czwartek, 18 kwietnia 2013

106. Konkurs dla miłośniczek makijażu - jedna osoba wygra 4 paletki sleek! organizowany przez bangla.pl + moja historia.

Jestem bardzo podekscytowana konkursem jaki portal Bangla.pl własnie zorganizował, że musiałam się tym z Wami podzielić i przy tej okazji trochę opowiedzieć o mojej historii z tym miejscem. Wiem, że jest tu wiele zdolnych dziewczyn które mają szansę na wygraną, dlatego do dzieła !






Zainteresowanych  zapraszam dalej.



( Nie, nie nie, nikt nie kazał napisać mi tego posta, nie jest to warunkiem wzięcia udziału w konkursie itp., itd - po prostu bardzo lubię to miejsce! :) )

Otóż, jeśli lubisz malować siebie, kogoś, masz talent lub nie masz to ten "kąkurs" jest własnie dla Ciebie :P Redakcja, jak widać po banerze ma poczucie humoru i mile widziane jest także humorystyczne podejście do tematu, nie trzeba mieć od razu ogromnego talentu w tej dziedzinie, szanse ma dosłownie każdy. Sama zastanawiam się czy wziąć udział, paletki bardzo mnie kuszą.

Nie będę tu Wam zanudzać , pod tym linkiem znajdziecie wszelkie niezbędne informacje ->TU 

Teraz może opowiem Wam moją historię z tym portalem. Znalazłam go przypadkowo szukając ciekawych konkursów w sieci, mój blog liczył wtedy jedynie kilku obserwatorów. Przywitano mnie tam bardzo ciepło, już pierwszego dnia. W komentarzach poznałam fajne dziewczyny i redakcję która była otwarta na dyskusję, wszystko w bardzo miłym klimacie. Przyciągnął mnie tam konkurs ale po chwili zapomniałam, po co tam przyszłam wiedziałam tylko, że chce tam zostać na dłużej! Poczułam, że po tej drugiej stronie są wspaniali ludzie, każdy ma swoją historię do opowiedzenia, każdy ma inny gust i upodobania, wszystkie poglądy wymienialiśmy na forum lub w komentarzach pod zdjęciami- pierwszy raz miałam do czynienia z tak fajnym zjawiskiem w takim miejscu. Konkurs a właściwie możliwość testu lakieru dostałam a moja radość była nie do opisania! Byłam zupełnie nowym użytkownikiem a jednak dano mi szanse, doceniono moje starania, zauważono mnie :)
Do tej pory takie portale kojarzyły mi się z bitwami w komentarzach, spamem, anonimami i cisza ze strony redakcji, natomiast na bangli panuje niemalże rodzinna atmosfera. Redakcja odpowiada na każde pytanie w sposób "człowieczy" a  nie jak maszyna czy bot, użytkowniczki pomagają dobrą radą w każdej kwestii, nic dziwnego, że w niedługim czasie zakochałam się w tym miejscu i musiałam tam być codziennie!

Byłam w szoku gdy któregoś dnia na stronie głównej pojawiło się zdjęcie które wykonałam i mnóstwo gratulacji w komentarzach pod nim. Nie wiedziałam jeszcze o co tu chodzi ale było mi tak niezmiernie miło- pamiętam to jak dziś. Publikując zdjęcie użytkowniczek na stronie głównej, codziennie inne, portal chce pokazać ze docenia nasze starania i pracę, niby małą rzecz a jak cieszy !

Mogłabym wymieniać setki dobrych rzeczy jakie mnie w tym miejscu spotkały, do tej pory bywałam na innych portalach ale nigdzie nie znalazłam takiego klimatu jak tam. Nie odbierzcie tego jako słodzenia czy podlizywania się  nie zależy mi na tym, po prostu o dobrych ludziach i miejscach powinno się dobrze mówić a to dowód, że dobro powraca :) :)

Po jakimś czasie przyjęto mnie do klubu kejt ( tu możecie poczytać o co w tym chodzi) ale mnie wtedy zaszczyt kopnął! Cieszyłam się jak wariatka, że komuś podoba się moja praca, recenzje i zdjęcia, niesamowite uczucie. Zresztą każda ma na to szanse jeśli tylko zechce się postarać jeśli takiemu szaraczkowi jak mi się udało ;)

Nie mogę nie wspomnieć o dziewczynach które tam poznałam, piękne, mądre aż chciało się wracać każdego dnia, żeby z nimi i z redakcja chwilę pogadać (mówię w czasie przeszłym bo ostatnio bardzo mało mam czasu na inne zajęcia niż praca licencjacka i studia:( ) Podeśle Wam linki do ich blogów,  warto zaobserwować bo to szczere i rzetelne osoby na których opinii się nie zawiedziecie.

Oj to będzie długi post, jesteście jeszcze ze mną?

Ostatnie akcje z JM Spa & Wellness dały mi do myślenia jak wiele firm chce tylko wykorzystać blogerki, nie traktuje ich serio, zależy im tylko na kasie i reklamie. Uwierzcie, że na bangli nie odczujecie, że ktoś chce na Was zrobić kasę albo Was wykorzystać, wręcz przeciwnie dla nich liczy się osoba! Wysyłają produkty świeże, pięknie zapakowane, kurierem pod sam nos, nie ma mowy o jakiś wpisowych czy płaceniu za przesyłkę. Zdarzyło się, że ktoś źle wypowiadał się na temat tego portalu,  ja się pytam czemu? Jestem tam dość długo i z ręką na sercu tak rzetelnych i godnych zaufania ludzi zarządzających tam, nigdzie nie widziałam i  choćby się chciało, zarzucić im nic nie można. Ile ja razy dostawałam od nich kredyt zaufania, wybaczali mi moje pomyłki, pomagali w każdym problemie i wszystko cierpliwie wyjaśniali i tłumaczyli, teraz spinam pośladki i biorę się w garść by nie nawalać więcej :)  Jeśli usłyszycie, przeczytacie kiedyś jakieś bzdury na temat bangli to obiecuje Wam, że to jakieś bezpodstawne głosy zawistnych czy zazdrosnych ludzi :)

Oczywiście, niektórzy mogą twierdzić, że lipa - nic do testów nie dają. Ale trzeba zrozumieć podstawową kwestie, tam panuje najuczciwszy układ ze wszystkich - daj coś z siebie a coś dostaniesz, proste. Pisze osoba X gdzie na koncie banglowym ma zero recenzji i zdjęć,  że chce przetestować powiedzmy fluid, na jakiej podstawie ten podkład ma trafić do tej osoby X? Skąd pewność, że nasz X nie zrobi zdjęcia kalkulatorem przez skarpetkę ?:D No i o to tu chodzi, chcesz przetestować szminkę? pokaż jak fotografujesz makijaż ust, jakie recenzje piszesz, itd.

Kończę, bo boje się, że najwytrwalsi wymiękną! :)

Od razu czuje się lepiej gdy wygadałam się na ten temat, podsumowując - szukasz fajnego miejsca do rozmów, testowania fajnych kosmetyków, miłej i pomocnej redakcji oraz miejsca w którym Twoja praca jest rzeczywiście doceniana to szczerze polecam Bangla.pl.


! Po prawej stronie, na pasku bocznym pojawiły się nowe ikony, klikając w nie, przeniesiecie się w miejsca na bangli w których :
1. Wyszukujecie sobie bieżące rozdania w których możecie brać udział lub umieścić swoje rozdanie i poinformować o tym dużą społeczność banglowiczek :)
2. Możecie zgłaszać swoją chęć testowania kosmetyków ( i nie tylko ) oferowanych przez banglę, co jakiś czas pojawia się coś nowego więc warto często zaglądać :)


Dziękuję tym którzy dotrwali ze mną do końca, szacunek !

Macie już konto na bangli lub ochotę by je założyć?
Dajcie znać jakie są Wasze doświadczenia z tym miejscem :)

Pozdrawiam!


24 komentarze:

  1. Dotrwałam do końca z wielką przyjemnością ;) Zaraz zakładam konto na bangli! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dotrwałaś! :))Super, gdybyś potrzebowała pomocy żeby się tam odnaleźć służę pomocą :*

      Usuń
    2. Dzięki! Póki co jakoś sobie radzę :) Dodałam Cię do znajomych :*

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam banglę, i za to samo co Ty :) Nie wiem jak można wyrażać się źle o tym serwisie skoro jest on taki super! :)
    Ja niestety nie mam talentu do makijażu więc nie wezmę udziału, ale Tobie życzę konkretnej inspiracji i oczywiście wygranej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że masz takie samo zdanie :*
      Ja tym bardziej nie mam do tego talentu, ale chociaż będzie wesoło :D

      Usuń
  3. Nie znam prawie wcale tego portalu, najwyższy czas to nadrobić :) Dzięki za polecenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przyjemnością dotrwałam :) Mam tam chyba konto, ale nie miałam jeszcze czasu, aby bliżej przyjrzeć się temu miejscu. Może to się niedługo zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze tylko żeby tak mieć nieco więcej wolnego czasu...
    podpisuję się pod każdym słowem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane :) Bangla ma po prostu swój urok i przyjemny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie zgadzam się z tym, co napisałaś. Dla mnie Bangla jest miejscem, do którego chętnie wracam niemal kazdego dnia. A atmosfera, jaka tam panuje jest bardzo przyjazna. Jeśli więc ktoś mówi o tym portalu źle, to: albo uwierzył w plotki zazdrosnych ludzi, albo sam te plotki tworzy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie i fajnie to ujęłaś ,też tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udało się dotrwać do końca ;) też lecę zakładać konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to opisałaś ;) zgadzam się ze wszystkim.
    nie wiem jak można mówić coś złego na ten portal czy redakcję, według mnie to najlepsza strona tego typu. znalazłam tam fajnych ludzi, wszystko ładnie pięknie, a przy okazji mogę coś przetestować ;)

    post długi ale czytało się bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako kejterka- bloggerka jestem dumna z tego wpisu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam Cię serdecznie na wiosenne, słodko-czekoladowe rozdanie, organizowane przez:
    www.LifeWithTwoFaces.blogspot.com :) Do wygrania dwa zestawy: kosmetyki Balea i P2. (wiadomość publikowana w celach reklamowych, mająca na celu wypromowanie akcji, w przypadku naruszeniu regulaminu Twojej strony bardzo przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny "kąkurs" i świetna opinia o bangli.
    Podzielam ją w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie to wszystko "ubrałaś" w słowa :) Bangla jest bardzo przyjaznym miejscem, w którym można spotkać fantastyczne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, aż łezka się kręci w oku:) Jestem tam już ponad 3 lata, niezmiennie, praktycznie codziennie:) Polecam portal!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad założeniem konta na bangli. Nie miałam jednak dużo czasu, aby zorientować się jak to wszystko funkcjonuje, więc w tej chwili niczego tam nie ogarniam. Kiedyś czytałam coś, że chyba dodawane recenzje i zdjęcia danych produktów nie mogą powielać się z tymi, które ma się na własnym blogu, tak? Byłaby to dla mnie podwójna robota, na którą nie mogłabym sobie zbytnio pozwolić w związku z małą ilością czasu wolnego, aby dodatkowo parafrazować własne posty:/

    OdpowiedzUsuń
  17. When you be a part of a fat bench with adjustable dumbbells you'll be able to do any sort of lifting physical exercise that you can do in a health and fitness center club, but with merely a small quantity of area consumed.

    Also visit my blog - visit the up coming internet page

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama myślałam nad napisaniem tego typu notki, zwłaszcza w świetle tego, co ostatnio się dzieje w blogosferze... Lubię Banglowy klimat i wchodzę tam nie tylko z powodu tego, że mogę dostać coś fajnego do testów. Poznałam sporo interesujących osób, zawsze jest z kim pogadać. I złego słowa o bangli powiedzieć nie dam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *