wtorek, 2 kwietnia 2013

99. Goodbye March ! Podsumowanie marca i zapowiedzi.


Z marcem zdarzyliśmy się już pożegnać, jednak pogoda nie dała nam poznać po sobie o zmianie miesiąca. Od zawsze lubiłam ten miesiąc, pewnie faworyzuję go dlatego, że jest to miesiąc moich urodzin, sentymentalna jestem. Dziś pierwsza notka w takim stylu, trochę zbiorczych fotek z ostatniego miesiąca. Ulubieńcy, zapowiedzi przyszłych recenzji, wydarzenia, nadzieje związane z przyszłym miesiącem. Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu.





 Ulubiony kolor marca? Tak, to słodki róż od Silcare który wygrałam kiedyś na blogu w konkursie paznokciowym. Nakładam go na biały lakier, wtedy kolor jest zupełnie inny i podoba mi się bardzo:)



Miesiąc marzeć, miesiącem moich urodzin. Trochę słodkości od moich najbliższych. Dziękuję !



Zapowiedzi przyszłych testów i recenzji, już nie mogę się doczekać, żeby je Wam zaprezentować! 
Jejeczko otrzymałam do testów dzięki beautyblender.net.pl a wspaniałości Efektimy żeby się tu i ówdzie ujędrnić na lato otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl i Klubu Kejt.
 
Zajrzyjcie tam koniecznie, serwis daje wiele możliwości testowania świetnych kosmetyków i nie tylko :)

Na paznokciach essie e-nuf is e-nuf


 
 Ulubione szminki marca. Niektóre kupione/wygrane w marcu, niektóre wcześniej ale dopiero w marcu solidnie wykorzystane ;) Od lewej : Astor Color Last VIP Heidi 001 Baby, MAC Myth, Rimmel nr 16.



Biżuteria która w marcu królowała w moich stylizacjach. Na zdjęciach możecie zobaczyć kolię ze stradivariusa a kolorze starego złota, miętowe korale z Reserved (dorwałam w przecenie z 49zł na 9,99!) , bransoletka kremowa i niebieska ze sklepu limonkowy szyk.



Sportowy marzec? Ciężko było mi się do tego zebrać, choć postanowienia miałam wielkie. Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że  marzec był miesiącem psychicznego nastawienia, nastrojenia się na kwiecień w którym ćwiczyć zacznę na pewno ! ;)


Lakiery z pogranicza marca, gotowe na kwiecień. Mam je dzięki Nieesi25, postanowiła się nimi ze mną podzielić i dołączyć je (to tylko dwa lakiery z wieeelu, które znalazlam w paczce:)) wysyłając do mnie paczkę z wygraną w jej konkursie.


Trochę mnie. Mam nadzieję, że przez te fotki nie przestraszycie się i będziecie dalej tu zaglądać :) Jakby co, mogę obiecać, ze więcej nie będę siebie wstawiać ! :P 
(No i przepraszam za ten fail-butelki za mną ! )

 (Nikon 1, J1)




Pozdrawiam serdecznie Kochani!
Do usłyszenia wkrótce,
Odette ;*

(Kochani , wyniki podałam kilka dni temu, przepraszam, ze informacje o wynikach na blogu podałam przez Facebooka  nie do wszystkich najwyraźniej dotarły ale nie chciałam tworzyć do tego celu nowego posta, myślałam  że wystarczy informacja tutaj :)
Wyniki : http://mynameisodetteswan.blogspot.com/2013/03/92-mae-rozdanie-kosmetyczne-u-odette.html

Jeszcze raz gratuluję, przesyłka wkrótce u Ciebie będzie :)

40 komentarzy:

  1. Masz piekne paznokcie i w ogole cala jestes sliczna :) Spóźnione życzenia urodzinowe!!! :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo Nas ma urodziny w marcu z tego, co zauważyłam hehehe :D
    Essie cudowne <3
    A Ty nie ukrywaj się tak, jesteś na prawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie byłam ciekawa jak wygląda posiadaczka tych prześlicznych dłoni! Tak, nie tylko paznokci, ale również dłoni. Zakochałam się w Twoich prostych, długich, idealnych palcach *O* Nie zawiodłam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Essie <3
    Tak samo jak Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miło Cię widzieć, rzeczywiście pierwszy lakier wygląda przyjemnie dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także miałam urodziny w marcu
    Świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. tka lakier nr 1 cudo :D a TY jaka chudzinka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jesteś :-) lubię takie wpisy, zbiorowisko różnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. post bardzo podoba się mi ! :)
    bardzo przyjemny dla oka, lakiery cudne ten różowy i ten essie zielony (miętowy? ), szmiki - piękne no i myślę, że to moment kulminacyjny na Twoim blogu - dziewczyny wreszcie poznały piękną twarz od tych ślicznych dłoni i pazurków :*

    a no i wszystkiego najwspanialszego z okazji urodzin !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na miesięczne podsumowania :)))) Spóźnione życzenia urodzinowe :* Pokazuj nam się częściej- jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Heyka, a wyniki rozdania już były?

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś to prawda :) a lakierek ten pierwszy słodko-rżowy jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis ;-) bardzo fajnie podsumowałaś marzec :-) ja też muszę zacząć ćwiczyć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie podsumowany marzec :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fotorelacja z marca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne podsumowanie! Lakiery i szminki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten róż z pierwszego zdjęcia jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  18. szczuplutka i piękna :) i do tego będzie ćwiczyć! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Pierwszy kolor lakieru jest prześliczny, aż mam ochotę sama sobie taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz śliczne włosy! a co do ćwiczenia to czekam na pierwszy oznaki wiosny, bo jak jest tak zimno to biegać się nie chce:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam urodziny w marcu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria bardzo w moim guście, podobnie jak adidasy :) Dwa ostatnie lakiery cudne <3 ciekawe kiedy ja sobie pozwolę na jakieś essiaczki :(
    PS. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł z takim podsumowaniem :) Strasznie podoba mi się lakier Silcare :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dość, że taka ładna, to jeszcze taka utalentowana ;) I gdzie tu sprawiedliwość ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. ładny ten delikatny róż ;)
    bardzo ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no nareszcie! pokazuj się częściej bo jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  27. mi sie najbardziej podobaja kolorki w tej calej notce :D nastroily mnie wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna dziewczyna z Ciebie!!!

    Lakier piękny.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne podsumowanie :) Masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ jesteś piękna! :-)
    te pazurki które malujesz w 100% mi teraz do Ciebie pasują :-)
    taka urocza Odette :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne podsumowanie. Bardzo fajnie zobaczyć osobę kryjącą się za takimi pięknymi paznokciowymi dziełami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna !
    zazdroszczę urodzin, moje s w lutym ;p

    pysznosci i słodkosci od znajomych <3
    powiadasz marzec nie był do nastawiania się do sportu? ;) JAK TY SZCZUPLUTKA, rozumiem ze dla zdrowia i kondycji bardziej niz diety ;p


    róż od silcare genialny ! i te szminki.. i w ogole zdjecia :)


    a kiedy wyniki konkursku nie powiem ze nie moge sie doczekac :DD::D:D
    kiss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za tyle miłych slow, aż przyjemnie się czyta ! :*

      Wyniki kochana znajdziesz tutaj : http://mynameisodetteswan.blogspot.com/2013/03/92-mae-rozdanie-kosmetyczne-u-odette.html (na samym dole)

      Usuń
  33. masz sliczne paznokcie i wlosy ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój blog kojarzy się z delikatnością i romantyzmem...i właśnie taką Ciebie widzę patrząc na zdjęcia :)Jak Ci się udało dorwać te miętowe korale za 10 zł??? Polowałam na nie, ale niestety wyprzedzili mnie na wyprzedażach :( z ciekawości pojadę jutro do Reserved i może jeszcze zastane te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *