niedziela, 26 maja 2013

115. Orange Juice manicure

Kochani, długo mnie nie było, taki stan jeszcze chwilkę się utrzyma gdyż trwają przygotowania do obrony. Miałam także problemy z powodu pewnej oszustki podszywającej się pode mnie, bardzo przykro mi  z tego powodu. Byłam zmuszona podjąć pewne kroki by zapobiec dalszemu wprowadzaniu firm i nie tylko w błąd przez tę oszustkę. O szczegółach możecie przeczytać na moim FB  Już wkrótce przybędę z dawką fajnych zdobień, recenzji i konkursami ! Mam nadzieję, że będziecie czekać :*  Tymczasem chciałam przedstawić Wam orzeźwiający, cytrusowy manicure wraz z tutorialem, zapraszam do przeglądania fotek i filmiku !










Pozdrawiam!
Odette :*

55 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Fantastycznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Na lato idealne :) piękne kolory :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są :) choć ja osobiście zamiast różowego podkładu pomalowałabym paznokcie na pastelowo żółty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, z żółtym wyglądałoby super :))

      Usuń
  4. Świetne!
    Zgadzam się, z żółtym tłem wyglądałoby jak lemoniada! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie same skojarzenie z tym mani! :))

      Usuń
  5. Na miniaturce blogera myślałam, że to jakiś lakier z posypką, więc mówię "łe.. proste", a to jdnak trzeba się naciapać :D
    Tak się zastanawiam jaka jest różnica między użyciem białej farbki, a białego lakieru z pędzelkiem. Jest w ogóle jakaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna różnica! Użyłam farbki bo mój ukochany, biały lakier skończył swój żywot :D Byłoby nawet łatwiej z lakierem :)

      Usuń
  6. Pomarańczki bardzo fajne, ale mi najbardziej podoba się wersja kropkowana :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i efektowany mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdobienie :) Idealne na lato :) Ach co ja bym dała za taką precyzję w malowaniu paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :) malujesz bardzo precyzyjnie, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodki manicure! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuuuuudowne mani, jestem zachwycona!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowite paznokcie :) Pięknie wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rety, rety jak słodko ! Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie! Aż mam ochotę na owocowy koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  15. These have such freshness about them! They are a-do-ra-ble!!!
    I love how you didn't go with the common plain orange colours and actually put pink in it! :D
    This is sweet and cute! **

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW cudne :) pozdrawiam zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Te paznokcie wyglądają jak z bajki! *.*


    pozdrawiam cieplutko w te mało-ciepłe niestety dni :*
    Dexter
    http://laboratoriumdextera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. o mamo! dlaczego ja tak nie umiem? jesteś naprawdę niesamowita (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Cudowne połączenie kolorów.. efekt jest niesamowity.. i te pomarańcze.. ech:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cos fantastycznego! dawno nie widzialam tak pozytywnego manicure :))

    OdpowiedzUsuń
  21. o jejciu *.* jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, taki wakacyjny, zupełnie nie pasujący do pogody za oknem ;D

    http://seeforyourselfyouareunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie dobrane kolorki, aż czuć lato! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się, są obłędne!!

    OdpowiedzUsuń
  25. matko !! wyglądają niesamowicie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  26. takie proste a takie fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. powalające zdobienie ;)
    kto by powiedział, że róż z pomarańczą tak fantastycznie wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudo! Kojarzy mi sie z lemoniada w cieple letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale cuudne! *.*
    talent jak się patrzy ;))

    http://babyofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeej jakie wspaniałe! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *