niedziela, 27 października 2013

135. Bandi- Maska eksfoliująca z keratoliną



Na samą wieść o tej masce bardzo się ucieszyłam, tego brakowało w mojej pielęgnacji. Zastanawiało mnie na ile to poprawi stan mojej cery, nie pozostało mi więc nic jak tylko czekać i obserwować!





Producent o produkcie:

Aktywna maska o działaniu złuszczającym, przeciw zaskórnikowym i rewitalizującym

Sposób użycia:

Nanosimy preparat na oczyszczoną skórę twarzy i szyi na ok. 15min, po czym zmywamy letnią wodą.

Cena maski to ok. 57zł/75ml







Moje spostrzeżenia:

Maska zniwelowała mój problem z zaskórnikami, juz po dwóch tygodniach od stosowania tej maski zauważyłam poprawienie się stanu cery. Kiedy patrze pod światło, nie widzę już tyle podskórnychy grudek (tego pragnęłam!) Nie wiem czy to też zasługa maski, ale wszystkie obecne na twarzy krostki szybko się wyleczyły, zagoiły i znikły. Zauważyłam też, że twarz nabiera lepszego kolorytu, ujednolica się a to za sprawą szybko znikających przebarwień potrądzikowych.

Twarz po zmyciu maski faktycznie jest miękka, nawilżona. Makijaż po takim zabiegu wygląda bardzo fajnie, nie ma problemu z suchymi skórkami i innymi paskudztwami :)

 Niestety maska bardzo szybko się kończy! (albo to ja nawalam jej za dużo:D)
57zł to dużo więc nie wiem czy szybko sobie pozwolę na kolejną, ale wrócę do niej na 100%. Boje się, że bez niej wszystko wróci do poprzedniego, tragicznego stanu.

Nie wspomniałam o zapachu? pachnie pięknie, delikatnie, przyjemnie :)

Strona bandi o tu, tu :)

Pozdrawiam,
Odette! :)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym takiego efektu. Kusisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam chrapkę na tą maskę! Daj znać czy faktycznie stan cery po zakończeniu stosowania maski się nie pogorszył.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie też pragnę pozbycia się tych podskórnych syfków! chyba warto w nią zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dałaś spróbować jak byłam u Ciebie :P jaki sęp :) Buziaki maupunio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A próbowałaś peelingu enzymatycznego Lirene (on też działa na zasadzie maski eksfoliującej)? Jeśli tak, to czy możesz powiedzieć jak się mają do siebie te dwa kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *