wtorek, 6 stycznia 2015

Artdeco nailart. Hybryda ze zdobieniami.

Jak już pewnie wiecie, jestem zakochana w ręcznie malowanych wzorkach. Uwielbiam to skupienie, nic mnie tak nie relaksuje.  Mam ochotę spróbować stempli ale jakoś czarno to widzę :D Boje się, że nie pokocham tego tak jak ręcznych malowanek i cały sprzęt badzie leżał nieużywany. Nie byłabym sobą gdybym jednak nie spróbowała więc zamówiłam stemplowy zestaw startowy, zobaczymy. Jak tylko dostanie się to w moje ręce i będę miała za sobą pierwsze próby dam wam znać :) Wiem, że cała ta zabawa w stemple nie jest tak łatwa na jaką wygląda ale kocham takie wyzwania! :)

Wracając do moich ostatnich malowanek, oto kilka skromnych foteczek.




Zdobienie wykonane lakierami hybrydowymi na hybrydzie:)
Kolor dominujący- Indigo Milkshake, Biały kolor- Semilac Strong White, Złoty- Semilac Rose Gold, Czarny- Farbka akrylowa.


Dajcie znać co myślicie! :)

Pozdrawiam
Odette

42 komentarze:

  1. Ciekawy wzorek! Pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi wstyd,że wcześniej nie znałam twojego bloga! Robisz naprawdę cuda na paznokciach,co jest bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję! Zajrzałam do Ciebie i z przyjemnością będę obserwować, piękne masz pazurki! :)

      Usuń
  3. Efekt jest niesamowity:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Dzięki za zaproszenie, wpadłam i zostanę na dłużej :)

      Usuń
  4. Hybrydą po hybrydzie? WOW, ja tak rozpaskudzę wzorkiem hybrydowym na hybrydowej bazie, że wstyd się przyznawać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być tak źle jak mówisz :) Powiedz co Ci się tam dzieję to może jakoś pomogę i będzie Ci wychodziło :) Ja robię tak : Baza -LAMPA- 1 warstwa koloru -LAMPA- 2 warstwa koloru -LAMPA - wzorki i inne malunki -LAMPA- Top coat- Lampa, przemywam i gotowe :) (jeśli maluje farbką akrylową to przecieram wcześniej te dwie warstwy koloru cleanerem zanim zrobię wzorek, jeśli sama hybryda to albo przemywam albo nie jak mi się zachce:D )

      Usuń
    2. Aaaa widzisz... to ja się naoglądałam na yt malowania na niewyschniętej warstwie koloru i się męczę jak głupek (i się dziwię że mi się wszystko paćka...)
      dobra, zabłysnęłam inteligencją, ale bałam się, że tworzenie tak wielu warstw spowoduje że lakier będzie grubszy niż palec ;)

      Usuń
    3. eee nie, bez obaw! W standardowym układzie jakim jest baza,2xkolor,top, dodatkowe kilka cienkich kresek przed nałożeniem topa niczego nie pogrubią a tylko upiększą mani :D Maluj i dawaj znać jak efekty! :)

      Usuń
  5. Cudowne <3 też lubię ręczne maziaje iii to najbardziej eksploruję w pracy... jednak u siebie coraz mniej czasu mam na to :( i od kilku mani na moich pazurkach goszczą stemple.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :** Ja też ostatnio mam tyle pracy, więc może te stemple to nie będzie taki głupi pomysł :D ale malunki ręczne faktycznie mają swoją magię :)

      Usuń
  6. Można się z Tobą jakoś umówić na paznokcie? Pracujesz gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Napisz do mnie w wolnej chwili na fb :) https://www.facebook.com/pages/Odette-Swan/265922866842043?fref=ts

      Usuń
  7. Tutaj nic się nie zmienia, paznokcie zawsze zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alee mi miło to czytać, wielkie dzięki! :)

      Usuń
  8. pięknie to wyszło, kolor bazowy superowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam 6 kolorów na grudniowej promce Indigo, co do tego milkshake'a miałam największe obawy a okazał się najpiękniejszy, zakochałam się :D

      Usuń
  9. Genialnie, bardzo ciekawe i piękne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem milosnikiem takich wzorkow !wygladaja nieziemsko !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy mi wypadły i poturlały się z zachwytu.
    Jest cudne, uwielbiam odcienie nude, a takie połączenie jest genialne!
    Niestety sama odręcznie nic takiego nie potrafię zmalować... wolę stemple, które nie są takie straszne! Wystarczy mieć dobry stempel i dobrze wyżłobione płytki a stemplowanie to sama przyjemność ;) Przykładowo, ze śnieżynkami, które są u mnie na blogu, nie miałam żadnych problemów, bo płytka jest genialnie wykonana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje! Zajrzałam i od razu dodaje do obserwowanych! Te śnieżynki to cudeńka, takie równiutkie! Kurcze, chyba nie powinnam bać się tych stempli, ale zanim dojdę do wprawy trochę to potrwa, Twoje rady na pewno mi pomogą :)

      Usuń
    2. W razie jakichś pytań, czy problemów - pisz śmiało, postaram się pomóc :)

      Usuń
  12. Już się miałam pytać jak robić wzorki na hybrydzie ale już w jakiejś odpowiedzi dobrze wyjaśniłaś :D Właśnie zastanawiam się nad rozpoczęciem przygody z hybrydą. Jestem po kursach przedłużania paznokci, lampę już mam więc teraz potrzeba tylko lakierów :) Chyba nie może to być tak trudne... A wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pożałujesz! Masz już potrzebny sprzęt więc działaj, zobaczysz jakie to proste :) Na moim kanale YT wczoraj dodałam filmik jak maluje taki wzorek cienkim pędzelkiem na hybrydzie, nic prostszego! :) Próbuj kochana, uzależnisz się jeszcze tak jak ja :D

      Usuń
  13. Cudowne, taki mini french a kształt rewelacja!!!!!! Nie haczą Ci się?

    OdpowiedzUsuń
  14. W jakiej kondycji są Twoje paznokcie, po hybrydach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po hybrydach paznokcie wcale nie ucierpiały, kondycja świetna, silne i twarde. To zasługa odpowiedniego założenia i zdejmowania, w tym cały sekret :) Jeśli jest to zrobione poprawnie, naszym pazurkom nic nie grozi :)

      Usuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *