czwartek, 1 stycznia 2015

Wzorniki ze zdobieniami, mały MISZ MASZ.

Witajcie w nowym roku! 
Grudzień minął jak błyskawica, może dlatego, że był to dla mnie bardzo pracowity czas. Jak wiemy, paznokcie to obowiązkowy element stylizacji świątecznych i sylwestrowych:)
Styczeń zapowiada się dużo spokojniej więc mam nadzieję, że znajdę więcej czasu by zaopiekować się blogiem i kanałem. Ten odpoczynek był mi bardzo potrzebny!

W przerwach od paznokci klientek, dla relaxu zajmowałam się wzornikami, nic mnie tak nie uspokaja! Poniżej wrzucę Wam kilka prac :)




Najczęściej wybieranym kolorem w grudniu był kolor wina, srebra i złota.

Opi GC Malaga Wine,  OPI GC My Voice Is a Little Norse

Choć zdarzały się klientki które zaszalały z kolorem :) 

OPI NL Strawberry Margarita, OPI NL Pink Flamenco 

Pozdrawiam Kochane, życzę Wam Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)
Do usłyszenia i zobaczenia już w wkrótce!
Odette.

26 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! uwielbiam oglądać Twoje wzorniki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wzorki, mam nadzieję, że osiągnę kiedyś taki poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie wzorki śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy możesz zrobić dla nas tutorial tej smoczej łuski? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Pięknie wygląda!!!!

      Usuń
    2. Oczywiście! Zobaczycie jakie to proste :))

      Usuń
  5. piekne te ostatnie paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają te soczyste kolorki :))

      Usuń
  6. Cuuudoowne wzory :) Szczęśliwego Nowego Roku kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się wzorki, które wykonałaś :) u mnie ostatnio na paznokciach króluje złoty, blady róż i biały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne wzorki :D kilka chetnie bym widziala u siebie jakbym tylko tak potrafila :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielokolorowe trójkąty skradły moje serce. WANT IT <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie <3 sama nie wiem które są lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! ;) chciałabym robić takie cuda na pazkociach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdobienia! wzory z pierwszego zdjęcia totalnie mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdobienia, każde mogłoby zagościć na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, naprawdę podziwiam precyzję :) Piękne wzorniki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale robisz cuda na paznokciach <3 Godne pozazdroszczenia !
    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *