piątek, 3 maja 2013

109. Galaxy nails po raz kolejny ! | Uproszczona wersja galaxy nails + tutorial

Kolejny raz wykonuję galaxy nails, tym razem najłatwiejszą wersje, bez zbędnych komplikacji.  Do wykonania tego zdobienia potrzebujemy tylko trzech lakierów, czarnego jako baza, białego do galaktyk i gwiazd i granatowego do cieniowania, wszystko pokryte topem wygląda bardzo fajnie. Nie zapominajmy o nałożeniu bazy pod tak ciemne kolory, nie chcemy mieć później żółtych paznokci . Zapraszam zatem do przeglądania fotek podstawowego galaxy oraz na tutorial :)






 Kolor w rzeczywistości nie razi tak po oczach, jest bardzo granatowy, myślę, że bedzie to widać na filmiku, aparat chyba zwariował z nadmiaru słońca :P






Pozdrawiam !

61 komentarzy:

  1. cudowne :) Uwielbiam Twoje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do zachwytów!

      Usuń
    2. Me too... Normalnie kocham Twoje paznokcie :)

      Usuń
    3. Jesteście kochane, dziękuje ślicznie ! :3

      Usuń
    4. ja też się dołączam :D są jak zawsze wspaniałe :D

      Usuń
  2. bez kitu cudowności! i gdyby nie to ze chyba z 5 lakierów czeka aż je wypróbuje po raz pierwszy to już bym robiła galaktyke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jak tylko wyrobię się z projektami, koniecznie muszę je zrobić!
    są kosmiczne! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm galaktyczne - baardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podobał mi się ten motyw, na paznokciach również. Gratuluję talentu i pomysłowości, mi chyba brakuje odwagi żeby zmierzyć się z takim zdobieniem, bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda, uwielbiam Twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie :) muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne :) i faktycznie na filmie lepiej widać kolory :) wyglądają jak prawdziwy kosmos!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaa! Może w końcu uda mi się zrobić galaksiaki! Uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!
    Dziękujemy za tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz to się pochwal !:) nie ma za co, to czyta przyjemność dla takich widzów :*

      Usuń
  11. Ha! wreszcie opcja dla mnie :D cudownie Ci wyszły :*

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczne ;)
    u ciebie jest słońce O.o?
    bo u mnie deszcz, wiatr i leje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :*
      Chwile poświeciło i się zmyło niestety ;/

      Usuń
  13. najlepsze galaxy jakie do tej pory widziałam :) nie lubię tych wielokolorowych:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jakie śliczne i efektywne paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudownie! *_*

    filmiki sama montujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* !! Sama montuje, podstawowym Windows Live Movie Maker :)

      Usuń
  16. Przepiękne! Podziwiam cię za te wszystkie malowidła na paznokciach! :>

    OdpowiedzUsuń
  17. są cudowne, wyglądają jak prawdziwa galaktyka!

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze coś fantastycznego!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze jestem pod wrażeniem zdobienia jak i jakości zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne.... zapierają dech...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, że się podobają :3

      Usuń
  21. Fenomenalne! Po prostu brak mi słów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę spróbować bo efekt bajeczny

    OdpowiedzUsuń
  23. jest w nich coś co urzeka na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zielenieję z zazdrości :) Uwielbiam Twojego bloga i te wszystkie cuda na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  25. A gdzie można znaleźć taki sprzęt do nailartu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ze strony Silcare ale na allegro pełno tego jest w bardzo fajnych cenach :))

      Usuń
  26. świetny efekt! no i bardzo prosty tutek, chociaż wcześniej wydawało mi się to kosmicznie trudne do wykonania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne ^^ dzięki za tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie będę oryginalna - ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *