poniedziałek, 15 kwietnia 2013

103. Pastel Time ! pastelowy manicure + tutorial.

Dziś chcę Wam przedstawić pastelowy manicure który tej "wiosny" będzie na moich paznokciach częstym gościem. Niestety światło odmawiało mi posłuszeństwa a i aparat nie był pomocny dlatego zdjęcia są strasznej jakości  obawiam się, że wiele nie zobaczycie. Zapraszam również na krótki filmik z tego jak ten manicure powstawał.







(w opisie filmu znajdziecie lakiery jakich użyłam do wykonania tego zdobienia )

Zapraszam na krótki tutorial:





Pozdrawiam, 

47 komentarzy:

  1. Piękne! Takie delikatne i staranne. Tutorial też się bardzo przyjemnie ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) wiecej takich filmikow ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się że piękne i oby więcej filmików :)

      Usuń
  3. Boski filmik! Fajnie, że robisz tutoriale. Choć miło popatrzeć na efekt końcowy ciekawie ogląda się proces twórczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! A i sam tutorial przyjemnie się oglądało :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Tutorial ekstra :) Czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tutorialem wydaje się wszystko takie proste, tylko gorzej z jego wykonaniem :P
    ciekawy wzorek i ładnie dobrane kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, delikatne, wiosenne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. są cudowne i chyba spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pazurki śliczne, na filmiku wydaje się to takie proste w Twoim wykonaniu, w praktyce ..... już proste nie jest, trzeba ćwiczyć :)

    Cieszę się z tych Twoich filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pazurki prześliczne, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory, u mnie chyba również będą królować tej wiosny i lata pastele.
    Zdobienie również bardzo przypadło mi do gustu, ale ja jakoś zapomniałam już jak to jest zdobić lakierami i z farbkami akrylowymi w takich przypadkach się już nie rozstaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A gdzie kupujesz farbki? Planuje zakup a nie wiem jak się zabrać i gdzie szukać :) Jakbyś dałajakiś namiar to byłabym mega wdzięczna :D

      Usuń
    2. Ja też bym chciała kupić farbki, ale również nie wiem jakie :( Na lakierach się znam, na farbkach niestety nie :(

      Usuń
  12. Bardzo ładne, delikatne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie! Idealnie współgrające kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne i szczęka mi opadła, kiedy zobaczyłam na filmiku, że robisz to od ręki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają przepięknie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny :D jaki równy !!! WOW :o

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny wzór i idealnie dobrane kolory! :)
    filmik bardzo ciekawie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne, delikatne zdobienie :) bardzo mi się podoba :) a tutorial świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super tutorial, śliczny, staranny manicure:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny wzór:) i kolory bardzo ładnie się komponują

    OdpowiedzUsuń
  21. też robiłam taki wzór tylko w innych kolorach;) można u mnie na blogu zobaczyć:) Bardzo ładne;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Delikatne i piękne :) kolorki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny, bardzo przyjemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne, i niby takie proste w wykonaniu, ale znając życie jakbym zaczęła robić to i tak by wszystko krzywo wyszło.
    i świetny pomysł z tymi filmikami ;) bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie umiem tak wycelować pędzelka żeby wyszło tak prosto przy łuku.. zawsze go pierw objeżdżam, a później pokrywam płytkę.. Praktykę czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się :) i to nawet bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham pastele na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Robi wrażenie! Jest piękny, ciekawy i tak idealnie wykonany! Ciekawa jestem jak by wyglądał w bardziej neonowych, kontrastowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne paznokcie i z jaką starannością wykonane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękności wyczyniasz na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne zdobienie, takie niezwykle subtelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podbiłaś moje serce!
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *