niedziela, 1 marca 2015

Cartoon nails. Pazurki z uśmiechem :)

Ostatnio moje paznokciowe propozycje były dość spokojne dlatego tym razem musiałam to nadrobić i zmalować coś szalonego. Tak dla równowagi. Trzy paznokcie, trzy kreskówkowe twarze, poznajecie? Dziś pierwszy dzień meteorologicznej wiosny, więc co mi tam :D Luty był dla mnie tak pracowitym miesiącem, że mogłam tylko pomarzyć o zdobieniach (i blogowaniu :( ) Mam nadzieję, że wiosna przyniesie trochę świeżych pomysłów, liczę też na więcej wolnego.

Tym razem także jest to hybryda. 





Zdobienia wykonałam farbkami akrylowymi.

Dajcie znać jak Wam się podoba!

Pozdrawiam
Odette :*

27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* To nic, ze ludzie pomyślą, że oszalałam :D

      Usuń
  2. Jakie fajowe, bardzo pozytywne :) Dodawaj posty częściej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu nie biore nadgodzin w pracy więc powinno mi się udać :D

      Usuń
  3. ale fajowe :))
    kurczak wymiata! - tylko gdzie się podziała krowa? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krowa się nie zmieściła :D dzięki! :*

      Usuń
  4. Super! :) ładne pazurki i manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  5. padłam !! meeega efekt !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę takie. Jejku, one sa genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś genialna :D wyszło idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne są, czasem dobrze jest postawić na coś szalonego :)

    Ps.: pierwszy dzień astronomicznej wiosny to mniej więcej 20/21 marca-leży jak wypadnie w którym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd. "zależy", a nie "leży" ;)

      Usuń
    2. Dzięki! :)

      Chodziło mi o meteorologiczną wiosnę, już zmieniłam :P

      Usuń
  9. Jest moc! Uwielbiam takie malowanki ;D

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *