sobota, 6 grudnia 2014

Black & White Bandana Print.

Czarno białe zdobienia są jednymi z moich ulubionych. Kocham te dwa kolory przez co często zapominam o istnieniu innych. Jako, że miłość (nawet tę do kolorów) należy pielęgnować, dziś mam dla was zdobienie własnie w tych odcieniach. Tym razem jest to bandana print, dość uproszczony. Ja czuje się w nim bardzo dobrze i mam ochotę odtworzyć go w wersji hybrydowej!

Zapraszam do przejrzenia fotek i krótkiego filmiku.









Przepraszam, że tak mało mikołajkowo, nadrobimy!
Dajcie znać co myślicie!


Pozdrawiam,
Odette.

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, wygląda super .

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent! bardzo ładnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne, ale potrzeba mega duzo precyzji :) baaardzo mi sie podoba :)pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie czerni i bieli, ostatnio też takie u mnie gościło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne! uwielbiam biel z czernią na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *