piątek, 23 sierpnia 2013

129. Isadora: Eyephoria, Cień do powiek Aquatic i Golden Sand

Żadna ze mnie makijażystka jak wiecie, ale jak (prawie)  każda kobieta kocham kosmetyki kolorowe. Duży nacisk i koncentracje kładę na oczy, nasze zwierciadło duszy :) Zazwyczaj preferuje stonowane, delikatne kolory ale czasem np. w lato lubię zaszaleć.












 Eyephoria, Cień do powiek

Opis producenta:

Nowy, ekskluzywny cień do powiek o pudrowej
teksturze to połączenie dwóch konsystencji: proszku i żelu, która nadaje efekt pięknie, metalicznie opalizujących powiek.
• Żelowo pudrowa formuła.
• Delikatny w dotyku.
• Doskonałe cieniowanie. 
• Bardzo dobra przyczepność. 
• Nie kruszy się. 
• Nakładany na: sucho i mokro.
• Długotrwały efekt (nawet do 24 h).
• Bezzapachowy testowany klinicznie.

Waga netto: 4 g
Nieperfumowany. Testowany klinicznie
.


Moje spostrzeżenia:

Mimo, że nie jestem ekspertem w sprawie cieni to już jako amator jestem w stanie zauważyć że producent w tym wypadku napisał całą prawdę.

Cień nakłada się rewelacyjnie, szybko i najlepiej wychodzi mi to palcem! Pigmentacja średnia. Nie znika w ciągu dnia, trwa z nami cały czas. Fajne jest to, że można nakładać go na mokro i wykorzystać np. jako eyeliner. Złota czy niebieska metaliczna kreska przy linii rzęs naprawdę mi się podoba. Opakowanie jest solidnie wykonane, brak tu jakiejkolwiek tandety która już przy pierwszym otwarciu się rozwala. Jestem zakochana i w odcieniach i w metalicznym wykończeniu, trwałości, wszystko na tak.

Moja ocena to 4,5/5

musiałam zabrać pół za cenę bo jak za jeden cień to dla mnie stanowczo za dużo :(


Cień w kolorze Aquatica otrzymałam jako prezent od przesympatycznej blogerki http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/  koniecznie musicie do niej zajrzeć jeśli jeszcze jej nie znacie :) Dziękuję Kochana!

Natomiast przepiękny Golden Sand otrzymałam od serwisu bangla.pl tak jak możecie to przeczytać poniżej :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)
Odette :*

14 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż, choć ja na niebieskie rzęsy bym się nie odważyła:) Cienie do powiek świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ceń jasny jest bardzo ładny, najbardziej lubię takie kolory. Nadają się na codzienny makijaż.

    Chociaż nie powiem, niebieskie i zielone też bardzo mi się podobają ale jakoś nie mam odwagi nosić ich na codzień :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne cienie, ślicznie Ci w nich :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Świetnie współgrają ze sobą w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie, bardzo mi się podoba :) A wersja z niebieskim tusze to już w ogóle czad!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten jasny cień bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przyjaciółka napewno straciłaby dla nich głowę... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, podoba mi się ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają naprawdę fajnie, niebieski cień i niebieski tusz bardzo do siebie pasują.

    Jaka jest cena tych cieni?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne cienie zwłaszcza niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cienie mają przepiękne odcienie .. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te cienie mają genialną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *