sobota, 18 kwietnia 2015

Baroque Nils + tutorial

Przenosimy się w czasie, dziś przedstawiam Wam pazurki w barokowym stylu. Zainspirowały mnie tapety własnie w tym klimacie. Dołączam Wam mój krótki tutorial, przepraszam od razu za brak ostrości w niektórych momentach i zasłanianie paluchem (nie stać mnie na profesjonalnego kamerzystę - jeszcze :D ) Mimo wszystko, mam nadzieję, że jednak coś zobaczycie.









 Kolor bazowy- Semilac 032 biscuit | Wzorki- Indigo Paint Gel Black

Filmik

Dajcie znać w komentarzach co myślicie! :)

Pozdrawiam
Odette :*

16 komentarzy:

  1. Piekne zdobienie:) Nie moge się napatrzeć na kształt Twoich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły rewelacyjnie. Uwielbiam klasyczne połączenie bieli i czerni

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające! Chętnie bym takie nosiła <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i cudowne! chętnie bym zgapiła, ale brak mi umiejętności :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wygląda. Najbardziej mi się podoba palec serdeczny- zdecydowanie muszę poćwiczyć obrysowywanie paznokcia żeby tak równo wyszło (jak maluję to wydaje mi się że obrysowałam równo, a potem jak patrzę na zdjęcia to olaboga :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem za każdym razem pełna podziwu dla Twojej pracy !!! Super

    OdpowiedzUsuń
  7. coś pięknego <3 uwielbiam takie wzory :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, muszę się rozejrzeć za tymi farbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, uwielbiam takie klimaty na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś pięknego ! kiedyś chętnie bym odtworzyła, ale obecnie brakuje mi cierpliwości :D
    efekt niesamowity !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! Takie skromne kolorkiem i zdobieniem, lubię tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają genialnie! Szczególnie podoba mi się palec wskazujący :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejne świetne zdobienie :))
    też się dziś męczyłam z malowaniem tapetki - dla odmiany nie u siebie tylko u córki... a że do cierpliwych nie należy, zrobiłam wzór tylko na 2 paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *