poniedziałek, 1 grudnia 2014

Galaxy again! + FILMIK

Po listopadowej rozłące mam dla was kolejny raz galaxy. Moja miłość do tego zdobienia chyba nigdy nie minie. Łatwe i szybkie w przygotowaniu, nawet najmniej sprawna lewa ręka poradzi sobie z odtworzeniem tego wzoru na prawej ręce. Zawsze wychodzi i zawsze wzbudza zainteresowanie!

To, że kolejny raz mogę w końcu się tu pojawić i nagrać filmik zawdzięczam Amethyst i jej błyskawicznej wysyłce laptopa którego od niej odkupiłam. Gdyby nie to, dalej głowiłabym się jak tu do was wrócić i jednocześnie nie zbankrutować :D

Mam nadzieję, że teraz wszystko pójdzie z górki.

Zapraszam zatem na filmik i skromne foteczki!








Jakość zdjęć troszkę kiepska, niestety za oknem robi się ciemno tak szybko, że czasem nie załapie się na najlepsze światło ;)

Jeśli chcecie wiedzieć co jeszcze działo się u mnie przez ten miesiąc, to zapraszam na mój instagram, między innymi przytrzaśnięte drzwiami samochodowymi paluchy prawej ręki, znudzony mną chłopak itp. :D

Link : http://instagram.com/odzia_swan


Oraz wcześniej wspomniany filmik:


Pozdrawiam i do usłyszenia!
Odette

7 komentarzy:

  1. piękny wzór, ja jeszcze nie nauczyłam się go wykonywać! ach, znam te uczucie kiedy po dłuższej nieobecności na blogach nagle masz tyle zaległości! :)

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt. Kiedyś próbowałam zrobić ombre, ale skończyło się katastrofą. Widzę, że tu technika jest bardzo podobna. Nie podejmę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie mogłam się zebrać do tego zdobienia, chociaż jest zjawiskowe <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt :). Nie miałam jeszcze okazję go wykonać :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *