czwartek, 28 sierpnia 2014

Przegląd hybryd ostatniego miesiąca

Nie udaje mi się bywać tu regularnie jak za czasów gdy miałam więcej wolnego czasu. Nigdy nie umiałam nim tak sprawnie gospodarować by starczało mi go na wszystko. Jak już wiecie bądź nie, pracuje robiąc to co kocham czyli  "paznokcie"! Gdyby nie ten blog i przygoda z YT nigdy by mi się to nie udało. Dzięki temu odkryłam swoją pasję. Co jakiś czas postaram się wrzucać tu oraz na swój fanpage fotki wykonanych prac na paznokciach swoich bądź klientek, co Wy na to? :)

Ostatnio ćwiczę przedłużanie paznokci żelem eksperymentując na sobie więc nie zdziwcie się, jeśli jednego dnia zobaczycie mnie w długich a innego w krótkich paznokciach :) 

Dość paplaniny, wrzucam fotki.

aaa... zapomniałabym. Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na instagram, tam wszystko pojawia się częściej,więcej, bardziej prywatnie ;)

Teraz fotki.





















26 komentarzy:

  1. cuda! wszystkie mi się podobają :-) mniammmm

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! nigdy nie myślałam o założeniu hybryd, ale... skąd jesteś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, hybrydy to bardzo fajna i wygodna sprawa :) Jestem z Olsztyna :)

      Usuń
    2. Zawędrowałam już na instagrama - szkoda, bo nie bywam ;) Ale jeżeli kiedyś zawędruję, to spróbuję się wkręcić na wizytę. To byłoby całkiem ciekawe.
      Próbuję wyhodować własne paznokcie na tyle silne i ładne żeby móc się nimi chwalić, olejuję intensywnie, ale takich migdałów chyba nigdy nie wypiłuję!

      Usuń
  3. Piekne! :)

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten fiolet z białym i złotem cudny! paznokcie robisz piękne! szkoda, że mieszkam tak daleko;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Wszystkie wyglądają bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze byłam fanką Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w ogóle dłoni! Sama mam nieładne, uwielbiam jak kobieta ma takie zgrabne, delikatne, kobiece rączki <3

      Usuń
  7. Ale piękne O.O I zdjęcia idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hybrydki są fajne i nie muszą być wcale nudne, co z resztą widać na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie to wszystko wygląda :) Jakich hybryd używasz i ile Ci się trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam INDIGO, Mollon Pro, O.P.I, Effective nails, najlepsze jak dla mnie to INDIGO, Effective nails i OPI. Trzymają się te 12-14 dni. (Indigo nawet 4tyg)

      Usuń
  10. pięknie się prezentują wszystkie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka pasja, widać że się rozwijasz, pazurki piekne :) ciesze sie, ze akurat dzięki blogowaniu poniekąd ją odkrylas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga taka urokliwa, niewinna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknepazurki, niby delikatne zdobienia ale ile uroku w sobie mają

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne. Najbardziej mi się podobają długie migdałki jednak przy mojej pracy nie mogę sobie na takie cudeńka pozwolić :) życzę wytrwałości w walce z żelem :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *