poniedziałek, 8 grudnia 2014

Świątecznych wzorków mix!



Stało się! Dopadł mnie świąteczny klimat. W głowie aż roi się od świątecznych motywów które mogłabym przenieść na paznokcie, a czasu tak mało! Dziś  postanowiłam zrealizować kilka pomysłów a jest to czerwona krata ze złotą nitką, minimalistyczna, czarna choinka oraz jeleń!
Jeśli chcecie wiedzieć jak to wszystko zostało wykonane, poniżej zamieszczam filmik :)













Dajcie znać który wzór podoba wam się najbardziej! :)


Pozdrawiam!
Odette


17 komentarzy:

  1. Ojejku, jakie cuda masz na tych pazurkach! tylko podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka i jeleń, vel Renifer bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytania jaka to czerwień, ta którą masz na paznokciach? Ja swojej wciąż poszukuje..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień mam z eveline, niestety numerek się starł :(

      Usuń
  4. o biel zapomniałam zapytac..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel to Alpin Snow od Opi, super biały jest też od Joko, naprawdę polecam :)

      Usuń
  5. Trochę straszny ten jeleń... w sensie nie, że brzydki :D tylko boję się go. Nie wiem czy mi się z jakąś straszną postacią z bajki nie kojarzy ^^ Całość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *