sobota, 31 sierpnia 2013

131. Tołpa Rosacal: żel micelarny i krem wzmacniający na dzień

Kosmetyki marki Tołpa nie są mi obce, znam już ich wiele i większość z nich bardzo przypadła mi do gusty. Dziś mam zamiar przybliżyć wam dwa kosmetyki marki Tołpa z linii Rosacal. Jest to linia przeznaczona do skóry wrażliwej z rozszerzonymi naczynkami i zaczerwienieniami.






Opis producenta całej linii ROSACAL :

tworząc dermokosmetyki tołpa:® dermo face, rosacal myśleliśmy o właściwej pielęgnacji skóry wrażliwej, z rozszerzonymi naczynkami i zaczerwienieniami. Dla zdrowszej, ładniejszej skóry i jaśniejszych myśli.
skórze naczyniowej szkodzi prawie wszystko. Mróz, ciepło, wiatr, słońce, klimatyzacja, ogrzewanie, stres, używki. Pozostaje więc do wyboru: albo życie w skafandrze, albo pielęgnacja, która zredukuje nadwrażliwość.


1. Dermo Face,  Żel micelarny do mycia twarzy i oczu. 150ml. (hypoalergiczny, skóra: wrażliwa, z rozszerzonymi naczynkami i zaczerwienieniami)





Wg producenta, żel ten...
dzięki zawartości miceli dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę twarzy i okolice oczu z makijażu i zanieczyszczeń. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. Eliminuje uczucie pieczenia i ściągnięcia skóry. Nawilża, odświeża, pozostawia uczucie ukojenia i komfortu.

CENA: 29,99

Pełen opis produktu 

Moje spostrzeżenia:

Żel spisał się rewelacyjnie! Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona! 
Producent w swoim opisie zawarł same prawdziwe informacje, jestem pod wrażeniem tego kosmetyku.
Żel delikatnie, subtelnie a przede wszystkim skutecznie oczyszcza twarz, pozostawia ją miękką i elastyczną. Największym plusem jest to, że żel nie wysusza twarzy i nie powoduje uczucia ściągnięcia czego nienawidzę :(
Pachnie delikatnie, pieni się dobrze, wystarczy dosłownie kropelka i twarz jest cała pokryta pianą. Jego konsystencja jest dość gęsta przez co jest bardzo wydajny :)

Super produkt, na pewno kupie go ponownie :)

Moja ocena: 5/5


2. Dermo face, łagodzący krem wzmacniający lekki, na dzień, SPF 10, 40ml (skóra: wrażliwa, mieszana, normalna, rozszerzone naczynka, zaczerwienienia)








Wg producenta krem ten...

nawilża skórę, wzmacnia i uszczelnia naczynka krwionośne. Zmniejsza ich wrażliwość na czynniki zewnętrzne. Wycisza rumień, delikatnie maskuje zaczerwienienia dzięki zawartości naturalnego, zielonego pigmentu. Łagodzi podrażnienia i wspomaga regenerację mikrouszkodzeń. Delikatnie chłodzi przywracając uczucie komfortu.


Cena: 42,99 zł

Moje spostrzeżenia:

Krem wypadł u mnie nie najgorzej ale to jeszcze nie jest ten jedyny. Nie uczulił mnie, nie zapchał porów co jest zdecydowanym plusem przy mojej problematycznej cerze. Po dłuższym użytkowaniu zauważyłam  że faktycznie wzmocnił skórę twarzy, nie jest już tak podatna na zły wpływ warunków atmosferycznych :) Delikatnie zniwelował zaczerwienienia, ale zauważam to tylko chyba ja :D 
Jego głównym minusem jest to, ze przy mojej mieszanej cerze już po nie długim czasie od nałożenia cała twarz mi się świeci a makijaż spływa. Nie jest to dla mnie do przeskoczenia i szukam dalej swojego wymarzonego kremu na dzień.

 Powiem w sekrecie, że od niedawna używam siarkowego kremu do twarzy i jestem jak na razie bardzo zadowolona! :)

Moja ocena: 3/5

pozdrawiam serdecznie!
Odette :* 

14 komentarzy:

  1. Nie wiem jak sklad, ale wydaje mi sie, ze ten zel wystepuje w Biedronce, jako BeBeauty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że żel się sprawdził :) też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o mam i ten z biedronki aktualnie i z tołpy - jutro porównam składy

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem ze znalezieniem odpowiedniego kremu na dzień. Te dedykowane naczynkowcom są zazwyczaj treściwe, a moja mieszana cera potrzebuje czegoś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku Tołpy. Może warto się zaopatrzyć. Już nie raz czytałam, że są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Średniaczek. Hmm, nigdy z tej firmy nic nie mialam :) Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel szczególnie mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona seria Tołpy ;) wreszcie moje "rumieńce" zbladły i nie jestem już taka różowa :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *