środa, 15 października 2014

Czarownica przejęła paznokcie! Halloweenowy MATTE mani :)

Jako, że Halloween zbliża się wielkimi krokami trzeba się do niego troszkę przygotować! Wybieracie się na jakiś bal Halloweenowy? Jeśli tak, to nie zapomnijcie o paznokciach :) Moja mroczna stylizacja pazurków przedstawia teren należący do czarownicy, która widnieje na palcu serdecznym. Poza czarownicą zauważycie wielkie stare drzewo zajęte przez nietoperze, cmentarzysko, "wille" czarownicy i oczywiście jej kompana, kota :D A wszystko to dzieje się w mroku, na tle wielkiego księżyca!






Całość wykonałam farbkami akrylowymi i utrwaliłam topem o wykończeniu matowym :)

A jakie są Wasze halloweenowe propozycje? Podzielcie się linkami, chętnie obejrzę :)


Pozdrawiam,
Odette.

21 komentarzy:

  1. podoba mi się ;D świetny pomysł z takim tłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE, CUDNE......W SAM RAZ DLA CZAROWNICY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strach się bać tej czarownicy ;) Pięknie wykonane paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ode mnie dziesiątka z wielkim plusem za wykonanie :-)) Super, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Farbkami akrylowymi?? To tak można? Ależ Ty zdolna jesteś!!!! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pierdzielę, kolejne dzieło sztuki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. :D obłędne, perfekcyjne, magiczne :) napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Mi najbardziej podoba się ten z kotem i cmentarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idę na imprezę, ale 25 ;p. Wstyd się przyznać, ale nie pamiętam kiedy jest Halloween ;D.

    Dodaje do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najpiękniejsze zdobienie halołinowe jakie widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się napatrzeć! Tak idealne, precyzyjne, staranne, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi milo, ciesze się, ze ci się podoba :*

      Usuń
  12. Genialne! Patrzy się świetnie i nie ma ochoty iść dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Są cudowne ! Każdy jak maleńki obrazek *-*

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *