niedziela, 2 marca 2014

Delicate... | Powrót.

Minęło wiele czasu abym znou mogła tu wrócić, bardzo się  z tego cieszę. Mam w planach wiele zmian, zakup oświetlenia (doradza mi w tym moja kochana Amethyst :*), zmianę szablonu i wcielenie pomysłow na posty w życie. Zdecydowaną większość będą stanowić posty paznokciowe, wiele zdjęć i filmików. Juz niedługo zobaczycie porównanie Top coatów, swatch'e lakierów no i zaległości kosmetyczne. Poza tym tutoriale których projekty są już na papierze, czas najwyższy przeniesć je na paznokcie. Mam nadzieję, że nowa jakość wam się spodoba. Dzis jeszcze na starym sprzęcie i starej jakości, kilka fotek delikatnych, codziennych paznokci.

Mleczny lakier połączyłam z subtelnym brokatem, położonym od połowy paznokcia w dół. Takie zestawienie bedzie wyglądać swietnie na krótkich jak i na długich paznokciach, także serdecznie polecam wypróbowanie go :)









Top coat- OPI
Baza - bubble bath OPI
brokat - Priouette my whistle OPI


Dzięki za uwagę!
Pozdrawiam, Odette.

55 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że wracasz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i delikatnie! Uwielbiam takie mani!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze cię widzieć. Wróciłaś z piękną propozycją!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie masz pojęcia, jak mi brakowało Twoich postów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Świetnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co sądzisz o puszku/futerku na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo lubię ten rodzaj zdobienia paznokci, ale jesli ktos lubi to czemu nie ;) dla mnie malo praktyczne ;)

      Usuń
  7. Dobrze, że wracasz, bo brakuje twoich paznokci i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło, że znowu jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W połączeniu z tym brokatem wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglada naprawde przepieknie :) delikatnie i kobieco :) jutro mam pierwszy dzien praktyk w biurze podrozy i wlasnie myslalam nad jakims ciekawym stonowanym mani a Ty mi spadlas z nieba :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana cieszę się ogromnie, że wracasz :* :* :* Wspieramy się nawzajem i to jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie! :)
    Ostatnio uwielbiam tylko takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatnie i cudnie. :)
    Czekam z niecierpliwością na tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już myślałam, że nie wrócisz ;) Czekam na nowe mistrzowskie zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj ponownie. Super że znów jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, delikatne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdobienie, naprawdę bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, że wróciłaś; z wielką przyjemnością czekam na nową odsłonę
    a mani ściągam na jutro do pracy

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. tez się bardzo cieszę! tęskniłam :(

      Usuń
  20. Cieszę się, że wróciłaś :)
    Śliczne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne! Idealnie pasowałyby również na ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super że wróciłaś, nie mogłam się doczekać. Najpiękniejsze paznokcie w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uroczo :) idealnie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne delikatne podobają mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciesze się że wracasz :) Uwielbiam Twoje zdobienia i już nie mogę się doczekać, co masz do pokazania. A co do jakości zdjęć to ja nie mam zastrzeżeń, ba zazdroszczę tego że tak pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na blog
    ....ANGIELSKI na SKRÓTY ...
    Może , akurat jakieś informacje się przydadzą...
    Miłego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobny manicure miałam na swoim ślubie więc bardzo miło mi się ten Twój skojarzył :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak fajnie że wróciłaś :) czekam na nowości już z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne paznokcie;)

    bardzo fajny delikatny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne połączenie na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedy jakieś nowe posty się pojawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania i grona oczekujących na nowe posty;-)

      Usuń
  32. Hi, to ja Karolinka, muszę potwierdzić, że nader frapująco opisujesz swojego bloga, wielce chętnie na niego wejdę napewno kiedyś, pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *