sobota, 27 września 2014

Jak wykonać watermarble bez wody? Strips & Dry marble manicure :) Filmik + zdjęcia


Przyszła piękna jesień, należałby pożegnać lato jakimś wesołym manicurem. Na blogach często pojawiają się zdobienia dry marble więc i ja postanowiłam spróbować tej metody :) Jest bardzo prosta, nawet mocno się nie pobrudziłam! Łatwo wykonać je na obu dłoniach, nie wymaga to wiele czasu ani wysiłku. Mimo, że nic w tym trudnego to zapraszam do obejrzenia krótkiego tutorialu z tej czynności. Jeśli nie słyszeliście o tej metodzie to filmik pokaże na czym to polega krok p kroku :)
















Dzięki za uwagę i do usłyszenia!

Odette.


25 komentarzy:

  1. Widziałam filmik , bardzo fajnie to wygląda i jest proste w wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pomysł, żeby dodać paski ;) urocze zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt ! Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj koniecznie i pochwal się jak wyszło :)

      Usuń
  4. mega efekt! na pewno spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory dobrałaś - zdobienie kojarzy mi się z orchideą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są, z daleka wyglądają jak róże ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. coś pięknego! :)
    i wygląda na proste, ale jak przyjdzie co do czego to i tak mi nie wyjdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, podoba mi się maksymalnie taki manicure :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prawie jak saran wrap :) nigdy nie próbowałam tak z nakładaniem kilku kolorów, a świetnie to wygląda! :) i z paseczkami bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda! Ja o tej metodzie nie słyszałam,ale strasznie mi się efekt podoba i te kolorki takie wiosenne <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *