poniedziałek, 19 sierpnia 2013

127. TESTY PORÓWNAWCZE: Pomadki nabłyszczające


Testy porównawcze pomadek nabłyszczających były jednymi z najprzyjemniejszych, bardzo to lubię. Stworzyłam ich ranking, jeśli jesteście ciekawe, zapraszam do dalszej części tego posta!







 8. Bell, Glam&Sexy, 46



Plusem tej pomadki jest jej piękny, owocowy zapach, do niego przyczepić się nie mogę, dalej będzie gorzej. Kolor nie jest niestety za ciekawy, mogę winić sama siebie bo to mój wybór, jednak, sugerowałam się oznaczeniami producenta które w niczym nie przypominają rzeczywistości. Ciężko tą pomadką osiągnąć jakiś kolor, jest pół transparentna. Moim zdaniem pomadka jest za miękka, a usta za bardzo się po niej "ślizgają", nie lubię tego efektu. Znika z ust w mgnieniu oka!

Trwałość- 0/5
Konsystencja- 2/5
Kolor- 1/5
Połysk- 4/5

7. Essence, 01 Frosted


Pomadka ta także nie pobiła mojego serca. Zamiast koloru pozostawia na ustach poświatę która bardzo nie fajnie wygląda. Nie tworzy jedności z ustami, bardzo się odznacza. Nie byłam w stanie uzyskać nią jednolitego koloru, na ustach tworzy się jakaś mozaika:(  Pomadka ma konsystencje dość fajną, jednak najbardziej przypomina błyszczyk, daje bardzo" mokry efekt". Jestem rozczarowana, bo spodziewałam się po niej czegoś więcej. Trwałość jej jest żadna, znika w jedną  chwilę.

Trwałość- 0/5
Konsystencja- 3/5
Kolor- 3/5
Połysk- 3/5


6. Miss Sporty, 021 Spiced Rum


Robi się coraz ciekawiej. Pomadka ta jest fajnie na pigmentowana, można nią uzyskać jakiś ciekawy odcień, kolor ust się tak nie przebija. Konsystencja jest nieco sucha, delikatnie potrafi wysuszyć usta. Połysk jest niewielki, umiarkowany, bardzo mi się to podoba. Zawiera w sobie fajnie, nienachalne drobinki które pięknie odbijają światło. Na ustach nie utrzymuje się zawrotnie długo, ale możemy być pewni, że nie zniknie po kilku wypowiedzianych zdaniach :)

Trwałość- 3/5
Konsystencja- 4/5
Kolor- 3/5
Połysk- 3/5

5. Maybelline, Color Sensational, 842 Rosewood Pearl


Spodziewałam się przy tej pomadce najgorszego! Myślałam, że na moich ustach pojawi się chropowata, babcina perła ale (na szczęście) bardzo się pomyliłam. Zero nachalnych, babcinych barw, pereł i brokatów. Pomadka ma świetną konsystencję, rozprowadza się jak marzenie. Subtelne drobinki pięknie rozświetlają usta, co sprawia ze wyglądają na większe. Minusem jest trwałość pomadki i sposób w jaki znika z ust. Pomadka szybko nas opuszcza, pozostawiając po sobie nie ładne smugi, tworzy to bardzo nieestetyczny wygląd ust :( Delikatnie wysusza.

Trwałość- 2/5
Konsystencja- 4/5
Kolor- 4/5
Połysk- 3/5

4. Rimmel, Hydra Renew, 210 Fancy


 Pomadka godna uwagi. Rozprowadza się szybko i bez problemu, fajnie nawilża i wygładza usta, nie wysusza. Cała kolekcja barw moim zdaniem jest piękna, na pewno sięgnę po inne odcienie. Usta pięknie się mienią, pomadka posiada w sobie delikatne, subtelne drobinki które są zupełnie niewyczuwalne na ustach. Niestety trwałość nie jest najlepsza, znika stanowczo za szybko, mimo to warto poprawiać usta, bo efekt jest naprawdę fajny!

Trwałość-2/5
Konsystencja-4/5
Kolor- 4,5/5
Połysk- 3

3. Wibo Eliksir, 06


Pomadka w której można się zakochać! Kolory to istny obłęd, chce mieć je wszystkie. Pomadka nie posiada w sobie żadnych drobinek, jest bardzo miękka i kremowa. Pigmentacja jest szalona, jedno dotkniecie i usta nabierają pięknego koloru. Za tak niską cenę aż grzech jej nie posiadać. Usta pięknie się błyszczą, nie wyglądają na mokre a pięknie nawilżone. Nie mam zastrzeżeń oprócz jej małej wydajności oraz słabiutkiej trwałości.

Trwałość-2/5
Konsystencja- 5/5
Kolor- 5/5
Połysk- 5/5

2. Catrice Ultimate Shine, 200


Cudo! Konsystencja idealna, kremowa. Pigmentacja jak marzenie, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki usta nabierają pięknego koloru. Odcień jeden z moich ulubionych. Niesamowicie nawilża i daje świetny połysk. Utrzymuje się na ustach długo, nie rozmazuje sie, nie tworzy brzydkich smug i nie podkreśla suchych skórek. Ideał!

Trwałość- 4,5/5
Konsystencja- 5/5
Kolor- 5/5
Połysk- 5/5


And the winner is...

1. Loreal, Rouge Caresse, 102 Mauve Cherie


Odkryłam swój ideał pomadki nabłyszczającej. Co tu dużo mówić. Konsystencja wymarzona, pomadka ani nie jest za miękka ani za twarda. Doskonale rozprowadza się po ustach. Nasycenie koloru jest świetne, kilka ruchów pomadką i gotowe! Usta nawilżone są doskonale, pięknie błyszcza i wydają się być wydatniejsze. Pomadka ta nie zawiera w sobie żadnych drobinek. Usta wyglądają na zdrowe, rozświetlone i pełne. Opakowanie jest bardzo eleganckie, stabilne. Pomadka jest mega trwała, nie opuszcza nas przez długi czas. Gdy juz znika robi to z klasą, w bardzo estetyczny sposób :)

Trwałość- 5/5
Konsystencja- 5/5
Kolor- 5/5
Połysk- 5/5



Dajcie koniecznie znać czy znacie te pomadki i co o nich sądzicie! 
Jakie są wasze ulubione pomadki nabłyszczające? :)

Pozdrawiam,
Odette! :*



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

34 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba ta Catrice. Sama nie używam pomadek tylko balsamów do ust, ale może po tym poście coś się zmieni?(:

    OdpowiedzUsuń
  2. Podzielam zdanie- te pomadki L'oreal są bajeczne! Mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, żebym mogła miec wszystkie kolorki to by dopiero było :P

      Usuń
  3. Catrice i Wibo najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się bliżej przyjrzeć tym z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wibo <3 mam 4 :)
    Ale ta z Loreal kolor ma cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś śliczne kolory pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne - jednak dla mnie numer jeden to WIBO :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia z Loreal..cudo! Zapisuję numerek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam żadnej, w ogóle nie przepadam za makijażem ust.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwie pomadki z Wibo i są naprawdę dobre. Ale skusilas mnie na te szminki z Catrice i Loreal. Chyba w najbliższym czasie kupię je i wyprobuje. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pożałujesz :)) Ja jestem zakochana :)

      Usuń
  11. muszę w końcu przetestować te pomadkę z wibo... wszyscy o niej mówią, a mi się aż nie chce wierzyć że za tak niską cenę można mieć coś tak dobrego. koniecznie ide jutro do rossa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje pomadka Catrice. A eliksiry Wibo kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam się wszystkie kolorki spodobały - świetne porównanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie idealnie do mnie pasują - włączyło mi się chciejstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę matowe wykończenie pomadek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne odcienie, nie jestem w stanie teraz napisać, który podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie odcienie wyglądają przesłodko :) Ja jednak wolę kremowe pomadki, bez drobinek. Wyjątkiem jest Color Sensational z Maybelline, miałam ten odcień i bardzo go lubiłam, a dodatkowo pomadka pięknie pachniała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny ranking :) ta frostowa jest straszna :) sama miałam kiedyś podobną i do dziś czuje wstręt do takich pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. na kolorki od 1 do 4 sama chętnie bym się skusiła :)
    bardzo fajny ranking

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądają ;) chyba wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wibo Eliksir ma piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super ranking! dobrze jest wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *