poniedziałek, 30 września 2013

133. Zamykanie rozszerzonych naczynek krwionośnych czyli zabieg w klinice medycyny estetycznej BeautymeD

Jak ten czas szybko leci, dawno mnie tu nie było! Za jakiś czas wytłumaczę się ze swojej nieobecności ale dzisiejszy post poświęcony będzie informacjom na temat zabiegu jakiemu już wkrótce się poddam. Zabieg o którym mowa to zamykanie rozszerzonych naczynek krwionośnych, ktore są moim utrapieniem od zawsze. Odbędzie się on w Klinice Medycyny Estetycznej BeautymeD. Nie wiem czy znacie ten problem, jasna twarz i widoczne na niej czerwone pajączki, koszmar! Zabiegowi poddane zostaną najbardziej obciążone tym problemem miejsca, a mianowicie okolice płatków nosa.





Beautymed jest niewątpliwie jedną z najbardziej profesjonalnych klinik medycyny estetycznej i posiada najnowocześniejszy laser którym zostanie wykonany zabieg zamykania rozszerzonych naczynek krwionośnych, ten dzień zbliża się do mnie wielkimi krokami! :)  Laser firmy Fotona dualis SP, jest nie tylko najnowocześniejszym ale i najbezpieczniejszym, profesjonalnym laserem medycznym. Jestem pewna, że oddaje się w bardzo dobre ręce (i dobry sprzęt ;)

Kilka przydatnych informacji na temat tego zabiegu jakie można znaleźć na stronie kliniki :

Czym są rozszerzone naczynka?

Rozszerzone naczynka krwionośne stanowią częsty problem dotykający zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Pojawiają się one zazwyczaj na twarzy, dekolcie i nogach. Na ich powstawanie mają wpływ czynniki zewnętrzne oraz wrodzone tendencje. W przypadku kobiet problem ten najczęściej wywołują estrogeny (hormony) wpływające na pracę mięśni naczyń włosowatych. Najpierw występuje rumień, który nasila się pod wpływem emocji, a następnie pojawiają się drobne, rozszerzone naczynka, co prowadzi do powstania niekorzystnego efektu estetycznego. Nie jest to jedynie defekt estetyczny, ponieważ rezultatem tego stanu może być m.in. trądzik różowaty, dlatego ważne jest szybkie rozpoczęcie kuracji. Rozszerzone naczynka na nogach mogą stanowić objaw schorzenia żył, np. ich niewydolności. Z tego względu naczynka muszą być leczone, aby nie dopuścić do ewentualnych powikłań.

Jak działa laserowe zamykanie rozszerzonych naczynek?

Światło lasera wnika do naczynia krwionośnego nie uszkadzając naskórka. Podgrzewa czerwone ciałka krwi, które ulegają koagulacji, w wyniku tego procesu naczynie zamyka się.
Zamykanie rozszerzonych naczynek odbywa się w sposób szybki i naturalny. Lekarz dobierając odpowiednie parametry podczas zabiegu, jest w stanie zamknąć zarówno te małe na twarzy, jak i te niebieskie do 3 mm średnicy na nogach.
Przy użyciu skanera bardzo dobre wyniki uzyskujemy w leczeniu rumienia twarzy, szyi, dekoltu.

Co będziesz odczuwać w czasie zabiegu?

Zabieg jest bezbolesny. W czasie jego trwania można odczuwać lekkie ukłucia oraz ciepło w okolicy poddawanej zabiegowi. Po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona, delikatnie obrzęknięta. Zmiany te utrzymują się maksymalnie do 48 godzin. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIECIE TUTAJ!

Ceny przedstawiają się następująco:



Nie oszukujmy się, ceny nie są najniższe. Ale jeśli problem AŻ tak nam doskwiera to żadna cena nie będzie za wysoka, jeśli pozwoli nam  się go pozbyć ;)

Klinika oferuje mnóstwo innych zabiegów, każdy znajdzie coś dla siebie :D Zauważyłam na stronie wiele promocji z których być może sama skorzystam, niestety bardzo kuszą co może doprowadzić do zrujnowania portfela ;) KLIK!


Skusiła mnie także poniższa informacja ;)



Dajcie koniecznie znać czy poddawałyście się kiedyś podobnym "czarom", czego mogę się spodziewać? A może same planujecie jakiś drobny zabieg? :)



Rejestracja:
telefon: +48 22 400-90-26, +48 605-905-608
Adres: Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej ‎54


Pozdrawiam serdecznie!
Odette :)

12 komentarzy:

  1. moja koleżanka ma takie jakby duże kropki,cała zaczerwieniona...Też planuje taki zabieg na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czu wystarczy jeden zabieg? Z chęcia bym takie coś zafundowała Mamie, ale oprócz naczynkowej cery ma tez wrażliwą, alergiczną, więc nie wiem czy to by dało radę... Myslę, że jeśli wystarczy jeden zabieg to cena nie jest wygórowana :) Mnie samą czeka w przyszłość zabieg na nogach :) Zapraszam na mojego odświeżonego bloga, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem obciążana takimi nie tylko na twarzy ale i na nogach... Ma to mama i babcia, na pewno gdybym miała pieniądze na zbyciu, zdecydowałabym się na taki zabieg. Jednak póki są inne wydatki to myślę, że zawsze jakoś przytuszuję, zakryję...

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie drogi interes, chociaż mi by się przydało na nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. laser niestety nie działa raz na zawsze. ja, mimo że obsesyjnie dbam o naczynka, muszę zabieg powtarzać tak raz na dwa lata, bo pajączki wracają. zwłaszcza po zimie, kiedy jesteśmy narażone na duże zmiany temperatur :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś zamykane naczynka też właśnie w okolicach nosa. Poszło szybko i bezboleśnie, jedynie czułam takie ciepło. W miejscach gdzie naczynko zostanie zamknięte mogą pojawić się malutkie strupki, ale są ledwo co widoczne. Nie ma się czego obawiac, a rezultaty takiego zabiego są w pełni zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam problemy z naczynkami ale o takich zabiegach słyszałam różne, często skrajne opinie i sama nie wiem co mam myśleć..

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecierpliwie czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z naczynkami nie mam problemu ale ta depilacja laserowa od jakiegoś czasu mi chodzi po głowie, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog! Podoba mi się!

    "Miliony nastolatek na całym świecie marzą aby go poznać. Myślą, że jest słodkim, niewinnym chłopcem, z loczkami, dołeczkami w policzkach i ze zniewalającym uśmiechem. Media uważają go jednak 'męską dziwkę', niektóre fanki także. Podobno Harry lubi sypiać z kobietami i zmieniać je jak rękawiczki. Czy tak naprawdę jest? Chłopak ukrywa przed mediami swoją prawdziwą osobowość. Przez plotki i nienawiść ze słodkiego chłopca zmienia się w człowieka bez uczuć i marzeń. Alkohol, narkotyki, papierosy i panienki na jedną noc to dla niego codzienność. Czy ludzie się zmieniają? Może po prostu zamykają się w sobie i nie dają nikomu do siebie dotrzeć. Czy tak jest z Harrym? Czy przez poznanego w klubie chłopaka, zielonooki odkryje swoje prawdziwe 'ja'? Czy Louis pomoże mu wyjść z problemów? Jeden dotyk potrafi zmienić całe życie. Całe życie Harry'ego Stylesa."
    Zapraszam na -> http://one-touch-one-moment-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe i praktyczne informacje. Ciekawie wszystko opisane naszczęście ludzie przekonują sie do takich zabiegów

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *