poniedziałek, 13 maja 2013

114. Lace and polka dot manicure | Koroneczki i kropeczki na paznokciach :)

Kochani, dziś jak sami zaraz zobaczycie, mnóstwo kropek i kilka koronek na moich dość skróconych paznokciach. Mam ostatnio obsesję na punkcie króciutkich paznokci i nie pozwalam im rosnąc,  gdy tylko zaczną się wychylać zostają potraktowane pilniczkiem! :) Bez zbędnego gadania zapraszam na manicure i tutorial na szybko.











tutorial tutaj : http://www.youtube.com/watch?v=KE1GXgEfuXs



Pozdrawiam!


47 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają ;)
    Kropeczki są ponadczasowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    A ja jestem ciekawa tytułu piosenki z tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już długo faze na kropki, sama wlasnie teraz mam pastelowe liliowo - biale, a Twoje wygladaja slicznie, z ta koronka sa mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo się prezentują te kropeczki i koroneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. The lace half-moon look with the polka dots makes for such a classy and feminine look! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omg jakie cudo, chce takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kropeczki! Są ponadczasowe :) i urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. a miałam wykonać własnie podobny wzorek :P :D wręcz identyczny :) czytasz mi w myślach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodkie zdobienie, przepięknie wygląda.
    zaskakujesz za kazdym razem.
    ja chyba tez zetnę pazurki, ładnie wyglądają takie krótkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet krótsze wyglądają slicznie, bo mają świetny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już ja widzę jak ja maluję tak swoje paznokcie ;o wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny mani! Ponadczasowy i niebiańsko uroczy a ta koroneczka mmmm... :) fantastyczne zestawienie :] Ja też ostatnio stawiam na krótkie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się serdeczny, ciekawy pomysł na połączenie koronki o kropek. Jednak ja mam manię na punkcie idealnego rozmieszczenia kropek, a tutaj troszkę tego brakuje, nie mniej jednak całość prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie umiem idealnie rozmieścić kropek, czarna magia :D ! Muszę do Ciebie na kurs się wybrać hehe Obiecuje się nauczyć do kolejnego kropkowego zdobienia :* !

      Usuń
  15. uwielbiam groszki na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham kropki, koronkę i wszystko co wychodzi spod twojej ręki:) Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda idealnie, jak lśni! Mi zawsze coś nie wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kropeczki, czerń z bielą wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny mani
    Połączenie kropek i koronki to świetny pomysł chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne! Wrecz jest to niesamowite ze zrobilas to recznie wooooow:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, kiedy ja będę potrafiła stworzyć takie cudeńka na pazurkach? :( Rewewlacyjne połączenie kropek i koronki, tonacja biało-czarna ... kanon piękna ... co tu dużo mówić ... modne, szałowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie proste, ale naprawde piekny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na rozdanie, czas już tylko dziś do północy...

    http://www.makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-do-rozdania-3-przepiekne.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Howdy! This is my 1st comment here so I just wanted to
    give a quick shout out and tell you I genuinely
    enjoy reading your posts. Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
    Thank you!

    Here is my website - pozabankowe

    OdpowiedzUsuń
  26. ten mani wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *