poniedziałek, 15 września 2014

Ukochany Lapis by OPI !

Szybko, zwięźle i na temat czyli kilka fotek mojego ukochanego lakieru OPI, mowa o Lapis.
Była to miłość od pierwszego wejrzenia, na żywo wygląda jeszcze lepiej. Zestawiłam go z neutralnym i równie pięknym OPI don't bossa nova me around.



Ma wykończenie matowe, jednak ja wole gdy się błyszczy więc zawsze nakładam na niego top. Dzięki temu zabiegowi odrywamy jego drugie oblicze ;) Jedynym minusem jest jego zmywanie, najpierw usuwa się kolor a na końcu uparty brokat który schodząc z płytki osiedla się na całych dłoniach ;/

Jakie są wasze ukochane lakiery ostatnich miesięcy? ;)

Niedługo nowy filmik !

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Lapis piekny, daje po oczach swoimi błyskotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ból takiego zmywania poczułam dzisiaj, ale z powodu innego lakieru, makabra...
    ale wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię błyszczących topów na macie ale oglądam z ciekawości na google jak ten Lapis wygląda i trzeba przyznać, że zyskuje tu po stokroć <3
    coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie nałożyłam na niego topa średnio mi się widział, teraz jest jednym z moich ulubionych lakierów ever ;) :)

      Usuń
  4. Przepiękny kolor i to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwie, że to ukochany lakier :) Jest w nim TO COŚ! Wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny jest ten kolorek! ;) ja ostatnio pokochałam czarny i bordowy o efekcie skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten magiczny, błyszczący lakier i go uwielbiam! Wygląda oblędnie!

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *