sobota, 13 kwietnia 2013

102. Microcell 2000 Colour Repair - kolorowa odżywka do paznokci.


Jakiś czas temu dzięki serwisowi Bangla.pl  mogłam przetestować kolorową odzywkę micro cell w wybranym przez siebie kolorze. Porwałam się na klasykę i jestem szczęśliwą posiadaczką koloru ciemno bordowego "Night Dream" i nie żałuje wyboru! Minęło już kilka (nawet sporo) miesięcy, bo ok. 5 od kiedy ją stosuje i od tamtej pory mój zachwyt nad nią nie minął a wręcz przeciwnie, wzrósł. Zapraszam na recenzję.















Unikalne źródło pięknych paznokci stworzone przez grupę ekspertów MICRO CELL.
Po raz pierwszy łączy w sobie cechy lakieru do paznokci i produktu wzmacniającego,
kryjąc w sobie fundamentalne cechy w jednej perfekcyjnej pielęgnacji paznokci.
Szybko schnący lakier opracowano w taki sposób by wzmacniał paznokcie i wspierał ich obronę.

Zalety odżywek:
    Chroni przed wysuszeniem oraz utratą elastyczności
    Wspiera naturalny wzrost paznokcia
    Zapewnia doskonały efekt kryjący
    Chroni przed przedwczesnym odpryskiwaniem
    Daje piękny połysk i trwałość


Co jeszcze na ich temat można znaleźć w sieci...


"MICROCELL - Colour Repair 12ml


REWELACYJNA NOWOŚĆ! 

Odżywki do paznokci z dodatkiem wapnia w formie kolorowych kryjących lakierów do paznokci. 
Dotychczas odżywki do paznokci występowały jedynie w mlecznych lub transparentnych wersjach kolorystycznych do których stosowanie kolorowych lakierów nie było wskazane.

Teraz jeden z wiodących producentów najlepszych i najbardziej skutecznych odżywek do paznokci na rynku europejskim proponuje odżywki w formie kryjących lakierów kolorowych! Bestseller w Niemczech, teraz dostępne również w Polsce w perfumeriach Douglas."



Powiem szczerze, ze od początku idea tych odzywek bardzo mi się spodobała. Pomyślałam sobie, że nie muszę na czas kuracji paznokci rezygnować z koloru i chodzić do pracy czy na uczelnie z warstwa przeźroczystej odzywki. Miałam pewne obawy zanim odzywka do mnie dotarła,  że jeśli coś jest do wszystkiego to jest do niczego ale obawy były całkowicie bezpodstawne. 

Kolor jest bardzo intensywny, konsystencja kremowa, jedna warstwa pokrywa wszystko a druga to tylko "formalność" ;) Stosowałam ją bardzo często, kolor tak elegancki i klasyczny nie może się znudzić, wydaje mi się, że nadaje się do pracy a i na co dzień lubię takie kolorki. TU możecie podejrzeć sobie inne odcienie.

Pędzelek wąski, dotrze wszędzie nie brodząc skórek, a wszystko wysycha szybko jak marzenie! Strona koloru nie ma wad a jedynie do czego mogłabym się przyczepić to blask który znika z dniem następnym i nie możemy pochwalić się już spektakularnym błyskiem. ( Na zdjęciach wszystkie paznokcie pomalowane są dzień wcześniej a palec serdeczny nie długo przed robieniem zdjęć, możecie dostrzec różnice w blasku ) 

Jak ją stosować?
Ja malowałam paznokcie raz i chodziłam w nich 5 dni, uszkodzeń oprócz braku blasku wielu nie było, po jakimś czasie jednak może się ścierać na końcówkach. Później to samo, stosowałam podobnie do tego jak stosuje się najzwyklejsze odżywki. 

Co z odżywianiem?

Podczas stosowania odżywki nie łykałam żadnych suplementów diety a mój sposób odżywiania nie zmienił się i muszę przyznać z ręką na sercu, że to faktycznie działa! Paznokcie stały się twarde i mocne, nie jestem w stanie ich wygiąć jak dawniej. Wyglądają o niebo lepiej, o czymś takim jak rozdwajanie paznokci czy łamanie już dawno zapomniałam. Zanim zaczęłam używać tej odzywki myślałam  że moje paznokcie wyglądają całkiem dobrze ale teraz dopiero widzę co to znaczy zdrowy paznokieć. Ich stan poprawił się w ciągu pierwszych tygodni nie do poznania, wcale nie liczyłam na tak dobry efekt. 
Mojej odżywki zostało już na dnie, mam jeszcze jej bezbarwną wersje i  wkrótce napisze posta i na jej temat.
Myślę, że jeśli ktoś ma poważny problem i jest bardzo niezadowolony z wyglądu swoich paznokci ta odzywka będzie wybawieniem! Jednak jeśli Twoje paznokcie wyglądają dobrze i nie narzekasz na nie przesadnie to tańsze odzywki na pewno też się nadadzą :)  

Cena takiej przyjemności : ok. 65zł  (Widziałam w Douglas'ie)

Cena adekwatna do jakości, 

Moja ocena : 5/5 - nie mogę się przyczepić do niczego choć bym bardzo chciała! 



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Pozdrawiam!

50 komentarzy:

  1. drogie..
    ale ślicznie wygląda na pazurkach, ten połysk ahhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolor! :)
    Przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem :) Chyba istny ideał :) A kolor powala mnie na kolana a cena również heh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobało mi się, ale ta cena... :c

    OdpowiedzUsuń
  5. O, bardzo ciekawe :) Kolor jest przepiękny!! Podobnego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę kolorową odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zważyszwy na stan moich paznokci, chęnie zainwetsuje w to cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor - świetny!
    I jakie paznokcie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rozwiązanie odżywka + kolor, sama ostatnio leczę swoje paznokcie Nail Tekiem i już mnie ta bezbarwność bardzo nuuuuudzi. Na pewno pomyślę o kupnie tej odżywki jak będę miała kupon do Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ktoś pomyślał i połączył kolor i odżywianie, polać mu :D !

      Usuń
  10. Ciekawa opcja i w sumie ciężko mi uwierzyć, że rzeczywiście działa, ale skoro tak twierdzisz, to coś w tym musi być :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wierzyć nie chciało, myślałam ze albo kolor nawali albo odżywianie słabe ale myliłam się bo jest naprawdę super :))

      Usuń
  11. genialny wynalazek! Mówisz, że w Douglas.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny pomysł! dla mnie to zawsze był problem przy odżywce- malować nie malować? a tu mamy dwa w jednym - kolor i odżywianie. Ten Twój w dodatku piękny, uwielbiam takie odcienie, a i Twoje pazurki pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! zawsze miałam ten dylemat :P Wybrałam taki klasyk żeby szybko się nie znudził i pasował do większości ciuchów :))

      Dziękuję Kochana za miłe słowa! :)

      Usuń
  13. szkoda że takie drogie, ale za to piękny kolor ;) bardzo ładne zadbane masz paznokcie :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, niesamowicie pomalowane pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, szkoda, że za taką cenę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś zamieścić skład INCI?

    Świetnie przygotowane zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx ana- szukałam i nie udało mi się znaleźć, musiałam gdzieś zapodziać ulotkę :( Jak znajdę na pewno wstawię!

      dziękuję :))

      Usuń
  18. Mam coś takiego z Eveline tylko póki co wybór kolorów ubogi - dwa jaśniutkie róże i czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że taka droga, bo bardzo mnie zaciekawiła ta odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor jest świetny , aa te paznokcie ;)- idealne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakby kolorowe odżywki (takie naprawdę działające, jak ta) weszły na drogeryjne półki na stałe, zamiast zwykłych lakierów lub tych pseudo odżywiających, to by było zbyt pięknie, prawda ? :)

    Świetny wybór koloru i paznokcie jak zwykle idealne !

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna odżywka. same plusy :) tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo zachecajaca recenzja! Szkoda tylko, ze jest taka droga ;< Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda cudownie na paznokciach, szkoda tylko, że ma tak nieprzystępną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mhm; ) fajnie ze cos takiego jest :D ale cena mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor nie dla mnie, ale sam zamysł bardzo mi się podoba :) jeśli moje paznokcie podupadną na zdrowiu, to chętnie wypróbuję - może znajdę czarny kolor.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. jaką piękną głębie ma ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale czad, ciekawe czy by na mnie podziałała :O

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam odżywkę tej firmy mleczno-matową. Ciekawa sprawa, chociaż nie używałam jej jak odżywki, a tylko od czasu do czasu... może zacznę, skoro taka rewelacyjna...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *