czwartek, 13 czerwca 2013

118. Era minerals - wyszukiwarka

Od niedawna jestem właścicielką moich pierwszych mineralnych kosmetyków do twarzy, mam tu na myśli podkład, bazę i puder. Mam zamiar nauczyć się z nich korzystać i podobno będę zachwycona. Na lato minerały są świetnym rozwiązaniem, bardzo bym chciała, żeby u mnie się sprawdziły! Moje cera jest bardzo kapryśna więc po niej mogę się spodziewać wszystkiego. Będzie post już po testach, moje doświadczenia i tym razem dam zdjęcia z twarzą żebyście lepiej mogły wszystko zobaczyć.

Chciałam napisać kilka słów na temat wyszukiwarki podkładów na stronie Era minerals  bo to całkiem ciekawa sprawa. Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam do dalszej części posta.










Firma w ramach współpracy zaproponowała mi wybranie trzech kosmetyków do zrecenzowania, bazy pod podkład, podkładu oraz pudru wykańczającego.

Pewnie domyślacie się, że nie łatwo byłoby zdecydować się na odcień podkładu nie widząc go na żywo. Jestem bardzo niezdecydowaną osobą a szczególnie jeśli chodzi o wybór czegoś przez internet! Tym razem postanowiłam całkowicie zaufać prostej wyszukiwarce znajdującej się na stronie era minerals  a dokładniej w tym miejscu KLIK. Po trzech krokach program dobiera podkład idealny dla Was. Mój wydaje się być stworzony do mojego kolory cery ale będę mogła to stwierdzić na sto procent  dopiero po pierwszych testach. 

Całkiem przydatna taka wyszukiwarka, szkoda tylko, że więcej firm o czymś takim nie pomyślało :)
Ceny nie należą do najniższych, po testach okaże się, czy są one adekwatne do jakości.

Jeśli firma jest Wam nie znana podaje  linki do ich strony i profilu na FB żebyście sobie mogły poszperać.

Dajcie znać o Waszych doświadczeniach z minerałami, jakie polecacie?



15 komentarzy:

  1. O tej firmie jeszcze nie słyszałam :-) U mnie na szczęście sprawdziły się wszystkie minerały, jakie miałam możliwość używać. Jedne były troszkę lepsze, drugie troszkę gorsze, ale nic mnie nie rozczarowało. Najlepsze jak do tej pory (a mam nadzieję w przyszłości poznać wieeele innych) to Annabelle Minerals i Lily Lolo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mi podpasowały, fajnie to wygląda, ciekawe jak działa :D Jeszcze nauka nakładania przede mną.

      Usuń
  2. sama zastanawiam się nad zakupem minerałów, więc post mi się bardzo przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie długo coś zlepie, sama jestem ciekawa czym mnie zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Zaciekawiła mnie szczególnie baza pod podkład. Czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy bd post z pazurkami , jestem nowa i coraz ciekawsza twojego talentu .. sama próbowałam ale niestety nic z tego.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam... jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem ten trójki ;)
    ja używam Annabelle Minerals i jestem bardzo zadowolona ;)
    niedawno recenzowałam ich korektory, na dniach jeszcze podkład i róże opisze
    ja już do tradycyjnych podkładów nie wrócę ;) od roku tylko minerały! ;D

    a Erę pewnie niedługo poznam
    planuję potestować troszkę dostępnych u nas minerałów..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ze testujesz ta firme bo juz obila mi sie o uszy ze podklady sa bez porownania z podkladami innych firm mineralnych. Wlasnie bylam na tej wyszukiwarce naprawde fajnie to wyglada dobralam sobie kolor, dobrze ze mozna kupic tester. czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama żywię silne uczucia do minerałów, jednak tych firmy Everyday Minerals. Lekkość produktu powiązana z doskonałym kryciem, a do tego jeszcze łatwość aplikacji (przy użycia pędzla typu flap top). Właściwie nie ma możliwości uzyskania efektu maski. Czegóż chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Minerały są mega! na moja cere dzialaja po prostu super, juz do zwyklych kosmetykow nigdy nie wroce. Probowalam everydays i ery i zdecydowanie wole ere - lepszy sklad, bardziej wydajne i tyle kolorow podkładów, ze spokojnie wybralam dla siebie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak juz przetestujesz to daj znać, bo mam ochote na te kosmetyki :D Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszukiwarka faktycznie bardzo prosta i przydatna. Jeszcze nigdy nie uzywalam kosmetyków mineralnych. Swoją droga jestem ciekawa czym one różnią się od zwyczajnych. Podobno są lepsze i zdrowsze. Ale moja wiedza na tym się kończy. Byłabym wdzięczna za poszerzenie mojej wiedzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. od roku używam mineralnego podkładu i pudru i nie mam zamiaru wracać do kosmetyków bez minerałów. Próbowałam już Everyday minerals, a teraz kupiłam produkty Ery po przeczytaniu kilku wpisów na blogach i one bardziej mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Era ma kulturalno- mineralny konkurs na fb. Moze Was zainteresuje:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=575332519191975&set=a.413718172020078.98384.387510417974187&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *