wtorek, 7 maja 2013

112. Lightning nail art | Burza na paznokciach czyli piorunujący manicure ! Tutorial

Nie wiem jak wy, ale ja strasznie boje się burzy ! W dzieciństwie przy każdej burzy przeżywałam katorgi (moja rodzina przy okazji też, tylko oni przeze mnie :P ). Stres, strach i wszystko co najgorsze. Mimo tych nie miłych przeżyć to uważam, że burza jako zjawisko jest piękne i tajemnicze, postanowiłam przedstawić to na swoich paznokciach. Manicure jest bardzo łatwy do wykonania, każda z Was bez problemu będzie mogła go odtworzyć. Do wykonania będzie potrzebny czarny, granatowy i biały kolor i kawałek gąbeczki-u mnie gąbka do zmywania naczyń. Zapraszam na przeglądanie zdjęć oraz na szybki tutorial :)








Pozdrawiam ;*

37 komentarzy:

  1. Ale masz talent! Ja panicznie burzy bałam się jak byłam mała, teraz jak jestem w domu to już się nie boję, za to dzisiaj nad ranem burza nie pozwoliła mi się wyspać na maturę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi przypominają trochę osnieżone drzewka, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym pomyślałam :D cudowne są :)

      Usuń
  3. Mega ! Od dawna od takich myślałam, na pewno wykorzystam tutorial ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolniacha z Ciebie i masz takie piękne paznokcie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paznokcie cudne..
    Obserwuję i komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle pięknie :) Sądzę, że czegokolwiek byś nie namalowała na swoich paznokciach to zawsze będzie mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dokładnie to samo odczucie :p
      i najbardziej podoba mi się kciukowa błyskawica :)

      Usuń
  7. Rewelacyjnie to wykonałaś! Efekt piorunujący!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda;) W przyrodzie burzy nie lubię ale na paznokciach wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również panicznie boję się burzy..Wzorek przepiękny i świetnie zgrany tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdarza Ci się, że jakiś mani nie wyjdzie???:) Powalił mnie jak zawsze... niesamowite wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda jak prawdziwy piorun rozjaśniający niebo ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. robią naprawdę piorunujące wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to piękne! Kojarzy się nie tylko z piorunami ale z mrozem, z zimą i popękanymi szybami:) Jesteś niesamowicie zdolna, moje jednolite kolorowe paznokcie kryją się przy Twoich dziełach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow very nice manicure and video tutorial! i'll definitely try it :)

    OdpowiedzUsuń
  15. BOOOskie:) Bylam bardzo ciekawa jaka technike zastsoujesz - a tu prosze gabka jak do ombre:) Zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Panicznie boję się burzy i szczerze jej nienawidzę, ale...na Twoich pazurkach podoba mi się ogromnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne i realistyczne! ;) muszę się zainspirować ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. yep! Looks just like it! Awesome design - superb technique! Never get disappointed with any of your manis :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie bałam się burzy, wręcz przeciwnie - jest dla mnie czymś niesamowitym :P Piękne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  20. kobieto, jesteś genialna. Efekt jest niesamowity, a na filmiku wydaje się to być takie proste! Muszę spróbować, choć jednego paznokcia :)) prawej ręki tak czy siak nie dam rady, bo lewa trzęsie mi się jak narkomanowi na głodzie :D ale może na lewej spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda już widziałam praktycznie takie same zdobienie, ale Twoje jakoś bardziej do mnie trafiło i nie omieszkam spróbować :)
    Swoją drogą świetnie, że użyłaś gąbki do zmywania naczyń gdyż uważam, że za pomocą kosmetycznej efekt nie byłby tak piękny.
    Co do burzy, w domu jakoś przeżyje, choć troszkę się boję, natomiast jak mam w nią wyjść z domu to jest ciężko, ciągle wydaje mi się iż zaraz we mnie przywali :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna burza na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będę się powtarzać bo znowu wygląda to niesamowicie :) A burzy nie znoszę :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Nie wiedzialam, ze w taki prosty sposob mozna zrobic piorunujace paznokcie! Swietny pomysl. Dzieki za tutka- coraz lepiej Ci to idzie.

    OdpowiedzUsuń
  25. pomimo iż potwornie boje się burzy, to ten motyw na Twoich pazurkach strasznie mi sie podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt... piorunujący :) Bardzo mi się to podoba, chylę czoła dla Twych zdolności!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *