sobota, 17 stycznia 2015

Soft Snake Skin nails +Tutorial

Kiedy pokazywałam wzorniki kilka z Was pytało o zdobienie przypominające skórę węża, dlatego nagrałam taki króciutki filmik z tym własnie wzorkiem. Jest on  banalnie prosty do wykonania, można szaleć z kolorami! Ja zdecydowałam się na bardzo delikatne połączenie. Na palcu serdecznym i środkowym zrobiłam subtelne "ombre"( tak,tak,wiem, gradient) i to właśnie na tej bazie wykonałam "snake skin". Żeby efekt był naprawdę delikatny, zamiast białego koloru, użyłam mleczny beż (zobaczycie na filmiku).

Zamiast gadać, wrzucam zdjęcia i oczywiście link do filmu.







Pozdrawiam
Odette!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, ciekawa jestem jakby wyglądały w bardziej kontrastowej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie to wygląda, delikatnie, ale jednak coś się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też akurat zrobiłam,wersję zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noooo piękne :) kolor i pazurki!
    Obserwuje i zapraszam na nową recenzje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. delikatne,ale jakie piękne :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne paznokcie! Piękne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wygląda to połączenie kolorów ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne ! kusi mnie ostatnio bardzo aby sobie kupić lampę odo hybryd ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *