sobota, 4 maja 2013

110. Pielęgnacja twarzy z marką Tołpa.

Na polskim rynku mamy wiele świetnych firm których nie doceniamy bo mało o nich wiemy, tak było w moim przypadku z marką Tołpa. Na półkach widywałam wiele ich produktów ale nigdy nie wiedziałam czy warto się na coś skusić czy lepiej trwać przy starych nawykach kosmetycznych. Dziś przedstawię Wam moją pielęgnacje jaką zaproponowała mi marka Tołpa, a właściwie kosmetyki które najbardziej przypadły mi do gustu.



Dzięki poratlowi bangla.pl i KlubKejt miałam możliwość przetestować kosmetyki  marki Tołpa co było niesamowitym i bardzo miłym doświadczeniem. Firma zadbała o to by dobrać kosmetyki do potrzeb cery, preferencji własnych i oczekiwań, brawo za bardzo profesjonalne podejście od początku do końca! 

Zestaw który otrzymałam przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, znalazłam tam pielęgnację ciała od stóp do głów. Postaram się zrecenzować Wam te kosmetyki, dziś trochę o pielęgnacji twarzy.



Tołpa, dermo face, physio. Tonik nawilżający,
Zawsze wiedziałam, że trzeba używać toniku by przywrócić skórze naturalne ph po jej oczyszczaniu jednak przyznam bez bicia, że tego nie robiłam! Po otrzymaniu toniku, musiałam wyrobić w sobie ten nawyk i udało się, bo efekty przyszły szybko. Twarz przestała być czerwona jak "burak", zaczerwienienia jakby przygasły i bardzo się z tego cieszę. Twarz zdecydowanie jest bardziej nawilżona i promienna, zazwyczaj była szara jak u staruszki. Bardzo się polubiliśmy i jest stałym elementem mojej pielęgnacji rano jak i wieczorem.




Tołpa, dermo face, strefa T, nawilżający krem matujący DZIEŃ,
Ten krem to moja codzienność  nakładam go z przyjemnością . Fajna, dość gęsta konsystencja, przyjemny niechemiczny zapach, szybko się wchłania nie pozostawiając zbędnej warstwy na powierzchni skóry. Idealny pod makijaż, podkład świetnie nakłada się na dobrze nawilżoną (lecz nie  tłustą) cerę. Nie zapycha moich kapryśnych porów, nie uczula mnie i zawdzięczam mu utratę suchych skórek, jestem naprawdę zadowolona.





Tołpa, dermo face, rosacal, regenerujący krem wzmacniający NOC,
Ten krem to mój faworyt z całej paki kosmetyków. Konsystencje ma gęstą,  po rozsmarowaniu buźka jest biała a po chwili krem zmienia kolor na transparentny, wchłania się i pozostawia twarz świeżą i miękką. Rano buzia jest nieźle nawilżona.O zapychaniu porów nie ma mowy, o uczulaniu i podrażnieniach również, dla mnie to krem na medal:)  Uważam, że wart każdej złotówki, już teraz gdy powoli się kończy przygotowuje się na zakup nowego opakowania. Nie słyszałam jeszcze złego słowa na temat tego kremu wśród moich znajomych, musi coś w nim być :)




Tołpa, dermo face, hydrativ, nawilżający krem-żel odprężający pod oczy,
Zazwyczaj zapominałam o kremach pod oczy ale tu musiałam się zmobilizować i zobaczyć co zaoferuje mi tołpa. Krem nie różni się niczym od standardowych kremów pod oczy. Konsystencja bardzo lekka, chwile się wchłania, dobrze nawilża, po prostu dobry krem pod oczy ale czy jakiś wyjątkowo lepszy od innych? Myślę, że nie ale niczego mu ująć nie można :) Najważniejsze co zauważyłam to skóra wokół oczu wygląda na bardziej rozświetloną i zdrowszą.




Tak prezentują się moje ulubione kosmetyki do twarzy od Tołpy, na stałe zagościły w mojej kosmetyczce, warto przyjrzeć się im gdy będziecie wybierać się do sklepu po kosmetyki do twarzy :)

po zdjęcia składów, dodatkowe fotki zapraszam tu > Krem na noc , krem na dzień, krem pod oczy, tonik  nawilżający.

Używałyście już kosmetyków firmy Tołpa? Macie swoich ulubieńców ?:)



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

22 komentarze:

  1. Ja tam nie ogarniam tego całego serwisu, ale co do kosmetyków to bardzo dużo dobrego o nich i słyszałam i czytałam, więc jak najbardziej będę chciała coś zakupić. Pewnie krem i może tonik, bo również teraz nie stosuję nic.. Aż wstyd się przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przyglądałam się kiedyś tym kosmetykom jednak jak do tej pory nic nie stosowałam z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiły te produkty, nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem na dzień jak najbardziej dla mnie! Nie miałam nigdy nic z tej firmy, muszę się rozejrzeć za tym kremem :) ostatnio mam własnie problem z suchymi skórkami, bo gwałtownej zmianie pogody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale tak samo jak Ty nigdy nie słyszałam o nich negatywnej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta marka ciągle kusi, może w końcu na coś się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Gdzie są dostęne ich kosmetyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmannie kochana i w wielu aptekach :)

      Usuń
  8. Miałam kiedyś próbkę nawilżającego serum odprężającego z Tołpy i się zakochałam. Wciąż jednak wstrzymuję się z zakupem, najpierw muszę wykończyć pozostałe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Tołpa to bardzo dobra marka, która posiada wiele ciekawych kosmetyków;) Ja jestem zauroczona w masko-odżywce do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety nie miałam przyjemności ich używać, ale jeszcze na pewno taka okazja się nadarzy :D bo jak widać warto !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto- seria Rosacal to po prostu przebiła wszystko, ten krem na noc to moja nowa kremowa miłość :D

      Usuń
  11. Tołpa ma bardzo dobre kosmetyki i warto je wypróbować, jeśli nie miałyście jeszcze okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o tych kosmetykach różne opinie. Ja bardzo chciałam je kupić, ale jakoś ten szał mi przeszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja omijałam je wcześniej bo nic o nich nie wiedziałam i nie chciałam ryzykować. Mają też swoje niewypały- hydrativ na dzień dla mnie kompletnie nie trafiony, strasznie mnie ten krem zapchał ;/

      Usuń
  13. Miałam kiedyś micel z Tołpy i wyskakiwały mi po nim pryszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie nadał, ja na niego nie mogę narzekać :)

      Usuń
  14. Ja miałam kiedyś okazję przez parę miesięcy popracować dla tej firmy (niestety stoisko upadło gdyż zainteresowanie było malutkie) Sama wielką fanką ich produktów nigdy nie byłam (gdy tam pracowałam zarabiałam grosze, więc produkty te były dla mnie za drogie), jedyne co uwielbiałam to krem do rąk.

    PS. Ten krzyż robiony był za pomocą striping tape (taśma do zdobienia), cieniutka więc musiałam naklejać po 2 paski. Taśma tego typu świetnie się przykleja i nie zrywa lakieru z zwykłymi taśmami jakoś sobie nie radzę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś skusiłam się na tonik, który mocno podrażnił mi skórę i zraziłam się do kosmetyków do twarzy tej marki... mam jednak i z powodzeniem używam balsamu i masła do ciała, które świetnie napinają i ujędrniają skórę. przydałaby się recenzja, może za jakiś czas pojawi się na blogu :)
    zainteresowałaś mnie tym matującym kremem do twarzy, przydałby mi się taki kosmetyk.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam nic z Tołpy, jedynie to co Tołpa produkuje dla Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw :) bardzo lubię kosmetyki Tołpy

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Tołpy najlepsze są kosmetyki do ciała: http://tolpa.pl/cialo,k3 , te do twarzy też niezłe, ale jednak balsamy i mleczka biją je na głowę:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *