piątek, 5 lipca 2013

120. Colour Alike Swatche.

Alee dawno mnie tu nie było! Maj/czerwiec to był strasznie dziwny i ciężki czas. Sprawa z oszustką o której możecie przeczytac TU , praca licencjacka, zaliczenia, wypadek aparatu i wiele innych dziwnych sytuacji rodem z serialu "Trudne Sparwy". Postaram się szybko nadrobić wszystkie zaległości.

Dziś mam dla was trzy piekne lakiery ColourAlike i kilka słow na ich temat.





Zdjęcia nie oddają uroku tych kolorów, na żywo są dużo bardziej intensywne, daje słowo!



Oto kolory które posiadam, nie będę ukrywać że Gdański Blues jest moim ulubieńcem!



1. Danzing to kolor liliowy, nie jest do końca matowy, ma w sobie ledwo zauważalne perłowe refleksy. Konsystencja jest dość gęsta i kremowa. Nie jest to lakier z którym uzyskamy na paznokciach blask niczym tafla wody. Wszystkie posiadają pędzelek w standardowym rozmiarze. Trwałość przeciętna, trzy/ dwa dni pozostaje w stanie niezmienionym i nie odpryskuje! Bardzo dobrze trzyma się płytki paznokcia. Dwie warstwy będą idealne, jedna to stanowczo za mało!


2. Gdański blues! Podbił moje serce i jestem w nim całkowicie zakochana. Kolor jest nieziemski a do jego uzyskania potrzebne są jedynie dwie cienkie warstwy. Konsystencja tego lakieru jest zupełnie inna od pozostałych, nie jest tak gęsta i kremowa a bardziej płynna i "lżejsza". Pędzelek i trwałość jest podobna jak w pozostałych kolorkach które posiadam. Lakier ma w sobie jak widać drobny brokat/pyłek przez co zmywanie go wymaga więcej czasu niż w przypadku pozostałych dwóch kolorów.


3. Daleko do Sopotu? Jest to przepiękny lazurowy kolor ale na moich zdjęciach tego zupełnie nie widać. Konsystencja jest identyczna jak w przypadku Danzing- gęsta i kremowa, przez co może się trochę mazać i  łatwo nałożyć za grubą warstwę. Danzing i Daleko do Sopotu schną zdecydowanie dłużej niż Gdański blues ale warto poczekać bo efekt końcowy jest świetny. Pędzelek standardowy, niewielki. Utrzymuje się na paznokciach do trzech dni bez strat na wyglądzie :)



(Przepraszam za kiepskie zdjęcia swatch'y ale moje skórki nie są w najlepszej kondycji )








A wam który kolor przypadł najbardziej do gustu? Może też macie jakiś lakier z tej serii?



Pozdrawiam!
Odette :*

41 komentarzy:

  1. Nie przepadam za lakierami o takim wykończeniu, ale Gdański blues jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. GDAŃSKI BLUES wymiata... ślicznie wygląda, zresztą masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to wszystkie są cudne;**

    OdpowiedzUsuń
  4. gdański blues jest zniewalający <3

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym miała wybrać jeden pewni nigdy nie zdecydowałabym się, każdy ma w sobie to "coś", śliczne są!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohhh ;) Jako gdańszczanka jestem zachwycona (i zamierzam nabyć!) kolor Gdański blues!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kolorki a szczególnie podoba mi się Daleko do Sopotu? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale te lakiery cudownie wyglądają na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  9. mają świetne nazwy..posiadam 2 sztuki, ale jeszcze nie miałam ich przyjemności przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdański blues najlepszy, a skórki w porównaniu do moich są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam żadnego lakieru z tej kolekcji, ale faktycznie gdański blues jest najlepszy z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie piękne, ale 487 urzekł mnie najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danzing jest idealny dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, rzeczywiście nieprzyjemna sytuacja, współczuję :( A pazurki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wakacyjne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kolory! gdanski wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. co za nazwy :D ja osobiście toleruje tylko czerwony i czarny oraz oczywiscie bezbarwny lakier na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju jakie kolorki, ten błękitny jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje skórki nie są w najlepszej kondycji? To ty nie widziałaś moich nieszczęsnych dłoni :D Ale robię co mogę aby je jakoś przywrócić do używalności.
    Post o oszustce czytałam, ręce opadają. Ale nie ma co do tego wracać, najważniejsze, że sprawa się wydała, a nie żyjesz w błogiej nieświadomości, że ktoś sobie dorabia twoim kosztem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. są super! i według mnie Gdański Blues jest najładniejszy! *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne nazwy tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na ładnych paznokciach każdy ładnie nałożony lakier będzie dobrze wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://dietakopenhaska14.blogspot.com/

    wejdź i odmień swoje życie razem ze mną ! Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. http://dietakopenhaska14.blogspot.com/

    wejdź i odmień swoje życie razem ze mną ! Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdański blues i Daleko do Sopotu? podbiły moje serce :) Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  26. czytając Twoją historię, aż jestem w szoku. Nie wiem jak można zrobić coś takiego. Chamstwo i nic więcej. Opadają po prostu ręce. A co do lakieru...pierwszy całkowicie podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy kolor mi się podoba :) Robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. niesamowite wszystkie 3 !! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie sa bardzo w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. http://alepaznokcieee.blogspot.com/ zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  31. ja większości i mi gdański blues wpadł w oko :) do tych lakierów zraziłam się jakiś czas temu i pewnie minie jeszcze trochę czasu, zanim się od-obrażę - no cóż, taki typ :) muszę jednak przyznać, że wypuszczają coraz ciekawsze kolekcje.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *