












1. Mani Minis -Orly, Hope &  Freedom Fest


2. Eveline Cosmetics, miniMAX, nr 601


3.  Essie, nr 27 Watermelon


4. Wibo, trend Edition, Plant Life, nr 3
5. Wibo, Glamour Nails, nr 3


6. Golden Rose, Jolly Jewels, nr 102
7. Golden Rose, Gel Look, Top Coat
8. Golden Rose, Rich Color, nr 15
9. Golden Rose, Rich Color, nr 16


10. NYX  girls, NGP 180, Cranberry Red


11. Sephora, nr L25


12. CleanHands, Antybakteryjny żel do rąk


13. AHAVA, Mineral Hand Cream


14. Exclusive Cosmetics, intensywnie nawilżający krem do rąk, hydro- regulujący



Nawet nie wiecie jak ucieszyła mnie ta dawka lakierów,  mam już w głowie milion pomysłów co z nimi zrobić, obmyślam nowego tutka. Ciesze się tym bardziej, że żaden lakier i krem nie został zdublowany z tymi które mam/miałam ( oprócz Topa z GR, bo miałam i bardzo lubie! ).

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak coś wiecie, podzielcie się wrażeniami, chętnie dowiem się co o nich sądzicie i co mnie czeka ;)


Do usłyszenia!
Odette ;*

73 komentarze:

  1. Jejku jakie piękności :) Ja też będę testować dla nich, ale wciąż czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm..też bym chciała takie cuuda! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękności :) Mam kilka z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ło ja też chce:D
    ostatnio mam bzika na punkcie malowania paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna paczuszka! oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cuuuudowne lakiery, zazdroszczę :( :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju, tyle pięknych lakierów! orly, ten piękny kolor essie, golden rose.. zazdroszczę ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery orly przepiękne, to moi faworyci z całej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ouh
    Same cudeńka, co prawda top z GR właśnie testuję (dziś było pierwsze użycie, od razu zadowolenie!)
    2 lakiery wibo posiadam, ale cała reszta ohhh pokochałabym^^
    Jednak pozostaje mi czekać aż sama pokażesz jak spisują się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną pakę Ci sprezentowali :) Nie mogę się doczekać Twoich malowideł na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:) Te ORLYczki wygladaja cudnie:) z nimi wykombinuj cos najpierw XD

    OdpowiedzUsuń
  12. serdecznie zazdroszczę orlich miniaturek :) podoba mi się ta czwóreczka, będzie super na wiosnę/lato.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję takie udanej paczuszki! Essie Watermelon mam teraz na paznokciach. Niesamowity kolor, w każdym świetle wygląda trochę inaczej. Uwielbiam go. Czwóreczka z Orly jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Essie Watermelon jestem zakochana <3!

      Usuń
  14. czerwień<3 a lakiery Golden Rose wprost genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Same skarby.. ale za tymi Orly szleje! może jak nadejdą lepsze kiedyś wpadną mi w łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutka przesyłka ,będzie co testować - gratuluję :)

    Ps. Jak ktoś ma ochotę zapraszam na rozdanie /Gatta w roli głównej / :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka ! Oj zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Te orly w szczególności pierwszy z lewej wyglądają przewspaniale :)
    Nie miałam nic z tego co dostałaś więc czekam na jakieś foty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!
    Nie masz pojęcia, jak Ci zazdroszczę setu Orly- Melidious Utopia <3
    Miałam ten top z GR i się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę z tej paczki ! :)

      Też kiedyś go miałam, dobrze mi się z nim pracowało :)

      Usuń
  20. Ale dostałaś paczuszkę dobroci. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tego arbuzowego Essie :)
    Mam lakiery Golden Rose Rich color i bardzo je lubię :)

    Już czekam na recenzje :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tyle lakierkow na raz- szczęściara <3

    OdpowiedzUsuń
  23. same wspaniałości - już nie mogę się doczekać swatchy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ci zazdroszczę! widzę małą zmianę w szablonie:) ale nie jestem pewna czy nie powinno być swan's room. jeśli dobrze zrozumiałam intencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że moich intencji ciężko będzie się doszukać ale na dniach zmienię całkiem nagłówek także na razie niech tak zostanie :) :*

      Usuń
  25. Ależ Ci zazdroszczę takiej mega mini paki!!!!! serce aż mi ściska :( =D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!! Same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana! jak oni widzą Twoje wzorki to jak mogą Cię nie rozpieszczać prezentami? no powiedz mi jak! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajna paczka! Najbardziej zazdroszczę lakieru z essie- super kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna paczka, gratuluję:) Wszystkie lakiery świetne, ale chyba miniaturki Orly mi najbardziej w oko wpadły;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale wspaniałości dostałaś, aż mnie zazdrość ogarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, to się nazywa niezły prezent! Najbardziej zazdroszczę Orly i ślicznego kolorku Essie.
    Nie mogę się doczekać kolejnego tutorialu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojj Odette czy Tobie nie za dobrze hihi ?:)) dostać tyyyyle lakierów !!!!!! :)))No i moje ulubione Orly <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow swietna paczka,zazdroszcze :) milego testowania

    nowa notka u mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. aż zazdrość bierze :)
    Wytrwałości w pracy,sama piszę licencjata i wiem ile to zjada wysiłku :(
    Zapraszam do mnie! :)
    Po mału się rozwijam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym obserwowała ale nie widzę gdzie masz opcje dodawania się do obserwatorów:(

      Powodzenia w pisaniu pracy ;*

      Usuń
  36. Jak można współpracować z taką firmą i testować kosmetyki? Trzeba mieć bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie trzeba mieć bloga :) Musisz wejść do nich na bloga i poczytać regulamin, naprawdę każdy ma szanse :)Testujzcreativemagazine.blogspot.com

      Usuń
    2. Spróbuję, a co mi tam! :) Dziękuję bardzo za informację :*

      Usuń
  37. No no musisz być bardzo zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale piękne rzeczy :) gratuluję i miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę piękności w pudełeczku :D.

    OdpowiedzUsuń
  40. top z gr może być tańszą i lepiej dostępną alternatywą sv lub poshe? bo już mnie wkurza ciągłe zamawianie na allegro:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak! Używałam już i SV i GR i efekt bardzo podobny, czasem nawet zdarzyło się, że SV rozmazał mi wzorek a GR nigdy !

      Usuń
    2. tylko, że mi zależy bardziej na szybkim utwardzeniu, a nie na wydłużeniu trwałości, nie rozmazywaniu wzorków etc.

      Usuń
  41. No jakie piękności :) Cudowna paczka :) Ja dzisiaj u siebie na blogu prezentowałam Wibo Glamour Nails - taki złoto zielony, a następny własnie jest ten czerwony :) Czekam na stylizacje paznokci szczególnie z Orly :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam i fajnie to u Ciebie wygląda ! :)

      Usuń
  42. te mini z eveline fajnie się nakłada, mają mały, precyzyjny pędzelek i kryją po 1 warstwie, jednak ja wolę nałożyć 2 cieńsze. Poza tym szybko schną, ale jeszcze trwałości jestem ciekawa bo dopiero od wczoraj ciemna czerwień gości na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *