piątek, 10 maja 2013

113. Dwa zdobienia: Słodki geometryczny manicure

Przepiękna pogoda, wysokie temperatury na zewnątrz wywołują u mnie entuzjazm co można zaobserwować na paznokciach! Trochę słodkości, trochę neonu i  świat staje się piękniejszy :)! Do każdego zdobienia przygotowałam krótki tutorial na który zapraszam.

Jestem w trakcie przygotowywania dla Was konkursu, zastanawiam się czy wolicie jedną większą nagrodę czy kilka mniejszych? Krótkie zadnie do wykonania nie wymagające wysiłku czy takie gdzie można się wykazać, np. zdobienie paznokci, itd. ? Z niecierpliwością czekam na Wasze wskazówki !











Pozdrawiam !


63 komentarze:

  1. Serduszka są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba cudne, ale serducha szczególnie mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oba bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki :) Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serduszka boskie - i ten liliowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oba zdobienia strasznie przypadły mi do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się podoba to geometryczne :)
    a w konkursach lubię wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oba zdobienia bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. z serduszkami skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I just finished watching your geometrical mani tutorial and I feel like I want to go and recreate it right now - it's just so awesome! :)
    Gotta love your ideas and plain fabulousness! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ten geometryczny skradl moje serce - teraz 'przez Cibie' bede po nocy siedziec probujac go odtworzyc:P

    OdpowiedzUsuń
  13. jak wzór spódniczki z Bershki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał cudowne są :) Serduszka są bardzo urocze i genialnie wyglądają na twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Bardzo, bardzo mi się podoba :) Chyba zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie dużo dziubdziania, ale efekt mega uroczy i baaaardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Może zrób podobnie jak Ewalucja? Jedno zadaniem, które nie wymagałoby wysiłku i drugie, w którym trzeba by było bardziej się postarać. Wtedy też więcej niż 1 osoba mogłaby wygrać :D
    Serduszka przepiękne!
    Geometryczny natomiast do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obydwa ładne, jednak geometria nieco bardziej w moim guście :)
    Co do konkursu, zdecydowanie lepsze są te gdzie trzeba nadesłać pracę - na pewno więcej włożonego wysiłku od uczestników, choć sama nie wiem czy dałabym radę wziąć udział, maluszek w brzuszku nie pozwala już siedzieć tyle przy paznokciach ile bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym.. a teraz jedna mnie wywala od kompa, bo chce odlądać świnke pepe, a druga mamroli w łóżeczku:D

      Usuń
  19. Przepiękne zdobienia :) Serduszka mnie niesamowicie zauroczyły

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoje zdobienia :) są urocze! a w konkursie na zdobienie paznokci bardzo chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba są doskonałe ale bardziej intryguje mnie chyba geometric :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba zdobienia świetne.. ale moje serce zostaje przy serduszkach:D bardzo uroczo to wygląda...:) Pewnie konkurs na zdobienia.. to pewnie polegnę, ale co tam.. przynajmniej pooglądam prace dziewczyn. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Serduszka są prze-słodkie, ale ten drugi wzór wygląda mega! Miałam kiedyś bluzkę w podobny motyw!:) nie przestaniesz mnie zadziwiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdobienie z serduszkami jest przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowite są te serduszka!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie fajne :) chyba znalazłam geometryczną inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te serduszka są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie także serduszka są przepiękne i ta kolorystyka cudo :)
    Co do konkursu fajne są wyzwania i moim zdaniem lepiej zrobić mniejsze upominki a więcej niż jedną większą nagrodę bo wtedy kilka osób można nagrodzić i to jest miłe nawet same wyróżnienia jak dla mnie robią bardzo wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeurocze i piękne oba zdobienia :)
    Wg mnie fajny konkurs byłby ze zdobieniami paznokci - mogłoby się w nim wykazać wiele osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. oba boskie ale ten z serduszkami w moim stylu <3 cudne jak zwykle :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serducha są słodziaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oba wyszły bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastyczne są te pazurki, obie wersje super ;)

    co do konkursu to co zrobisz będzie fajnie. chociaż ja z chęcią bym coś zmalowała na pazurkach :D
    ale wtedy raczej nie mam szans ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Serduszka skradły moje serducho...:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetny sposób na malowanie paznokci :) Muszę spróbować u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wzory zwłaszcza ten pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie wersje rewleacyjne! Początkowo myślałam, że serudszka wygrywają, ale po zastanowieniu się wybrałabym tą neonową geometrię, jest taka na czasie, nowoczesna :) Trudny wybór, jestem pod wielkim wrażeniem :) Muszę sama wykombinować takie wzorki geometryczne na swoich paznokciach, ale obawiam się, że z prawą ręką miałabym duży problem:) Daleko mieszkasz? Może mi takie zrobisz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olsztyn :)) Zrobię z przyjemnością :*

      Usuń
  38. wow serduszka urocze ale ta geometria też przepiękna
    co do nagrody lepiej kilka a zadanie - zdobienie będzie fajną zabawą dla nas

    OdpowiedzUsuń
  39. The fabric is engineered to wick sweat away through your human body.



    My web blog; bowflex selecttech dumbbells

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudownie ! Zazdroszczę Ci, że tak pięknie umiesz pomalować pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam oglądać te cuda, które tworzysz na swoich paznokciach. Są przepiękne.
    Czy moglabys mi powiedzieć jak nazywa się to coś czego często uzywasz do robienia kropek ? Fajnie by było wiedzieć gdzie i za ile mogę to kupić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do robienia kropek świetne są sondy ja mam ze strony silcare ale można dostać za grosze na allegro:) Główki od szpilek, długopis, wykałaczki też się sprawdzają :))

      Usuń
  42. Love the geometric mani! Ten szokujacy zolty kolor naprawde sie wybija spomiedzy czarnego. Swietny pomysl i piekne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. oba zdobieni są fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *