wtorek, 16 września 2014

Gold is nice! Czyli nowe zdobienie, filmik i fotki ;)

Trochę sylwestrowo-jesiennego złota, różu i mamy ciekawe i proste w wykonaniu zdobienie. Jesień się zbliża, więc złoto będzie dość często gościło w moich pazurkowych postach. Jeśli jesteście ciekawi jak i czym wykonałam to zdobienie, zapraszam dalej :)




.

Tymczasem dość gadania, wrzucam pazurki :)




Złoto- OPI all sparkly and gold, biały- farbka akrylowa, róż- eveline 833






Widziałyście poprzedni filmik?
Jeśli nie, tu macie link :)


Jeśli śledzicie mnie na instagramie bądź facebook'u to zauważyliście, że często zmieniam długość swoich paznokci. Po tych wszystkich zmianach stwierdzam, że najlepiej czuje się w krótkich i właśnie takie będę prezentować na blogu.

A Wy jaką długość/ kształt  paznokci preferujecie, do jakiej dążycie?

Do usłyszenia!

6 komentarzy:

  1. A to chyba pierwsze zdobienie, które nie przypadło mi do gustu ;) Złoto wygląda trochę jakby było "odrostem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten odrost właśnie najbardziej mi się podoba, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały urok tego zdobienia polega na tym "odroście". Efekt piękny ; )

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *