wtorek, 16 kwietnia 2013

104. Crown nail art + tutorial | Korona na paznockiach


Wiosna w końcu nas odwiedziła,  bardzo ciesze się z tego powodu aż postanowiłam zmalować jakiś nowy mani. Nie jest on typowo wiosenny ale mały radosny akcent w formie koloru żółtego się tam znajdzie :) Wykonanie wymaga precyzji której dziś mi ewidentnie zabrakło ale przy kolejnej próbie powinno wyjść lepiej. Ciesze się, że podobają wam się moje dotychczasowe tutoriale, postaram się żeby pojawiały się częściej i były coraz lepsze pod względem technicznym i nie tylko.  











Tutorial




Pozdrawiam!


43 komentarze:

  1. Piękne zdobienie bardzo przypadło mi do gustu, pewnie już Ci to pisałam, najwyżej się powtórzę - podziwiam fakt iż robisz te zdobienia lakierami, dla mnie to czarna magia za mało czasu na poprawki przy tempie schnięcia lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurza mnie ich wysychanie, dlatego juz wyszukałam na allegro farbki, przekonałaś mnie do nich :D Z lakierami się czasem wykończyć idzie zobaczymy jak mi pójdzie z farbkami :P

      Usuń
  2. świetne!!! zabrakło precyzji??? głupoty gadasz! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i wykonane mega precyzyjnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, ale tutek mi nie pomógł, bo i tak bym nie umiała tak równiutko namalować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i zobaczysz, wyjdzie Ci nawet lepiej :>

      Usuń
  5. uwielbiam Twoje pastelowe pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne wykonanie :) i naprawde inspirujacy filmik. Chyba zrobie cos podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wpadłabym na taki motyw! No i co za precyzja! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyglądają te korony. Podziwiam Cię za taką precyzję, bo wyglądają jak naklejki ;) Może kiedyś sama spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, po prostu kwestia wprawy a i tak wiem, że mogłoby być lepiej :)

      Usuń
  9. sliczny ten pastelowy kolorek :) a zdobienie bardzo precyzyjne ! :p

    OdpowiedzUsuń
  10. wow prześliczne są a wzorek boski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) pięknie to namalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze kłaniam się mistrzyni:) prześliczny mani.

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, za każdym razem kiedy do Cb zaglądam to mnie zachwycasz i czymś ciekawym zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *