poniedziałek, 29 kwietnia 2013

107. Zapowiedź kolorowego testowania z Bangla.pl !

Przyszła wiosna, to idealny czas na uzbrojenie się w kolory, tym razem nie tylko na paznokciach! Dzięki serwisowi bangla.pl będę mogła porównać cienie które dostępne są w większości drogerii. Spróbuje wykonać dla Was "ładne" makijaże, zobaczycie jak cienie prezentują się na powiekach. Marki i ceny są przeróżne, sprawdzę wytrzymałość cieni, stosunek ich ceny do jakości, pigmentację i inne, potwierdzę to dokładnymi zdjęciami byście w przyszłości miały łatwiejszy wybór jeśli przed takim przyjdzie Wam stanąć :) Na koniec postaram się wyłonić swoich faworytów, jestem bardzo ciekawa jak cienie się spiszą!
A oto paczuszka...













Miałyście już z nimi do czynienia? Jeśli tak, dajcie znać, chętnie zapoznam się z Waszą opinią :) ;*

Pozdrawiam!



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

42 komentarze:

  1. same cudne kolory, miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego , miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się ta z maybelline 1234 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania! super paczka!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą czwóreczkę Maybelline i uwielbiałam te kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się ! paletka z maybelline i cienie z essence mają prze cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Essence i wibo znam i nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tu tego :) przyjemnego testowania życzę i czekam na makijaże :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenne kolorki :) Lubię cienie Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te cienie , sama mam 2 paletki Astor i essence , bardzo je lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, może to i głupie ale od razu poprawia mi się humor jak widzę ładną kupkę świetnych kosmetyków;) Ładne uzbrojenie, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te cienie.
    Czekam na "ładne" makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie mogę się doczekać Twoich makijaży! Świetna paczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniutkie zwłaszcza te z Rimmela. Pozostaje mi tylko czekać na makijaże nimi zrobione

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu ale paka! Już się nie mogę doczekać makijaży oka Twoją ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka :)
    Czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. rany ja też bym chciała taka paczke otrzymać Piękne koorki

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paczuszka :) Czekam na Twoje recenzję - muszę kupić dobre cienie, ale nie zdecydowałam jeszcze jakiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnych z tych cieni. Najbardziej zainteresowały mnie kolory Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejuu zazdroszczę! ;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kosmetyki :) Ale możesz szaleć z kolorkami !

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście świetna paczuszka :) Czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam te cienie Smoky Eyes, mam wersję różową :)

    OdpowiedzUsuń
  24. z kolei te maybelline poczwórne miałam, wg mnie pigmentacja była słaba, jakoś mi nie podpasowały

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na makijaże, zapowiada się super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam cienie z Essence. Nie używam ich często, ale mimo wszystko nie mam im nic do zarzucenia, są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam paletę z Wibo, ale z innej serii i była bardzo dobra :).

    OdpowiedzUsuń
  28. same cudeńka :D mam nadzieję, że pokażesz fajne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne kolorki, czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna paczuszka;) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. O ja cie.. też to chcę:)
    cienie z L'oreala polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *