środa, 29 października 2014

Krew, czachy, krzyże? Obecne! Halloween manicure


Halloween już za chwilę więc szybko wrzucam Wam kolejną, ostatnią "mroczną" propozycję :) Krew, czachy i krzyże? obecne! Internet aż kipi od przerażających stylizacji i paznokci ociekających krwią, ja jednak wole ciekawe, staranne symbole zamiast mega realistycznych ran, które bolą na sam widok (Jestę tchórzę)  :D

Zapraszam do przeglądania fotek!









Jak zwykle do wykonania zdobienia użyłam farbek akrylowych i wykończyłam wszystko matowym topem.

Życzę Wam udanej imprezy halloweenowej!


Odette.

9 komentarzy:

  1. ale śliczności :-) mimo że strrrraszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Czy cos jest ze mną nie tak jesli wolę takie stylizacje halloweenowe niz takie zwykłe? : P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obchodzę Halloween, więc nie dla mnie takie zdobienia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne! miła odmiana pośród tych wszystkich krwistych zdobień :D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *